• Geen enkel woord kan verklaren wat deze jongens voor me betekennen, je zou kunnen zeggen: 'Ze hebben je leven veranderd.' Maar nee dat is niet waar ze hebben meer gedaan dan dat, ze zijn mijn leven geworden. Er gaat geen enkele dag voorbij zonder dat ik filmpjes van ze heb gezien of uren lang naar een foto van ze heb gestaard. Ze zijn zoveel meer dan 'knap', luister naar hun goddelijke stemmen, kijk hun gedrag.. Ze hebben zo veel respect voor andere mensen en houden enorm veel van hun fans, ze weten dat zonder fans ze nog niet zo ver zouden zijn. Ze staan met tien voeten op de grond. Ik heb veel aan hen te danken, zo als jullie bijvoorbeeld. Dankzij hen heb ik jullie leren kennen. Dankjulliewel, jullie zijn stuk voor stuk geweldig! Laat jezelf niet veranderen, door niemand want daar zijn jullie te kostbaar voor. Onthou, dat ik er altijd voor jullie zal zijn om te lachen of om te huilen. Ik bied jullie de schouder, die je soms nodig hebt. Ik hou van julllie schatjes ! <3

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 14:23 ]


    i'm broken, do you hear me.

    Oh ik moet eten!
    Tot straks. <33333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Tot straaks<333


    What's so bad about being different?

    Ik ga douchen c:
    Tot straks
    xxx


    What's so bad about being different?

    hoi.
    ugh ugh ugh mijn buik wil me dood hebben.


    Remember when...

    Ben ik weer c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    en ik kon wel janken op school en nog steeds..


    Remember when...

    Ahw schattie, wat is er?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    nou er zijn van die 'stoere' jongens in mijn klas en toen liep ik voorbij en ze zaten bij de kluisjes en zeggen ze zo: 'Ja die hester hé, die is zo dik en lelijk, en waardeloos.' en die andere jongens zo lachend: 'hahah dat klopt.'
    en ugh misschien was het wel sarcastisch bedoelt, maar toch. ik haat dat.
    en nu voel ik me zo klote.


    Remember when...

    oh ik moet eten.


    Remember when...

    Hoi c:


    What's so bad about being different?

    Faberyayo schreef:
    nou er zijn van die 'stoere' jongens in mijn klas en toen liep ik voorbij en ze zaten bij de kluisjes en zeggen ze zo: 'Ja die hester hé, die is zo dik en lelijk, en waardeloos.' en die andere jongens zo lachend: 'hahah dat klopt.'
    en ugh misschien was het wel sarcastisch bedoelt, maar toch. ik haat dat.
    en nu voel ik me zo klote.
    Jezus, dat slaat echt nergens op. Ik snap echt dat je dat haat. Ik zou dat ook haten. Bij ons in de klas zeggen ze ook weleens zulke dingen, maar ik zeg dan gewoon met een grote glimlach terug 'Weet ik' en dan houden ze op.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    HOI LIANNE, IK HEB DROPJES.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Mijn hoofd doet pijn. En mijn arm ;/
    Want Lester ging in mijn arm bijten en Sebas probeerde mijn hoofd te bijten en toen bam kopstoot -.-


    What's so bad about being different?

    Kryptoniall schreef:
    HOI LIANNE, IK HEB DROPJES.


    give me c:
    Ik ben erg op school had ik geen eten mee. En mensen vonden mij zielig. Gingen ze eten voor mij kopen. Omdat ze vinden dat ik té weinig eet en te dun ben. Ja poep.


    What's so bad about being different?

    Bij mij doet er op dit moment gelukkig niks pijn.


    If you spread your wings, you can fly away with me.