• Er is dus een Directioner die flauwviel, letterlijk, toen ze Zayns hand vast hield x'D
    Zie Zayn en Niall dan ook zitten, terwijl de andere lads het niet eens doorhebben...
    Bij nader inzien, volgens mij heeft voornamelijk Louis het niet door en Liam is een twijfelgeval

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:19 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Het lijkt me dus ver-schrik-ke-lijk om daar te zitten signeren met al die gillende mensen om je heen, en dan ook nog eens iemand die flauwvalt omdat je haar hand vasthoudt... goed, ik begrijp het wel hoor, van die fans. Wel best genant als je degene bent die flauwvalt :Y)


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Weird kiddo. Ze zal zich achteraf kapot geschaamd hebben.


    I just want someone to come and save me, from life, from fear, from memories, from everything.

    Heeft iemand er al aan gedacht dat het ook kon zijn door iets anders zoals misschien een suiker tekort of zo of ben ik echt de enige?:W
    Het hoeft niet persé te zijn omdat ze zijn hand vasthield...dat is toch wat ik denk


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    ... eigenlijk vind ik dit vooral best gênant voor Zayn. Sta je daar te signeren, valt zo'n kind opeens flauw omdat je haar aanraakte. >.<


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.