• Omdat ik geen reclame meer in mijn gastenboek wil, maak ik een forum aan. Waar je het kan dumpen. Ik kijk hier regelmatig.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    When music speaks


    Aurelie Caiv is naast de onhandige - vrij dromerige Aurelie ook "Blue", de youtubesensatie die sinds kort door de wereld treed met aan haar zijde haar agent Ivo. Ze mixt haar normale, onbekende bestaan samen met Blue. Hoe kun je twee personen zijn zonder dat iemand dat ontdekt? Als liefde haar dwingt te kiezen tussen muziek en de jongen waarvan ze houd lijkt haar wereld in niets op de droom die ze ooit voor ogen had.

    # Starts on; 31 - 03 - 2012
    ## Soundtrack
    ### Written and spoken in Dutch
    #### Made by Material

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 april 2012 - 20:04 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Returning Shadows | The Hunger Games |

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 9:06 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 7 april 2012 - 20:03 ]

    Okey, nu ik hier toch ben. Hier heb je een linkje van mijn nieuwe verhaal (:

    http://www.quizlet.nl/stories/81164/i-want-to-help-but-you-do-not-justin-drew-bieber/

    Je mag ALLEEN reclame maken ik gb als dat op iemands profiel staat, anders NIET

    Wanneer is reclame wel toegestaan?

    Je mag wel reclame maken op het daarvoor bedoelde gedeelte van het forum.

    Ook berichten aan mensen van wie je weet dat ze jouw series volgen en hebben aangegeven dat ze berichtjes willen ontvangen bij nieuwe delen van een serie, mag je op de hoogte brengen wanneer je een nieuw stuk af hebt van die serie.

    Ook is het toegestaan als op het profiel van die persoon staat dat ze reclame toe staat. Als het er niet opstaat, blijft het ook verboden.
    [url=]http://www.quizlet.nl/help/vraag.php?id=19]Link[/url]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Maar goed:

    Nwe story

    Onbekende personen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2012 - 11:34 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong

    We're hoping for the best, but expecting the worst | Liam Payne

    *Nederlands verteld
    *Engels gesproken
    *elke dag minstens 1 deeltje

    maybe you like it! (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Best pussy I ever had || Harry Styles

    hihi (: <3


    Be true to who you are.


    'Fiona, you're annoying and really rude. You're mouth is much bigger than you're heart - and that's not a good quality.' zei de leraar gladjes over haar inzet en haar cijfers, ze stond immers op zakken. 'Oh fuck you, you're talking bull shit, man!' kaatste Fiona bits terug, ze had zo genoeg van die zelfingenomen proleet met zijn mooie praatjes en demotiverende speeches over haar inzet. 'Fiona McLouis, you're not - I say not! - a daughter of your father, a fair and hardworking man with good qualities. He would be dissapointed in you.' die klootviool waagt het om zijn hoofd te schudden, terwijl hij grijnst met met die godvergeten lelijke pretoogjes van hem. 'Oh, but he's dead, so we'll never know, sir. And my father learned me to stand up for what I think, fair and hardworking is another fact. But I thinkt I'd just stand up for what I want, and you cannot help me further. Well, so be it, 'cause this fucking study is no penny worth I'd pay.' schreeuwt en ze draait zich om en loopt het lokaal uit - heerlijk, een deur achter je dichtmeppen - hij kan barsten! Ze zegt morgen haar studie op, haalt haar kluisje leeg en gaat huppelend naar huis terwijl ze luid zingend de school verlaat. Hoe durfde die asociale trol te beweren wat zijn vader zou vinden van haar, ze was verdomme zijn bloedeigen dochter! Boos stampte ze door de gangen van het college, een grauw en lelijk gebouw met nog drie keer zo lelijke schilderijen en beelden die de muren enigzins moesten verbloemen van hun pure lelijkheid. Zo nu en dan hingen er affiches op de muren van klote verenigen en collegeclubjes waar je braaf moest thee drinken en debatteren over deze klote school die nooit een greintje beter zou worden, wat ze ook zouden proberen. Mooi, het was haar probleem ook niet meer, en dat was een geruststellende gedachte. Ze zetten demonstratief haar zonnebril op en liep langs de balie waar ze die trut van een assistente een blik toewierp waar Hades van in zijn broek zou schijten, godallemachtig wat was dat mens irritant en dom. Ze glimlachte beleefd terug ten teken van afscheid, waarop Fiona haar middelvinger opstak en met een gek huppelpasje de vrijheid van Londen tegemoet liep, het gebouw uit.

    http://www.quizlet.nl/stories/81857/a-journey-around-the-world/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    'Will you miss me when I am gone?' he whispered in her ear.
    'Offcourse, I came to the past, I met the love of my life and I will try to change his future,' she whispered back.
    'You came to safe me?' he asked with tears in his eyes.
    'Yes...'


    || Start: 10 April 2012 (bij 25 abo's eerder)
    ||Written in Dutch and English
    || Abo is handig, want ik waarschuw niet.




    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    My brother is the only real Harry Styles | 1D
    The Second Change
    The Bodyguard

    Zou echt SUPER zijn als je mijn stories zou gaan lezen (A)
    xx

    My brother is the only real Harry Styles | 1D
    The Second Change
    The Bodyguard

    Zou echt SUPER zijn als je mijn stories zou gaan lezen (A)
    xxx

    Hi,

    From the moment I met you everything changed | Zayn Malik

    From the moment I met you everything changed
    I knew I had to get you, whatever the pain

    I had to take you and make you mine
    Take you and make you mine

    Yes, he got me.
    Yes, I love him.
    But, than everything changed.





    -One Direction bestaat
    - Engels/Nederlands gesproken
    -Abo is handig, ik waarschuw niet


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Toy Soldier


    *Volledig Nederlandstalig.
    *Iedere dag komen er ongeveer 3 hoofdstukken bij van telkens rond de 500 woorden (:
    *Veel wendingen
    *Onbekende personen (16+)
    *Drama, Romantiek en Avontuur verzekerd!


    And I hope.. we'll meet again..

    Sorry als je niet van Reclame houd, maar zou je mijn verhaal een kudo willen geven? Het duurt maar een seconde en het zou veel voor me betekenen. Je kan het ook lezen natuurlijk een ABO word gewaardeerd, maar ik wil zo graag ik de top. Dus kan je please een kudo geven bij mijn Story? Love is Blind ~ Harry Styles
    Nogmaals sorry als je reclame haat.


    I'm finally back, Finally after a Year break