• Ik heb vandaag iets overwonnen waar ik al een tijdje mee zat te suggelen. Maar het is me gelukt, en ik ben ontzettend trots op mezelf!

    Wanneer waren jullie het laatst trots op jezelf?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nou ik was voor het laatst trots omdat ik uit de kast heb durven komen tegeonver mijn ouders. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik? Geen idee, maar knap gedaan van jezelf. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Laatst beetje trots op me eigen geweest omdat ik tegen een vreemde kerel heb gezegd dat de site waar hij bezig was wel vaker een foutje heeft (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat ik heb verteld waar ik een tijdje last van had. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dracy schreef:
    Nou ik was voor het laatst trots omdat ik uit de kast heb durven komen tegeonver mijn ouders. ;)


    Daar mag je ook terecht trots op zijn, niet veel mensen durven dat tegenwoordig nog in deze maatschappij..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Scandal schreef:
    Ik? Geen idee, maar knap gedaan van jezelf. =)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ehh, zoiets iets niet, maar ik had laatst wel een 'In your face, bitch'-moment. (means: Ik had iemand even héél nadrukkelijk duidelijk gemaakt dat diegene toch eigenlijk wel nogal een rotstreek had uitgehaald.)
    O, en ik was best blij met laatste punt voor biologie :]

    Maar goed van je! Al heb ik geen flauw idee wat het is ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    skinwalker schreef:
    (...)

    Daar mag je ook terecht trots op zijn, niet veel mensen durven dat tegenwoordig nog in deze maatschappij..


    I know, mensen hebben meestal vooroordelen als je van de andere kant bent, nou ik heb het ook mijn vrienden vertelt, en wat blijkt, 3 van de vijf van mijn vrienden is ook van de andere kant.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toen ik gisteren te horen kreeg dat ik 90% voor mijn examen wiskunde heb. c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."