• Ik kan een verschrikkelijk vervelend mens zijn en vooral als het op maken van trailers aankomt. Ergens eind juni maakte ik een tweede trailer voor een verhaal omdat ik de eerste lelijk en simpel vond. Nu, zoveel maanden later vind ik 'm opnieuw lelijk en maakte ik opnieuw eentje.
    Nu wil ik graag aan jullie vragen welke jullie de mooiste vinden.
    Deze:

    Of
    Deze:

    [ bericht aangepast op 14 maart 2012 - 20:58 ]

    De eersten en dat wou je vast ook horen. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    De eersten en dat wou je vast ook horen. (:

    Neen, ik wil een eerlijke mening en niet 'wat ik wil horen'

    de tweede


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    States schreef:
    (...)
    Neen, ik wil een eerlijke mening en niet 'wat ik wil horen'
    De eersten is beter van kwaliteit en beelden. Het verbaast me zelf dat je geen andere beelden van Home hebt gebruikt. Ik zag je echt nog die eerste beelden gebruiken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)De eersten is beter van kwaliteit en beelden. Het verbaast me zelf dat je geen andere beelden van Home hebt gebruikt. Ik zag je echt nog die eerste beelden gebruiken.

    Het eerst zit erin hoor ;d

    De tweede.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    De snelheden van twee, maar de beelden van 1.


    SLOAN.

    States schreef:
    (...)
    Het eerst zit erin hoor ;d
    Ik zal er over gekeken hebben. Let op ze zijn beiden goed en in de tweede zitten ook hele mooie beelden die je in de eersten niet gebruikte, maar ik erger me meer aan Romeo zijn smoel in de tweeden en sommige dingen zijn gewoon wat minder goed en tjah ik zal maar zwijgen van de kwaliteit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik zal er over gekeken hebben. Let op ze zijn beiden goed en in de tweede zitten ook hele mooie beelden die je in de eersten niet gebruikte, maar ik erger me meer aan Romeo zijn smoel in de tweeden en sommige dingen zijn gewoon wat minder goed en tjah ik zal maar zwijgen van de kwaliteit.

    Pff eigenlijk sucken ze allebei.

    States schreef:
    (...)
    Pff eigenlijk sucken ze allebei.
    Het is ook niet het gemakkelijkste verhaal waarvoor je een trailer maakt, dus op dat vlak zijn ze best nog goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    De tweede


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    De eerste. Ze zijn erg goed gemaakt hoor!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Eerste