• Hee guys
    Ik zoek rollen voor mijn nieuwe serie over TokioHotel..

    Dit moet ik weten:

    Naam:
    Leeftijd: (kan altijd worden verandert door mij)
    Type:
    Likes:
    Dislikes:
    Welke rol wil je:
    Foto/Plaatje:
    Tekstje:


    Ik ga nog niet vertellen wat het verhaal is, maar het word een TokioHotel Lovestory(H)

    Ik zoek rollen voor:
    Hoofdpersoon (wordt vriendin Tom):
    Vriendin Bill:
    OneNightStand van Tom:
    OneNightStand van Tom2:
    NepBestevriendin:
    Huppelkut van pestgroepje1:
    Huppelkut van pestgroepje2:
    Vriendin Geord:
    Vriendin Gustav:
    Surprise 1:
    Veel hé ^^..
    GEEN vriendjespolitiek..
    xxLotte

    Rollenverdeling in andere topic!!


    BabyCakes.x3.

    Hoofdpersoon (wordt vriendin Tom):


    Naam: Annoeska

    Leeftijd: (kan altijd worden verandert door mij) 17

    Type: Bitchy, lief, eigenwilletje

    Likes: lollys ,skaten, streetdance, shoppen, ;...

    Dislikes:nerds, regen nerds, huppels

    Welke rol wil je: Hoofdpersoon (wordt vriendin Tom):


    Foto/Plaatje: http://media.photobucket.com/group/image/jenn%20curbstomp/8IMMBWURNC/031.jpg?o=2

    Tekstje:

    Hiiii poepies

    ik ben annoeska en 17 jaar,

    jaaah fuck nog 1jaar schoolplichtig en ben er dan vanaf ik luistr gwn 24/24 naar muziek, jaah zonder dat hebk geen leven losers, mijn vrienden zijn mijn alles zonder hun kan ik gewoon niet ik kan altijd terecht bij hun.

    ik doe aan streetdance en skaten.
    streetdance doe ik al van mijn 6de en skaten ook van mijn 6de ik moet zeggen dat ik die 2 dingen toch wel goed kan *stoef stoef*
    ik ben shopverslaafd, ga iedere zaterdag toch wel weer andere dingen kopen, : is verslaafd aan skinnys, lollypops, hello kitty, cupcakes,... and a lot more (ofs), jaah ik heb Scene/emo style maar kan me geen bom sgelen wat jullie denken, so byee byee

    (H)


    Gilles (ll)

    Naam: Angéla

    Leeftijd: 16 bijna 17

    Type: Aardig, kan soms een beetje bitchie uit de hoek komen, slim, grappig en is zichzelf.

    Likes: Dansen, acteren, Billy/Gustav, lachen en Hello Kitty.

    Dislikes: Huppelkutjes, zeurende ouders en school.

    Welke rol wil je: Vriendin Bill of anders vriendin Gustav.

    Foto plaatje: http://ll-images.veoh.com/thumb/w277/user-emo-girl-120.jpg

    Tekstje:
    Haai! Ik ben Angéla. Naar een jaar bevriend te zijn geweest met Bill/Gustav heb ik verkering met hem. Ik vindt hem geweldig en hij is heel lief voor me. Naast Bill/Gustav heb ik ook andere hobby's bijv. dansen en acteren. Ik vindt het belangrijk dat mensen zichzelf zijn en niet liegen. Ik heb een hekel aan huppelkutjes, school en als mijn ouders weer een zitten te zeiken dat ik me kamer moet opruimen, me huiswerk moet doen of dat ik te lang achter me computer zit.
    -xxx- Angéla


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Bill (A)
    Info komt!


    Naam: Annelies

    Leeftijd: (kan altijd worden verandert door mij) 17

    Type: ?

    Likes: Vrienden, muziek Hello Kitty, familie,...

    Dislikes: Spinnen&Insecten

    Welke rol wil je: Vriendin Bill (H)

    Foto/Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79525

    Tekstje:
    Haaii kiendjes^^



    Mijn naam is zoals je hierboven wel al gezien had Annelies en al 17 jaar lang leef ik op deze coole planeet. Shoppen, da's mijn ding en daardoor zie je me ook wel weekelijks in het shoppingcenter om Make-Up of kleren te kopen. Yah, ik ben een hopaholic maar ook een chocaholic, dat wil zeggen dat ik verslaaf ben aan chocolade. Ach, welk meisej niet? Nou, dit pretty meisje op de pica, dat ben ik! Ik doe vanalles met m'n haar als je het nog niet mocht doorhebben want dat haar heb ik he-le-maal zelf gemaakt. Mooi hea? Het is zwart met veel roze in and i like it! Maar, tjah die hond dat daarbij loopt is mijn liefe hondje Spike, cutie niet? Maar, ik moet gaan!



    Ciaoz



    vriendin Georg (flower)

    Naam; Kim

    Leeftijd; 20

    Hobby's; Shoppen

    Karakter; lief brutaal koppig eigenwijs

    Likes; Strand shoppen ijsjes en uitgaan

    Dislikes; school

    Plaatje;http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje;
    Haai

    Ik ben dus Kim.Ik ben 20 jaartjes oud.Ik woon nog bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Mensen vinden mij lief koppig eigenwijs en brutaal.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en van ijsjes en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten.Ik heb haat aan school zoals iedereen.whaa ik moet gaan zie je later(K)

    -XxX- Kim

    Hier is het forum 'Rollen verdeling' voor. Open dus de volgende keer je topic in het juiste subforum! ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Naam: Noa

    Leeftijd: (kan altijd worden verandert door mij): 18

    Type: Fel&Bitchy -> Tegen mensen die ze niet kent, Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Ongeduldig, Vol vertrouwen, Betrouwbaar, Melig, Grappig

    Likes: Lolly's, Mijn Haar n_n, Dansen (Streetdance), Basket, Voetbal, Hello kutty ^-^

    Dislikes: Arro', Levende Barbie poppen, Eogoistische mensen, Mensen die zeggen wat je moet doen

    Welke rol wil je: hoofdpersoon (word vriendin Tom)

    Foto/Plaatje: http://th01.deviantart.com/fs29/300W/i/2008/099/3/d/Yummy_by_HannahHavoc.jpg

    Tekstje:

    Tekstje komt ;)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Naam: Audrey lauren

    Leeftijd:17

    Type: Stoer, spieren, Hip Hopperr

    Likes: Shopping, Hk ,gloomy bears,Ice Cream,Big sunglasses,

    Dislikes:geeks , huppels

    Welke rol wil je:Vriend tom<3

    Foto/Plaatje:
    http://jacvanek.buzznet.com/user/photos/stop-whispering/?id=32724871

    Tekstje:
    Heyaa! Ik ben Audrey lauren , maar noem me AL :').

    Ik ben 16 en PartyVerslaafd , als er iets te doen is vind je mij en men vrienden meteen op die fuif of feest,..! Ik doe aan Voetbal maar ook aan R&B dance.Ik hou van Shopppen , men vrienden , Gloomy bears ETC.. Ik haat[!]Geeks n' Huppels, maar vooral die vieze vliegende beestjes , altijd een busje verdelger bij me^^

    Ik moet nu gaan ,, Ciao Miauw Tiger<33

    Naam: Noa

    Leeftijd: (kan altijd worden verandert door mij): 18

    Type: Fel&Bitchy -> Tegen mensen die ze niet kent, Lief&Eerlijk -> Tegen mensen die ze kent, Ongeduldig, Vol vertrouwen, Betrouwbaar, Melig, Grappig

    Likes: Lolly's, Mijn Haar n_n, Dansen (Streetdance), Basket, Voetbal, Hello kutty ^-^

    Dislikes: Arro', Levende Barbie poppen, Eogoistische mensen, Mensen die zeggen wat je moet doen

    Welke rol wil je: hoofdpersoon (word vriendin Tom)

    Foto/Plaatje: http://th01.deviantart.com/fs29/300W/i/2008/099/3/d/Yummy_by_HannahHavoc.jpg

    Tekstje:

    Listen Up Biatzz!


    Welcome In The World Off Noa <33!

    Ok nu stop ik even met dat engelsgedoe shit x'].
    Ik ben dus Noa en ben 17 jaar geleden op deze aarbol gesmurft <333. Dat was dus de gelukkigste dag van de Smurfen ^-^. Ik ben een persoontja die niet op haar mondje is gevallen, maar ook heel erg lief kan zijn. Als jij ook aardig bent natuurlijk ^-^. Ik lieft mijn haartjas en dansen. Dat is gewoon mijn leven. Streetdance doe ik voor dans. Ik ben er gewoon verliefd op <333. Dan heb ik weer een hekel aan : Arro' en aan levende Barbie poppen. Ik ben ook wel erg melig x']. Overlaast ben ik melig geworden door 2 paar oude sokken van mijn BedoergrootOma. Die is allang dood maar so what ^-^.


    Loeveyoe Biatzz<3333


    Take My Hand Take A Breath ...

    Naam: Julie Mathilda Stroobants

    Leeftijd: (kan altijd worden verandert door mij) 16

    Type: Lief, behulpzaam, zorgzaam, maar komt wel voor zich op als dat nodig is.

    Likes: rondhangen met vriendinnen, lol maken, ijsjes eten, muziek luisteren, piano spelen

    Dislikes: ruzie, oorlog, huiswerk

    Welke rol wil je: Vriendin Bill

    Foto/Plaatje: http://media.photobucket.com/image/brookelle/__skitten/brookelle%20bones/l_d8657.jpg?o=72

    Tekstje:

    Haai n__n
    Ik ben Julie en ik ben al 16 jaar bejaard. Ik hou van muziek. Vooral van het maken van muziek. Mijn vriendinnen zijn alles voor mij. Net als mijn ijsjes n__n.
    Ik heb een hekel aan school, waardoor het niet zo goed gaat met mijn punten. Maar ik heb schijt aan punten, en ga gewoon door met leven.
    Maar ik moet nu gaan.
    Mama roept dat het eten klaar is (:
    ik zie je nog?
    baai n__n


    rules don't stop me

    waneer maak je bekend ?

    ^^


    Gilles (ll)

    BEKEND MAKEN IK ZENUWACHTIG ZIJN LIEFORD (flower)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Naam: Ellen

    Leeftijd: (kan altijd worden verandert door mij): 17

    Type: Lieef, Spontaan, Soms Bitchy

    Likes: CHOCOLADEE, BUBBLEGUMM

    Dislikes: huppels, uién

    Welke rol wil je: Vriendin Bill

    Foto/Plaatje: http://www4.pictures.zimbio.com/img/5519/Alicia/640l.jpg


    Tekstje:

    HAAY POEPIEZZ <33

    Ik ben ELLEN, 17 Jaartjes oud. Ik ben fan van TokioHotell<33 En ik lieft Shoppen Ganz viel! Ik spaar álles wat met Helloo Kitty te maken heeft en heb laatst een Béautyfull Laptop gekocht met Helloo Kitty erop. Mijn favo vakantieland is Japan omdat de mensjes daar net zo Hyperactiefprettiggestoord zijn als ik ben =]. Ik lieft ook Chocoladee<3 en Colaaa<3. En natuurlijk lieft ik mijn überkoele haartjes Jaa, mijn moeder is kapper dus dat heb ik maar moooi meegenomen. Verder ben ik talent met koken. Nee écht. alleen pizza brand ik aan. Ik heb 2,5 uur geleden ook nog taart proberen te maken. Damn, hij staat nog in de oven! Snel eruit halen. Bye loveyou<33

    Ik heb meer mensen nodig ik maak bekend in een ander topic ;)


    BabyCakes.x3.

    keee


    waneer zal je bekend maken wie wat krijgt ?

    ^^
    je kan toch al de mensjes hier al bij de rol plaatsen (A)
    ke ik zal stoppen met zagen
    x(flower)


    Gilles (ll)