• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    Ik kijk even op als Solomon binnenkomt en de tv aanzet. Hij begint te zappen maar zet iets later de tv weer uit. Ik zucht even waarna ik een van mijn oortjes uit doe. 'Is er iets mis?' vraag ik aan Solomon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik beet zachtjes op mijn lip. "Hopelijk vond je het niet erg dat ik je zo opeens aanviel." Ik ging dicht tegen hem aanzitten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon

    "Vanalles." Mompel ik naar Cassie.
    Ik weet gewoon niet wat ik wil.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Onverwacht... " was het enige wat ik eruit kreeg. Ik wist nog niet wat ik ervan moest vinden of ik wat ik erbij moest denken.


    Your make-up is terrible

    Cassie Raven Benson
    'Je kan het mij heus wel vertellen hoor,' zeg ik tegen Solomon. 'Ik zweer het je dat ik het niet aan iemand anders zal vertellen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    "Tja, ik ben nu eenmaal onverwacht." zei ik lachend. Ik prikte hem plagend. "Wen daar maar aan Luca. Ik ben een jonkie en jonkies doen onverwachte dingen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Solomon

    "Nee, hoeft niet." Zeg ik tegen Cassie en glimlach eventjes heel snel naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga slapen morgen 6:30 op. ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik lachte. "Ik merk het, heel goed." Het rare gevoel ebde niet meer weg, maar bleef. Ik voelde me erg raar onder, alsof ik de drang had om hem weer te kussen. Ik ben nooit voor jongens gevallen in meer dan 100 jaar dus ik vroeg me af wat het betekende.

    [slaap lekker!]


    Your make-up is terrible

    Darren Dimir
    Ik glimlachte naar hem. Ik stond op en slenterde naar de koelkast. "Wil jij ook wat drinken? En dan bedoel het speciale drinken." vroeg ik hem zachtjes lachend.

    [Slaaap lekker!]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie Raven Benson
    Ik haal mijn schouders op, 'je moet het zelf weten,' zucht ik.

    [slaap lekker (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lucas Jones
    "Nee, ik heb net nog gedronken." glimlachte ik naar hem. Als ik nu iets van hem zou proeven, zou het toch helemaal fout gaan. Overal hier hing zijn heerlijke geur, wat moest ik dan doen?


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik pakte een Fanta, plofte naast hem en keek hem ondeugend aan. "Eeeecht niet?" vroeg ik plagend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Je maakt het me wel weer erg moeilijk hoor. Maar nee, ik hoef echt niet." zei ik grinnikend. "Je weet toch wat er de vorige keer gebeurde?"


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Ja dat weet ik, maar dat risico neem ik graag." zei ik ondeugend. Ik tikte hem op zijn neus en nam een slok fanta. Die combinatie ging niet goed in mijn hoofd en ik verslikte me. Ik begon luid en hard te hoesten. "Ver..domme.." zei ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.