• De laatste tijd doet Q bij mij raar. Of hij moet heel lang laden, of hij vliegt ineens weg waardoor sommige dingen verloren gaan. Ligt dit aan mijn laptop of hebben er meer last van?

    -Dit begint me echt te iriteren. Ik zat gisteren met iemand te chatten, maar ik kon niet meer online komen dus degene zag dat ik opeens zomaar offline was.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 22:54 ]


    Everyday is a new day, with new changes.

    same


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Relieved schreef:
    De laatste tijd doet Q bij mij raar. Of hij moet heel lang laden, of hij vliegt ineens weg waardoor sommige dingen verloren gaan. Ligt dit aan mijn laptop of hebben er meer last van?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Geen last van..

    Ik ook wel is. Dat ik niet kan inloggen terwijl ik zeker weet dat ik het goede wachtwoord had ingetypt. Verder doet hij niet sloom ofzo.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Rajah schreef:
    *Meld zich*
    Hier heb ik ook de laatste tijd last van.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb er geen last van.
    Nu ja, niet meer dan anders. Maar dat ligt aan mijn computer.
    Ik merk nu wel dat de laatste tijd de pagina heeltijd aan het laden is. (cirkeltje vanboven bij tabblad)
    Als ik op mijn Wii op Q. zit, heb ik geen last daarvan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Rajah schreef:
    *Meld zich*
    Hier heb ik ook de laatste tijd last van.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn internet is de laatste tijd alleen een beetje langzaam, that's it.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rajah schreef:
    *Meld zich*
    Hier heb ik ook de laatste tijd last van.


    Tears are words the heart can't say.

    Jup, het is erg sloom de laatste tijd! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Rajah schreef:
    *Meld zich*
    Hier heb ik ook de laatste tijd last van.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik heb er nu weer last van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rajah schreef:
    *Meld zich*
    Hier heb ik ook de laatste tijd last van.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    -raises hand-


    The odds are néver in our favor.

    Oh, dus het ligt niet aan mijn telefoon?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.