• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.




    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Burlington | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Shallowx | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - Biologist | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Shallowx | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    - LovingLoser | Rachel Zorah Brandon | 17 | Gaves overnemen en verbeteren
    - RainbowShake | Duvessa Delaney | 17 | Haar vingertoppen zijn giftig, maar ze kan het gif er wel uithalen.
    -
    -
    -

    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Burlington | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Equestria | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    - LordSarita | Melanie Brianne Kowns | 17 | Waanbeelden oproepen
    - Gancanagh | Allie Devon Willows | 18 | Energie ombuigen
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - Biologist | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - Biologist | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren



    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D

    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.

    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Burlington en Smugness

    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:

    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats

    - Speel en praat met iedereen. Niet gewoon 'jij, ik, koppel. De rest kan stikken.' Neen. Iedereen praat of speelt met iedereen. Capiche?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 11:23 ]


    Take me to wonderland

    Mary

    Ik zie dat Thimo inmiddels ook is komen eten. Ik kijk hem aan en glimlach. Met een paar hoofdknikjes probeer ik hem duidelijk te maken even mee naar de hall te gaan.
    "Ik ga even naar het toilet," zeg ik tegen mijn tafelgenoten en sta op, om naar de gang te gaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Put it in my topics. And i'm back. :'D]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Finally in my topics. Hoef ik niet telkens te zoeken.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Abo]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [En gaan we ook nog verder?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Thimo Parker.
    Mary wenkt me en ik grijns. Nonchalant sta ik op en sluip richting de gang. Ik kijk hoe Mary even later achter mij aankomt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik glimlach wanneer ik hem zie en loop snel naar hem toe. Ik spring op en sla mijn benen om zijn middel terwijl ik hem kus.
    "Ik heb je gemist," fluister ik tegen zijn lippen.
    Ik glimlach en ga weer staan.
    "Ik wil je eigenlijk iets vragen. Nou ja, vertellen. We hebben een klein grapje uitgehaald in jullie leerlingenkamer, dus misschien is het beter als je ergens anders slaapt," zeg ik lachend.
    Hopelijk heeft hij de hint door.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Catherine

    "Ik ga even naar het toilet," zegt Mary plots. Ongemerkt volg ik haar blik en zie de jongen waarmee ze eerder vandaag aan het zoenen was zitten.
    Oh, Mary gaat vogelen.
    Ik probeer het nog tegen te houden maar barst in lachen uit om mijn gedachten. Ik kijk verontschuldigend naar de anderen en steek mijn handen defensief in de lucht terwijl ik wanhopig probeer op te houden met lachen. Ik kom echter niet bij en leg mijn armen op tafel om mijn hoofd erin te verbergen terwijl ik letterlijk schud van het lachen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Thimo Parker.
    Ik leg mijn handen op haar benen en trek mijn wenkbrauwen op. 'Hoezo? Vertel.' Niet dat ik het erg vind ergens anders te slapen...


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik kijk hem geamuseerd aan.
    "Wel, Catherine had een pot vol pixies, en het leek ons wel fijn die los te laten in jullie leerlingenkamer. Dus als je daar levend wil binnengeraken..."
    Ik grinnik en leg mijn armen om zijn hals.
    "Maar je mag wel altijd bij mij komen slapen," zeg ik zacht.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Caesar--> Equestria:Y).]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Equestria schreef:
    [Caesar--> Equestria:Y).]


    [Noooway, jij doet hier ook aan mee? jij stalkt mij echt!]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    [Noooway, jij doet hier ook aan mee? jij stalkt mij echt!]


    [ Uhhum, ze deed eerder mee dan jou XDD ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    IHEARTZAYNx schreef:
    (...)

    [ Uhhum, ze deed eerder mee dan jou XDD ]


    [Ja, maar dan nog. xD]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [On-topic, aub]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.