• Heey,

    Ik doe dus vandaag mee aan ZYL. Ik mocht vanaf half 8 vanmorgen niet meer eten, het is de bedoeling dat ik dat volhoud tot morgenochtend zelfde tijd. Ik hoop dat ik het vol ga houden!
    Als je niet weet wat Zip Your Lip is.
    Heeft een van jullie al wel eens mee gedaan aan ZYL?

    Xo'


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ImOnFire schreef:
    (...)
    ja maar meestal wordt er net íetsje teveel gehouden. maar 10% procent komt soms maar terecht. zoek maar eens op hoeveel zo iemand verdient. geloof me, dat is ver boven het gemiddelde. daar kunnen ze echt wel van leven (bloos)


    Die mensen spelen het gewoon slim. En vergis je niet. Ze werken er wel enorm hard voor hoor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)
    Ja, dat zouden kunnen doen maar je weet toch wel dat er een deel van het geld daar heen gaat.

    ja er gaat altijd een deel heen. maar zou wel graag willen weten hoeveel. t probleem is dat de ene organisatie wel zn best doet en de andere niet.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Rajah schreef:
    (...)

    Die mensen spelen het gewoon slim. En vergis je niet. Ze werken er wel enorm hard voor hoor.

    ik geef toch maar voor de zekerheid alleen aan organisaties waarvan ik het zeker weet :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zou best graag eens willen meedoen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ImOnFire schreef:
    (...)
    ja er gaat altijd een deel heen. maar zou wel graag willen weten hoeveel. t probleem is dat de ene organisatie wel zn best doet en de andere niet.

    Maar betrouwbaarheid is weer iets heel anders.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)
    Maar betrouwbaarheid is weer iets heel anders.

    dat is zo. die grote organisaties vertrouw ik meestal niet. er was een paar jaar geleden een actie bij ons op school dat je geld op kon halen en van dat geld werden gereedschappen en schoolspullen voor een weeshuis in india gekocht en die man vertelde dat voor ons allemaal in de aula. hij liet ook foto's zien en alles. voor zoiets zou ik me graag willen inzetten. betrouwbaarheid 100%


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ImOnFire schreef:
    (...)
    dat is zo. die grote organisaties vertrouw ik meestal niet. er was een paar jaar geleden een actie bij ons op school dat je geld op kon halen en van dat geld werden gereedschappen en schoolspullen voor een weeshuis in india gekocht en die man vertelde dat voor ons allemaal in de aula. hij liet ook foto's zien en alles. voor zoiets zou ik me graag willen inzetten. betrouwbaarheid 100%

    Niemand is voor 100% te vertrouwen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Rajah schreef:
    (...)
    Niemand is voor 100% te vertrouwen.

    -zucht-
    betrouwbaarheid groter dan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ja, gosh, ik vind het echt zwaar en moeilijk, wel waard.:$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife