• Naar aanleiding van dat topic met condoomgebruik, werd ik opeens heel erg nerveus voor mijn eerste keer. Ik kreeg echt de rillingen en ik moest heel veel water drinken om weer rustig te worden.

    Ook al heb ik geen vriendje, nog niet althans, toch ben ik nu al bang voor de eerste keer. Ten eerste benauwt het me dat een jongen zo intiem met me zal zijn, aangezien ik bindingsangst heb en daarnaast lijkt het me ook extreem pijnlijk.

    Kunnen jullie mij wat geruststellen? :'D

    Ik heb geen idee of er wel of niet 16+ in de titel moet staan, wil een mod zo aardig zijn mijn titel te corrigeren als ik hier wél 16+ had moeten neerzetten?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je raakt van 1x seks niet meteen zwanger en je gaat een heel lief vriendje krijgen die er altijd voor je zal zijn ook als je per ongeluk zwanger raakt, wat niet gebeurd!

    haha, zoiets?

    Size matters maar kies er eentje uit met een small one, dan word niets vreselijk pijnlijk ghehe.


    Your make-up is terrible

    Morgue schreef:
    Je raakt van 1x seks niet meteen zwanger en je gaat een heel lief vriendje krijgen die er altijd voor je zal zijn ook als je per ongeluk zwanger raakt, wat niet gebeurd!

    haha, zoiets?

    Dat gedeelte met dat zwanger zijn, daar ben ik niet bang voor, aangezien ik me heel goed daarvoor zal beschermen. Het idee gewoon dat je zo intiem met iemand bent en dat ik straks gewoon als een plank verstijf omdat ik het zo eng vind, dat jaagt me juist de stuipen op het lijf.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Size matters maar kies er eentje uit met een small one, dan word niets vreselijk pijnlijk ghehe.

    :'''''''''''D
    LOL. Hier moest ik hardop bij lachen. :'D
    "Oké jongens, broeken uit, ik moet even meten wie de langste heeft."


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Troost, iedereen vindt zijn eerste keer eng.
    Maar als je aan seks begint, als je in een relatie zit, heb je al wel meer gedaan en ken je elkaars lichaam ook. Dat scheelt.


    I am an idiot, I move.

    Pss: word een ouwe dame met 24 katten en nooit een relatie gehad.

    Dat zou bij je passen. Kidding.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    Pss: word een ouwe dame met 24 katten en nooit een relatie gehad.

    Dat zou bij je passen. Kidding.

    Of ga in het klooster XD.


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Of ga in het klooster XD.

    Oh, ja, met zo'n nonnenkapje. Sexy, hoor!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nefie schreef:
    Pss: word een ouwe dame met 24 katten en nooit een relatie gehad.

    Dat zou bij je passen. Kidding.

    Dat is ook nog een optie. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Creed schreef:
    Troost, iedereen vindt zijn eerste keer eng.
    Maar als je aan seks begint, als je in een relatie zit, heb je al wel meer gedaan en ken je elkaars lichaam ook. Dat scheelt.

    Dat is waar. Toch vind ik het een raar idee en wil ik mezelf niet - letterlijk en figuurlijk - blootgeven aan zo'n jongen.
    Ik heb zo'n gevoel dat ik juist zondig als ik seks heb. :')
    Ja, ik weet het, ik steek raar in elkaar. Ook nadat ik gezoend heb met een jongen voel ik me vies en vind ik het ranzig dat ik ervan heb genoten. Hoe kun je van zulke schaamtegevoelens afkomen?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je moet het pas doen wanneer jìj er klaar voor bent, en niet omdat je vriendje het wilt (wat helaas bij veel meisjes het geval is). Dat is eigenlijk het enigste wat ik erover kan zeggen.. (cat)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    Je moet het pas doen wanneer jìj er klaar voor bent, en niet omdat je vriendje het wilt (wat helaas bij veel meisjes het geval is). Dat is eigenlijk het enigste wat ik erover kan zeggen.. (cat)


    en als je een jongen gebt die geen ervaring heeft dan vindt hij het vast ook wel spannend xD

    Same here, ik heb 'tzelfde als jou.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het lijkt eng, maar het valt reuze mee. Het is een mooi moment om met iemand te delen die je graag ziet. Je moet je echt niet zo'n zorgen maken. Mijn eerste keer was ook niet perfect, maar de tweede keer ging veel beter. Het is iets dat je moet leren. Je hoeft niet bang te zijn. Je zal zelf merken dat het zal gebeuren als de tijd rijp is C:


    Olive

    Tja, als jongen zijnde heb ik aan dit onderwerp niet heel erg veel toe te voegen. (cat) Het enige wat ik kan zeggen is dat ik ook zwaar nerveus was voor mijn eerste keer. En dat je je schaamt voor het bv. kussen van een jongen, ik denk dat je je daar overheen moet zetten. En als je een vriendje hebt zal hij je vast wel willen helpen daarbij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.