• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 22:36 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Geeft niet." mompelde ik naar Damon. Ik beantwoordde zijn kus en stond even erna op. "Mijn shirt ligt nog in de woonkamer." grinnikte ik. "Zou je denken dat ik veilig naar buiten kan?" vroeg ik lachend, doelend op mijn blote borst waar meisjes vaak achteraan zaten. Ik besloot van wel en liep de woonkamer in. "Ik ben Luca." stelde ik me voor aan zijn nichtje. Ik viste mijn shirt van de grond en stak daarna mijn hand uit naar haar.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Hopelijk vond hij het niet al te erg.' dacht ik bij mezelf, 'Het was zo fijn..' "Mijn shirt ligt nog in de woonkamer." grinnikte ik. "Zou je denken dat ik veilig naar buiten kan?" vroeg hij. Ik knikte. "Vast wel" zei ik lachend. Ik liep ook naar de woonkamer, pakte ook mijn shirt en trok hem aan. Ik plofte op de bank. "Hey Celeste."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Celeste Blake.

    De jongen die net nog bij Damon lag komt de woonkamer lopen. Hij stelt zich voor als Luca . Hij pakt zijn shirt en steekt dan zijn hand naar me uit. Even twijfelend pak neem ik de hand aan. " Celeste." Zeg ik en kijk of Damon al komt. En ja hoor hij komt ook.
    Damon plot nadat me op de bank.
    "Wat hield dat in?" Vraag ik zacht aan hem.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 21:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik trok mijn shirt weer aan en ging naast Damon zitten. "Wat hield dat in?" hoor ik haar zacht aan Damon vragen. Blijkbaar wist nog niet iedereen het van zijn geaardheid.


    Your make-up is terrible

    (sorry voor fouten heb woordenboek of zoiets en die maakt ook mijn zinnen :s)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Blake
    "Wat hield dat in?" vroeg ze me zachtjes. Ik bloosde zachtjes. "Ik ben.. ik was.. Uuuh.. Nou ja.. Ik val dus ook op jongens." zei ik toen half-stotterend.

    [Is niet erg hoor, we zullen het op een of andere manier wel snappen xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Celeste Blake

    Ik trek een wenkbrauw op.
    "Je bedoeld dat je gay bent?" Vraag ik voor de zekerheid.
    "Of in ieder geval half" Verbetert ik me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damon Blake
    "Gay is zo'n stom woord." zei ik. "Ik ben bi-seksueel, dus ik val op jongens en meisjes." Ik prikte Luca in zijn zij en glimlachte naar hem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik schrok even op toen Damon in mijn zij prikte. Daarna moest ik zacht lachen. Ik leunde een stukje naar voren, richting Celeste. "Dus jongens én meisjes." zei ik glimlachend naar haar. Shit, here I go again. Flirten met meisjes was gewoon mijn tweede natuur, ik deed het automatisch, zonder na te denken. Zelfs als je me midden in de nacht wakker maakte, kon ik het nog. Maar nu was niet zo´n geschikt tijdstip hiervoor.


    Your make-up is terrible

    Celeste Blake.

    Ik knikte.
    "Ik accepteer het, maar moet het even op me in laten komen" Zeg ik eerlijk.
    Ik zie hoe Damon Luca een tikken geeft en naar hem glimlacht .
    "Dus jongens èn meisjes." Zegt Luca glimlachend. Ik knikte, dat snap ik...

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 22:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 22:20 ]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Dus jongens èn meisjes' zei Luca glimlachend naar haar. Een steek ging door mijn lichaam. Als hij nou ging flirten met mijn nichtje zou ik hem iets aandoen. Ik keek lichtelijk geirriteerd naar hem en glimlachte toen naar mijn nichtje. "En wat kom jij hier doen?" vroeg ik lachend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Celeste Blake.


    "Wonen." Glimlacht ik naar Damon. "Ik ga hier vlakbij naar school nu." Leg ik uit.
    "Dit was de enige vrije plek."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik bijt op mijn lip als ik Damons geirriteerde blik zie. Ik streel even langs zijn handpalm om hem gerust te stellen. Celeste verteld dat net dat ze hier komt wonen. Whooh, familie-reunie. Ik wist niet of dat goed of slecht was. "Misschien moeten we je dan maar een rondleiding geven." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Aaaah okay. Nou ja, welkom dan maar hé." Luca streelde even over mijn handpalm en ik kalmeerde weer. Gelukkig, hij had het dus wel door. "Misschien moeten we je dan maar een rondleiding geven." zei Luca toen. Ik dacht eventjes na en knikte toen. "Is goed." knikte ik langzaam.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.