• Hey y'all!

    Over een week, op maandagavond 5 februari, staat Simple Plan in 013, Tilburg. State Champs en Mayday Parade zijn er ook bij, evenals Air Yel.

    Meer informatie kun je hier op de site van 013 vinden.

    Het is uitverkocht in ieder geval, en nu vroeg ik me af: zijn er meer Q'ers die maandagavond in 013 bij het concert aanwezig zijn? Misschien kunnen we een kleine meet-up doen. Ik vind zegmaar Q'ers wel een Simple Plan-doelgroep eigenlijk.

    PS: Mocht je nu heel graag willen, maar geen ticket hebben, ik heb er eentje over. Ik zou met iemand gaan die me een ontzettende naaistreek geleverd heeft en sindsdien heb ik geen contact meer met haar (zij heeft me overal geblokkeerd). Nu twijfel ik of ik haar het ticket ga toesturen zodat ze het zelf maar uitzoekt wat ze ermee doet, óf dat ik het ticket gewoon doorverkoop (zonder winst te maken) en het geld naar haar terugstort. Dus mocht er hier iemand graag willen, ik verkoop het ticket met alle liefde aan je door, dan is er een kans minder dat ik iemand tegenkom bij het concert die ik niet tegen wil komen (A).

    Zie ik jou maandagavond in 013?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ha, vet leuk! Daar was ik vroeger flink fan van. Heb nog eens een meet & greet gewonnen en ik had toen een megacrush op David :'D.
    Maar van de laatste tien jaar ken ik geen albums meer haha, veel plezier in elk geval!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Ha, vet leuk! Daar was ik vroeger flink fan van. Heb nog eens een meet & greet gewonnen en ik had toen een megacrush op David :'D.
    Maar van de laatste tien jaar ken ik geen albums meer haha, veel plezier in elk geval!


    Omg wat ontzettend gaaf!!! Je hebt ze gewoon ontmoet :O damn, klein beetje jaloers. Ofja, groot beetje jaloers.

    Ik ga ontzettend goed op hun nieuwste album hehe.

    Ik heb overwogen om een Scooby-Doo pak te fixen, gezien ze tijdens hun concerten Scooby's het podium ophalen, maar eh ja, dat kost geld en daar moet ik even zuinig mee zijn. Ach ja, het komt vast goed.

    013 heeft het tijdschema nog niet bekend gemaakt… ik wil weten of ik de laatste trein (die om 23:30 uur gaat) nog ga redden, hahaha. Anders moet ik een andere manier vinden om thuis te komen. Dat wordt… interessant.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly