• Omdat ik geen reclame meer in mijn gastenboek wil, maak ik een forum aan. Waar je het kan dumpen. Ik kijk hier regelmatig.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    HurtedHeart schreef:
    Sorry als je niet van Reclame houd, maar zou je mijn verhaal een kudo willen geven? Het duurt maar een seconde en het zou veel voor me betekenen. Je kan het ook lezen natuurlijk een ABO word gewaardeerd, maar ik wil zo graag ik de top. Dus kan je please een kudo geven bij mijn Story? Love is Blind ~ Harry Styles
    Nogmaals sorry als je reclame haat.


    Hier kan ik zelf echt niet tegen, als ze je storie goed vind, zal ze je wel een kudo geven. Betekenen die kudo's echt zóveel voor je? -_-


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    The little twinkle in your eye | Zayn Malik

    *Nederlands geschreven+gesproken
    *Elke dag een stukje
    *Net begonnen
    *Ik waarschuw niet voor nieuwe hoofdstukken

    I've never had the words to say
    But now I'm asking you to stay
    For a little while inside my arms
    And as you close your eyes tonight
    I pray that you will see the light
    That's shining from the stars above


    Maybe you like it (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Heey zou je misschien onze story eens willen bekijken?
    http://www.quizlet.nl/stories/82203/save-our-souls/

    [ bericht aangepast op 13 april 2012 - 15:22 ]


    My sword is a tool of justice - Raiden MGS

    Zou je deze willen lezen? :)


    Don't lose hope; hold on.

    De Orde van Korpel


    ''She hypnotize with her eyes.
    Everyone is scared for it,
    but nobody can fear the desire.
    Even they know they'll die.''

    Prinses Sophia, jagers Godgell en Salomé, heks Esmeralda, commandant Herp en schrijver Hugo, te saam De Orde van Korpel. Gevormd wegens gevaren van buitenaf tegen Symphonia en eigen mensheid, opdat er geen ondernemerschap uit ging vanuit autoriteiten. Landverraders zonder recht, gerechtigde gezien als landverraders. Een voor alle, alle voor een!

    ''Ik haat mensen die liegen, ook niet als het tegen hun zelf is. Ja, ja ik haat jullie ook, mam en pap!'' Prinses Sophia van Symphonia.
    ''Alsjeblieft zeg, onopgemerkt zijn als een schaduw is niet opvallen als een bekendheid, of een van de meest gezochte criminelen. Dus, geliefd prinsesje, gewoon binnen blijven en niets doen of binnen blijven in de muren van Calypso. Vragen?'' Salomé.
    ''Zo stil als the wind, niemand kan zo zijn. Zelfs de wind kan niet zo stil zijn, ja, ze maakt geluiden. Maar alleen de wind is in staat geluiden te maken zonder dat mensen het merken. Dus, in dat opzicht kan de wind alleen zo stil zijn, maar gelijkertijd ook niet. Is dat logisch of niet?'' Godgell.
    ''Ga zitten, houd je klep en doe wat ik van je vraag, niets meer, niets minder. Wanneer je dat niet, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat de rest van je bestaan je wordt achtervolgd door nachtmerries van mij in mijn ondergoed. Begrepen?'' Herp.
    ''Dat is een gedicht, ooit van gehoord?'' Hugo.
    ''Wees een met de natuur en met jezelf, met je naasten en vijanden. Om te overleven moeten we in vreedzaamheid en harmonie leven, anders zullen wij mensen uitsterven. Wees een met al de kinderen van Moeder Natuur, jij goddelijke schoonheid van pure Natuur.'' Esmeralda.


    Ik hoop dat ik abo's, bladwijzers en kudo's krijg, ik heb al heel lang over zo'n verhaal zitten denken en de beginsels heb ik eindelijk op papier. (ruim een jalf jaar later)
    Ik ben nog heel hard bezig met perfectioneren, en ik kom naarmate het verhaal er meer in zal komen. I hope you enjoy!
    Oh ja, hihi, reacties op dit forum zijn welkom. ;3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben nog maar net begonnen, maar toch :$


    The rose speaks of love silently in a language known only to the heart[Jacob Black]
    Rose' ouders gaan scheiden en ze besluit met haar moeder mee te gaan. Tot overmaat van ramp komt ze terecht in het saaie Forks, en dan ook nog eens in La Push, waar niet veel te beleven valt. Totdat ze Jacob Black tegenkomt, een ongelooflijk aardige, en niet te vergeten, knappe jongen, met een geheim waarvan ze de gevaren niet kan overzien.



    *Nederlandstalig
    *Elke dag 2 à 3 hoofdstukken, tenzij anders aangegeven
    *net begonnen, dus alle reacties welkom.


    Sometimes, when I say, 'I'm fine", I want somebody to look me in the eyes and say "I know you're not, what's wrong

    Ik heb een verhaaltje dat iets weg heeft van The Hunger Games, zei een vriend van mij. Ik vind het wel meevallen, een beetje, maar ik kreeg het idee van een droom :P

    http://www.quizlet.nl/stories/83177/quoti-will-not-bow-i-will-not-break-i-will-not-fall-i-will-not-fadequot/


    "And I don't want the world to see me, 'cause I don't think that they'd understand" Goo goo dolls - Iris

    heej.
    Ik vind dit verhaal erg goed, sowieso een kudo waard!
    Wil jij haar die geven?
    http://www.quizlet.nl/stories/81950/can-i-trust-you--ft-zayn-malik/?message=313
    sorry als je dit haat x


    Blood will always be thicker than water • The Hunger Games
    Hoe zou jij reageren als je samen met je broer of zus zou worden uitgekozen om je district te vertegenwoordigen in de spelen?
    Als je word gedwongen om elkaar te moeten doden?
    Als je weet dat het capitool vol vermaak kijkt hoe kind voor kind sterft en jij binnenkort ook zo'n kind bent dat sterft. Zou je samen met je broer of zus werken? Zullen jullie samen anderen doden? Of zal je voor hem of haar sterven zodat de ander de spelen kan winnen? Of zal je toch als het erop aankomt de ander doden?

    Dit is het verhaal van Bailey Mooys 16 jaaren Quin Mooys 13 jaar.


    Bailey


    Quin



    Secret love || Dramione


    Hermelien gaat naar haar 6e jaar op zweinstein. Ze is hoofdmonitor geworden, en tot haar ergenis Malfidus ook. Dat betekent dat ze op sommige dag samen met hem moet lopen. Ze leren elkaar beter kennen en zo ontstaan er ook wat vonkjes. Ondertussen krijgt Ron een oogje op haar.
    Gaat dit goed komen? Kunnen ze het geheim houden voor hun vrienden? Kan hij zijn grootste geheim ook voor haar


    [ bericht aangepast door een moderator op 29 sep 2012 - 17:36 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Futuristic Lovers


    When I was little, I met a guy named The Doctor. He's a Timelord, a mysterieus, loveley; funny man. But he had things to do, so he left me. Now I'm all grown up and The Doctor came back. Not just for a social call, no. He's planning on saving our planet, and he needs my help.

    Written in Dutch and English > Amy & Rory have never existed.
    Je hoeft de serie niet te kennen om het verhaal te kunnen begrijpen.


    Believe in yourself.


    all my life I've been good, but know I'm thinking what the hell.



    'I do not need a prince charming, to have my own happy ending'

    Hey, zou je mijn story eens willen lezen?
    x POOP


    I liek yuri and stuff.

    -One Direction bestaat niet.
    -Volledig Nederlands.
    -Ik waarschuw niet, neem liever een abo.
    -Harry Edward Styles.
    -Skye Olivia Winters.



    "He has beautiful eyes, a charming smile and very cute curls. He's just perfect."


    Link. (:


    Reading a good book is like taking a journey.


    link in plaatje

    I'll rule the world for the greater good.


    Een verhaal over een jongeman
    die zich de aller grootste macht
    probeerde toe te eigenen, maar
    niet inzag dat geluk, liefde en
    vrijheid al heel dichtbij waren.

    Een verhaal overladen over
    vriendschap en liefde,
    vertrouwen en bedroeg.
    Hoeveel familie eigenlijk
    voor iemand kan betekenen.

    Hoewel de wereld aan je
    voeten lijkt te liggen,
    deel je hem nog altijd
    met een hoop anderen.
    Eenzaam aan de top leidt
    tot een eenzaam sterven.


    Het verliezen van een
    naaste is zwaarder dan
    het behouden van een
    gezworen vijand.








    Deze story is Nederlandstalig, inclusief de namen en termen.


    Alle credits zijn voor Joanne Rowling.




    Instagram.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes