• Crossover RPG | Pandoras Box | Speeltopic

    En nieuwsgierig als ze was opende ze de doos en de gruwelen ontsnapten. Pijn ziektes, allerhande monsters en zo verder… Met al haar macht sloot ze de doos zodat alleen hoop achterbleef. En zo komt de doos van Pandora in de vergetelheid terecht.

    Zonder het te beseffen heeft de mens en de rest van het universum de doos van Pandora weer gevuld Maar wat ze ook niet beseffen, is dat de doos opnieuw geopend is. Maar een select groepje ‘helden’ voelt het wel, en zij zullen alles op alles moeten zetten om samen de doos opnieuw te sluiten en te vullen…

    Regels
    ~ Minimum 150 woorden.
    ~ Ik en Curuxa openen alleen topics, tenzij anders vermeldt.
    ~ Ondanks het gebruik van de term ‘helden’ zijn ze nog steeds kwetsbaar in een of andere manier en zijn hun karakters ook niet perfect.
    ~ Personages liefst van boeken of films
    ~ De huisregels blijven gelden voor iedereen.
    ~ Onzin en OOC in het praattopic.
    ~ 16+ en schelden mag IC
    ~ Je bestuurdt niet andermans personage zonder toestemming
    ~ Heb respect voor andere mensen
    ~ Naamsveranderingen melden!


    Personages
    Males
    ~ Hawkeye/ Clint Barton - Hansel
    ~ Bilbo Baggins - Linden
    ~ Legolas - Curuxa
    ~ Magnus Bane - geleninja
    ~ Loki - Pwettyness
    ~ Harry Potter - Intouchables
    ~ Isaac Lahey(R) - Tolkien
    ~ James Robert Anthony Adams Hansel
    Females:
    ~ Tauriel - Pwettyness
    ~ (R) - Tolkien
    ~ Black,Widow/ Natascha Romanoff- Valkyries
    ~ Babydoll - LyraPhoenix

    Missie briefing 1, als je kiest deze te accepteren.
    Begin: Iedereen is op een andere plek als ze het gevoel krijgen dat ze naar Londen moeten gaan. Ze komen in contact ergens in een doodgewone straat.
    Doel: Iedereen moet op die plek geraken ongeacht, waar ze zijn of wat ze aan het doen zijn.


    Veel plezier iedereen! -Hansel

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 17:05 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hawkeye / Clint Barton | Chicago | 21:56 (plaatselijk tijd)

    Ik zit midden in een vergadering van hoge S.H.I.E.L.D-officieren en gaap uitdrukkelijk zodat Natascha het ziet. De officieren schreeuwen elkaar de oren van het hoofd over het o zo nuttige gespreksonderwerp. Ik krijg een vreemd gevoel en schrik op uit mijn gedachten. Ik sta op en laat een kuchje ontsnappen en de zaal wordt stil. Alle ogen zijn op mij gericht en gebaar subtiel naar Natascha of ze meekomt. "Excuseer me heren, ik kan niet eeuwig naar jullie gekibbel blijven luisteren. En mijn plicht roept, misschien de uw ook?", zeg ik beleefd en met een bepaalde ironie in mijn stem. Ik neem mijn boog en pijlen en hang ze op mij rug. Het geeft me een vertrouwd gevoel en ik recht mijn rug. Met zelfverzekerde passen loop ik naar de deur en wacht niet op agent Romanoff, of ik kijk toch niet of ze volgt. Ze kan doen wat ze wilt, net als ik en staan dus onder niemands commando.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    (MT)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mijn topics


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn topics + een link naar het rollentopic zou handig zijn. :x


    help

    [On that Marthie Thanks for tha tip]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Magnus Bane

    Ik werd wakker van een verschrikkelijke stank en met een ongelofelijke hoofdpijn. Het licht dat op mijn gezicht scheen deed pijn aan mijn ogen en verergerde mijn hoofdpijn. Met een beweging van mijn hand deed ik de gordijnen van mijn loft dicht. Het feest van gister avond was geweldig geweest, niet dat ik er ook maar enige herinnering aan had, maar mijn feestjes waren altijd geweldig. Met veel moeite tilde ik mijn hoofd op. Wow, wat was het een ongelofelijk zooitje. Zelfs voor mijn begrippen. Ik hees mijzelf overeind en bekeek mijn loft nog eens goed. Geweldig iemand had een magisch drankje over zijn geluidsinstallatie gegooid en nu groeide er paddenstoelen uit en ik had nog zo de vampieren niet uit genodigd om te voorkomen dat er bloed in mijn geluidsinstallatie kwam, wat ze om de een of andere reden altijd voor elkaar kregen. Ik zuchtte diep en haalde mijn telefoon uit mijn broekzak. Niet zonder moeite, ik droeg een strakke broek, maar het was een prijs die ik maar moest betalen om er geweldig uit te zien. Ik toetste het nummer van Caterina, een oude vriendin van me die genezende krachten had, in en hoopte dat ze opnam.
    'Wat is er Magnus ik heb levens te redden,' siste ze.
    'Ik heb je hulp nodig.'
    'Ik weet van je feestje van gister avond en ik ga niet je kater genezen.'
    'Maar...' Ze hing op. Ik zuchtte en ging overeind staan. Mijn hoofd tolde en ik gaf over op de grond. Ik moest hier nog een drankje voor hebben. Ik probeerde goed na te denken. Of had ik die vorige week al gedronken? Ik zuchtte en haalde eens diep adem. Dat had ik niet moeten doen, want meteen ademde ik die stinkende paddenstoelen damp in. Als er iets in mijn maag had gezeten had ik weer over gegeven en met een vingerknip liet ik de paddenstoelen verdwijnen. 'Eerst dat drankje vinden,' mompelde ik tegen mezelf. 'Dan opruimen.' Ik keek even om me heen of ik Chairman Meow ergens kon zien, maar de kat was waarschijnlijk zo slim geweest om het appartement te verlaten toen het feest gister avond begonnen was en hem kennende kwam hij pas terug als ik enigszins had opgeruimd.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mijn topics (:


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    MT


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    MT


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    [Klein vraagje... Hoe komen Legolas en Tauriel, die beide in Midden-Aarde wonen, in Londen?]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Curuxa schreef:
    [Klein vraagje... Hoe komen Legolas en Tauriel, die beide in Midden-Aarde wonen, in Londen?]


    Lol. :'D Misschien dat ze plotseling gewoon daar wakker worden ofzo en dat ze niet weten hoe ze daar zijn gekomen? :x


    help

    Curuxa schreef:
    [Klein vraagje... Hoe komen Legolas en Tauriel, die beide in Midden-Aarde wonen, in Londen?]

    Tolkien schreef :
    Lol. :'D Misschien dat ze plotseling gewoon daar wakker worden ofzo en dat ze niet weten hoe ze daar zijn gekomen? :x


    // Zou best kunnen ja, als Curuxa het ermee eens is schrijf ik via dat een stukje ^^


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Pwettyness schreef:
    (...)

    // Zou best kunnen ja, als Curuxa het ermee eens is schrijf ik via dat een stukje ^^
    Dat vind ik goed hoor Pwettyness


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Bilbo Baggins

    De zon gaat buiten op. Stukje bij beetje schijnt de zon steeds meer door de ramen heen van mijn huisje Bag End.
    Na me nog twee keer te hebben omgedraaid in bed, heb ik uiteindelijk de puf gevonden om op te staan. In de badkamer gooi ik wat water over mijn gezicht heen als opfrisser en verwissel ik mijn slaapkleding voor mijn alledaagse kleding.
    Zoals elke ochtend maak ik een ontbijtje voor mezelf klaar. Als ik het niet zelf doe, dan komt er geen eten op tafel. Dat is een nadeel van op jezelf wonen. Vandaag wordt het een vrij eenvoudig ontbijt. Hieronder valt wat eieren, kaas en jam. 'Het is wel weer lekker als ik vanmiddag een appeltaartje bak,' bedenk ik me.
    Na mijn ontbijtje te hebben opgepeuzeld, kijk ik in de kast of ik wel de juiste ingrediënten in huis heb om een appeltaart te bakken, anders moet ik eerst nog langs de dorpswinkel om die ingrediënten te halen.
    'Nee. Nee. Nee. Dat moet ook niet in de taart. Ook niet nodig,' mompel ik als in de kasten op zoek ga naar onder andere appels, meel en suiker.
    Op tafel heb ik alles gezet wat in de appeltaart moet, maar ik mis nog de helft van de ingrediënten. Een kleine zucht verlaat mijn lippen. 'Dan maar naar de dorpswinkel.'

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 16:02 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    {Niet om vervelend te doen, maar dingen zoals hierboven moeten wel in het praattopic :Y)}


    Sidera nostra contrahent solem lunamque