• Sinds er rechts van je webbrowser op quizlet reclame is (weet niet hoelang dat al is) springt dit reclamevenster steeds voor de quizlet pagina. Vooral op het forum. Ook al is het een kleine reclame, het is en blijft irritant.

    Ben ik de enige die hier last van heeft of hebben jullie hier ook last van?


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    JustinWife schreef:
    (...) nee veranderd niks aan de zaak.


    O.o
    Echt wel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bond schreef:
    (...)

    Ik heb er nog nóóit last van gehad, lang leven Mozilla :]
    Ook niet toen ik nog geen GM was
    ik wel en ik ben Gm


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Elanysa schreef:
    Sinds er rechts van je webbrowser op quizlet reclame is (weet niet hoelang dat al is) springt dit reclamevenster steeds voor de quizlet pagina. Vooral op het forum. Ook al is het een kleine reclame, het is en blijft irritant.

    Ben ik de enige die hier last van heeft of hebben jullie hier ook last van?

    Dat zou idd niet zo moeten zijn en ik zal proberen het op te lossen.

    Kun je me een PB sturen met welke browser je gebruikt? Internet Explorer, Firefox, chrome of safari? En vooral het versie nummer. En welk besturingssysteem. Windows of Mac en versie.


    Dit is mijn signature...

    Elanysa schreef:
    Sinds er rechts van je webbrowser op quizlet reclame is (weet niet hoelang dat al is) springt dit reclamevenster steeds voor de quizlet pagina. Vooral op het forum. Ook al is het een kleine reclame, het is en blijft irritant.

    Ben ik de enige die hier last van heeft of hebben jullie hier ook last van?
    iedereen denk ik wel hoor


    motherfucker

    Welke reclame? :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mortician schreef:
    Welke reclame? :W


    + 100(Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    XLIKEABOSSX schreef:
    (...) iedereen denk ik wel hoor

    Nee hoor. Bij bijna iedereen schuift de reclame onder de content. Bij TS schuift de reclame over de content heen, wat uiteraard niet de bedoeling is.


    Dit is mijn signature...

    Illuminati schreef:
    Lang leve adblock! Gewoon even googelen en je hebt nergens meer last van reclame.

    Ik kan uiteraard niemand verbieden om adblock te gebruiken. Maar bedenk ook het volgende. Websites moeten ergens van betaald worden. Wanneer de helft van de mensen dus een adblocker gebruikt, betekent dat automatisch dat de helft die dat niet doet 2 keer zoveel reclame te zien gaat krijgen om dezelfde inkomsten op te leveren. Ergens is het dus niet erg sociaal tegenover de andere leden. Maar goed, iedereen moet het lekker zelf weten.


    Dit is mijn signature...

    Illuminati schreef:
    Lang leve adblock! Gewoon even googelen en je hebt nergens meer last van reclame.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik kan uiteraard niemand verbieden om adblock te gebruiken. Maar bedenk ook het volgende. Websites moeten ergens van betaald worden. Wanneer de helft van de mensen dus een adblocker gebruikt, betekent dat automatisch dat de helft die dat niet doet 2 keer zoveel reclame te zien gaat krijgen om dezelfde inkomsten op te leveren. Ergens is het dus niet erg sociaal tegenover de andere leden. Maar goed, iedereen moet het lekker zelf weten.


    Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat heel quizlet opeens aan de adblock gaat, maar in mijn geval was het erg irritant. En het word vast niet zo erg dat heel quizlet onder de reclame advertenties komt te zitten (:


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Elanysa schreef:
    (...)

    Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat heel quizlet opeens aan de adblock gaat, maar in mijn geval was het erg irritant. En het word vast niet zo erg dat heel quizlet onder de reclame advertenties komt te zitten (:

    Ik begrijp het volkomen dat wanneer reclame de content overlapt, je een adblocker gebruikt :)

    En de site volgooien met reclame zal ik ook niet doen. Maar hou het gewoon in je achterhoofd wanneer je zo'n programma gebruikt. Je maakt gebruik van een gratis website en het enige wat je ervoor in ruil hoeft te doen is wat reclame te zien en er af en toe op te klikken.


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik kan uiteraard niemand verbieden om adblock te gebruiken. Maar bedenk ook het volgende. Websites moeten ergens van betaald worden. Wanneer de helft van de mensen dus een adblocker gebruikt, betekent dat automatisch dat de helft die dat niet doet 2 keer zoveel reclame te zien gaat krijgen om dezelfde inkomsten op te leveren. Ergens is het dus niet erg sociaal tegenover de andere leden. Maar goed, iedereen moet het lekker zelf weten.

    Ik doe het ook voor andere site's, niet alleen voor Quizlet hoor (:
    Ik heb gewoon een schijthekel aan reclame, vooral bij Hotmail, want dat springt er altijd en overal voor.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42