• RPG, Apart.

    © By Horus aka. Morrison.



    Inleiding.

    10 beste vriendinnen krijgen een ticket opgestuurd om naar Hollywood te reizen, de stad van beroemdheden en rijkdom. Ze vinden het geweldig, en proberen elke celebrity op te zoeken die ze willen. Ze proberen ook les van hun te krijgen, wat niet lukt. Elke dag mogen ze intrekken in een vijf sterren hotel waar de beroemdste mensen ook intrekken als ze op tour zijn. Maar elk meisje heeft ook een doel om te bereiken, en door dat doel drijven ze uit elkaar, tot er grote ruzies ontstaan. Zal het nog goed komen, en overleeft hun vriendschap?

    Regels.

    ~ Houd je aan de karaktertrekken van je personage.
    ~ Je mag géén relatie met een celebrity.
    ~ Geen ruzies OOC.
    ~ Bij OOC-praat haakjes: [ ], { }, ( ), < >, \ /, etc.
    ~ Uiterlijk moet realistisch zijn, karakter ook.
    ~ IC is als je als je eigen personage praat, en OOC is als je als jezelf praat.
    ~ Bij 3 overtredingen van de regels, krijg je een waarschuwing. Nog één overtreding, rol kwijt.
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Eén rol per persoon.
    ~ Afwezigheid niet door geven? Rol kwijt.
    ~ Geen vriendjespolitiek.
    ~ De personages móéten meisjes zijn.
    ~ Ik zie het niet door de vingers als iemand één rol meer wil maken.
    ~ Van die perfecte meisjes sta ik niet toe.
    ~ Grote beschrijvingen van uiterlijk a.u.b.
    ~ Ik heb graag dat alleen ervaren RPG’ers hieraan meedoen.
    ~ Posts zijn minimaal 3 regels in de RPG. Maximaal is er niet, zolang het maar onder de 40 posts is.
    ~ Je kunt er altijd inkomen, maakt niet uit hoe.
    ~ 16+ is NIET toegestaan!


    Kamerverdeling.

    ~ Kamer één: Esmee Lendle q]Horus[/q met Delores Rodríguez q]xYoung[/q.
    ~ Kamer twee: Beau Leen q]huppeltrutje[/q met Arwen Frances q]xPreciious[/q.
    ~ Kamer drie: Jade Bright q]HurtedHeart[/q met Alyson Avery q]MEGUSTAZAYN[/q.
    ~ Kamer vier: Artemis Jill q]DevilWings[/q met Summer Knight q]DracoMalfoyx[/q.
    ~ Kamer vijf: Liberty Summers q]IHeartMusicc[/q met Charlynn Fidea q]ForeverZaynx[/q.

    Omgevingen.

    Zwembad I.
    Zwembad II.
    Zwembad III.
    Zwembad IV.
    Zwembad V.
    Glijbaan I.
    Glijbaan II.
    Binnenbad.
    Klein zwembad op balkon.
    Hotelkamer.
    Restaurant.
    Strand.


    Rollen.

    ~ Esmee Mary Lendle ~ VP worden van modebedrijf ~ Horus
    ~ Alyson Ruby Avery ~ Zangeres worden ~ MEGUSTAZAYN
    ~ Beau Dilara Leen ~ Danseres worden ~ huppeltrutje
    ~ Arwen Victoria Frances ~ Een band krijgen ~ xPreciious
    ~ Artemis Diana Jill ~ Actrice worden ~ DevilWings
    ~ Delores Arabelle Rodríguez ~ Ontwerpster/Styliste worden ~ xYoung
    ~ Summer Serena Knight ~ Actrice worden ~ DracoMalfoyx
    ~ Libery Roxanne Summers ~ Gitariste en/of Actrice worden ~ IHeartMusicc
    ~ Jade Skyler Bright ~ Ze kijkt waar ze uitkomt, ze wil het allemaal ~ HurtedHeart
    ~ Charlynn Daphne Fidea ~ Fotograaf/Regisseur worden ~ ForeverZaynx

    Topics.

    Rollentopic.

    Hoe beginnen we?

    De vriendinnen zijn aangekomen op een vliegveld in Hollywood, en gaan één voor één naar hun hotel. De één gaat naar het zwembad, de ander gaan naar de hotelkamer, de ander naar het restaurant en de andere weer naar een bar. Zo gaat het eerste speeltopic.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 15:49 ]


    May the odds be ever in your favor!

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    [Mijn topics]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Esmee Mary Lendle.
    Ik liep met mijn beste vriendinnen het vliegtuig uit. Geweldig, dit was een best grote stad. Ik was nu hyper geworden, geen idee waarom, maar ik grijnsde. Ik keek met een ik-ga-naar-het-hotel-blik naar mijn vriendinnen en rende daarna als een gek naar het hotel. Ik vroeg om één van de tien sleutels en ging naar die verdieping. Daarna deed ik de deur met de sleutel open en zag daarna 5 deuren, achter die 5 deuren zat een kamer met 2 bedden. Op de deur hing een lijst met wie - wie verdeeld ging. Goh, ze wisten het!

    [Ik ga zometeen omgevingen opzoeken en de kamerverdelingen maken (:.]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 13:52 ]


    May the odds be ever in your favor!

    Alyson

    Ik liep nu ook het vliegtuig uit, mijn koffers waren al in het hotel dus dat maakte niet uit. Ik besloot om naar een café te gaan. Eenmaal door bestelde ik een cola en keek wat rond. Wow, ze hebben mooie jongens in hollywood. Ik kijk weer naar mijn cola. Ja, ik ga me wel vermaken hier.


    El Diablo.

    [Kamerverdeling is er, nu de omgevingen nog!]


    May the odds be ever in your favor!

    Mijn Topic's

    Delores Arabelle Rodríguez.

    De vliegtuigreis heeft me gebroken, tijd om en stuk te lopen en echt voedsel te eten. Ik weet dat het voedsel in het vliegtuig echt is, maar het smaakt vreemd. Het kan natuurlijk zo zijn dat ik verpest ben door mijn ouders. Ik weet het niet en ik ga er ook niet proberen achter te komen. Ik ben wie ik ben en ik ben er blij mee. De wielen van het vliegtuig raken de grond en voor ik het weet staan we stil. Achter mijn vriendinnen aan loop ik het vliegveld op, richting de bagageband. Na een paar koffers komt de mijne; Een zwarte met verschillende reis stickers en een lichte grijze ster in het midden. Ik trek hem eraf en loop naar de aankomsthal. Ik heb er geen problemen mee om te vliegen, maar ik ben altijd blij als ik weer met beide benen op de grond sta. We slenteren door een soort overdekte winkelstraat. Alles is afgeprijsd en ik zou hier wel willen winkelen, maar de winkels in Hollywood schijnen nog groter en geweldiger te zijn. Wanneer we uit het vliegveld lopen staan er een paar taxi's klaar. Sommige gaan naar de stad, anderen naar het hotel. Ik vraag aan een van de chauffeurs of ze mijn koffer naar het hotel kunnen brengen. Dan kan ik nog even schoppen! Gelukkig wil de chauffeur het wel doen en ik stap in een taxi naar de stad. Binnen de kortste keren ben ik in de stad en kan ik mijn ogen niet geloven. Zo veel winkels, modellenbureau's, dansstudio's en ontwerpstudio's. Laat het shoppen maar beginnen.

    Jade Skyler Bright
    Ik werd wakkergeschud en ik strompelde nog half slapend het vliegtuig uit. Mijn ogen sprongen open en ik werd weer helemaal actief toen ik Hollywood zag. En rook en hoorde. Ik was altijd al een grote fan geweest van Amerika vooral van Hollywood New York LA. Ik glimlacht naar de meiden en stapte in een Taxi. Ik noemde het hotel en meteen begon hij te rijden. 'Slower please.' Vroeg ik. De man keek me even raar aan, maar vertraagde toch zodat ik alles kon zien. Prachtig huizen kwamen voorbij en ik moest het gewoon even filmen. Wauw dit was gewoon prachtig. Toen we bij een mooi gebouw stopte rekende ik af en liep ik naar binnen ik vroeg om mijn sleutel en liep naar de kamer die ik met Avery deelde. Ik opende het slot en liep naar mijn koffer. Ik bedoel koffers. Ik griste mijn smexy bikini uit de koffer en trok hem gelijk aan. Ik deed mijn mooie bling bling zonnebril op en sloeg mijn handdoek om me heen. Ik deed mijn schattige stoffen slippers aan en liep weer naar beneden waarvan ik vanaf de lobby naar het zwembad liep. Ik legde mijn handdoek op een stoel en schoof mijn slippers uit. Mijn slippers waren mij vrij dierbaar ze waren van mijn moeder geweest. Ik bond mijn haren tot in een knot boven op mijn hoofd en legde mijn zonnebril onder mijn handdoek zodat hij niet gestolen werd. Ik ging tippend over de hete tegels heen en liet me langzaam in het lauwe water zakken. Ik begon baantjes te trekken zonder dat mijn haar nat werd en toen ik even genietend met mijn ogen dicht zwom knalde ik tegen iets aan. Het was niet de rand. Ik opende mijn ogen en zag een gigantisch knappe junk voor me. 'I'm Sorry.' Zei ik blozend. 'A beauty like you don't have to apologize.' Zei hij flirtend. Ik bloosde weer en zwom terug en ging weer op mijn bedje liggen. Ik deed de zonnebril voor mijn ogen. Dit zou echt een top vakantie worden.

    [Een van mijn langste post ever denk ik 0-0]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    Ik wou net mijn 2e cola betalen tot een van de hunks naast me kwam staan. 'why should such a beauty like you pay? Let me pay for you' grijnsde hij. Ik giechelde even, en liet hem toch betalen. Zelf kocht hij een biertje en glimlachend keek hij me aan. 'New here?' vroeg hij. Ik knikte, en hij grinnikte. We begonnen te praten, terwijl zijn vrienden jaloers keken.


    El Diablo.

    Delores Arabelle Rodríguez.

    Ik laat mijn blik langs verschillende winkelruiten glijden. Alles ziet er hier fantastisch uit, maar overal hangt een prijskaartje aan. Mijn hakken tikken op de stenen van de winkelstraat en ik voel me gelukkig. Ik ben blij dat ik hier ben. Niet iedereen krijgt de kans om zijn droom waar te maken. Opeens hoor ik geschreeuw uit een smal zijstraatje komen. Voorzichtig loop ik door het straatje. De muren zijn beplakt met kauwgom en het ruikt er naar pis, maar dat maakt me niet uit. De kreten die verder uit het steegje komen zijn van een meisje, een jong meisje. Dat is zeker. Ik ga de hoek om en sla mijn hand voor mijn mond. Wat ik daar zie is afschuwelijk. Het meisje wordt door een jongen bij haar keel vastgegrepen en tegen de muur gehouden. Een andere jongen doorzoekt haar zakken. Ik voel mijn hart in mijn keel kloppen en weet dat ik twee dingen kan doen. Wegrennen of me ermee bemoeien. Maar voordat ik mijn keuze kan maken, schreeuwt het meisje naar me. F'ck! Nu ben ik erbij. De jongen die haar zakken aan het doorzoeken was komt dreigend op me afgelopen. "Kijk eens wat we daar hebben," Grijnst hij. Gadverdamme, van zijn adem zou zelfs een nijlpaard nog omvallen. "Vaag het om met die vieze vingers me aan te raken," Waarschuw ik hem. Blijkbaar begint hij het leuk de vinden en grijpt me vast. Met mijn scherpe nagels haal ik naar hem uit, maar het heeft geen zin. Er komt een schaterende lach uit zijn mond. Vlug werp ik een blik op het meisje, ze is weg, maar de andere jongen is er nog wel. "Shut up!" Roep ik uit, en beuk met mijn elleboog in zijn kruis. Het lukt, hij klapt dubbel en ligt schreeuwend op de grond. Snel ren ik terug naar het begin van de steeg en klop mijn kleren schoon. Maar ik ben de laat. Twee handen grijpen me vast en ik word opgetild. De gene die me meeneemt rent door het steegje door alsof zijn leven er vanaf hangt en voor ik het weet sta ik weer op de grond. "Doe dat niet meer," Zegt hij met een Italiaans accent. "Jij hebt toch geen verkeerde bedoelingen met me?" Vraag ik voorzichtig. Hij schud zijn hoofd. "Gelukkig," Mompel ik. "Bella signora, go home," Zegt hij en loopt dan weg. Ik heb hem niet kunnen bedanken! "Thank you!" Roep ik hem nog na en ik zie dat hij zijn duim opsteekt. Waarom moest hij nou weggaan? Snel loop ik terug naar de hoofdstraat en neem de eerste taxi die er staat naar het hotel. In Amerika is ook veel criminaliteit. Dat moet ik voor oppassen.

    [Omgevingen zijn er!]


    May the odds be ever in your favor!

    Horus schreef:
    [Omgevingen zijn er!]


    [OMG! DIE ZWEMBADEN! IK WIL DAAR HEEN EN IK WIL ZO'N BAD OP MIJN BALKON!]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 16:35 ]

    [Omgeving is echt awesome ik ga in waterglijbaan 2 :D]
    Jade Skyler Bright
    Na een tijdje te hebbengelegen en mijn huid was heetliep ik weernaar het zwembad. (5). Ik keek van links naar rechts en zag een uber gave glijbaan (2). Ik grijnsde deed mijn Bikini goed recht en liep erheen. Tot mijn verbazing was er geen rij. Ik greep een band en liep ermee. Omhoog. Dit leek meecht super gaaf. Ik hoorderen jongensgroep achter me die san het kloten waren. Mijn haar deed ik nu los zodat ze mooi meeveerde met iedere beweging die ik maakte. Ik stond nu bovenaan en legdemijn band in het water. Ik eist niet dat de stroming zo sterk was zodat hij uit mijn handenglipte wegvaarde en ik op de grond viel. Nou eerder bijna. Een jongen hield me nog net vast. Ik draaide me om en keek recht in zijn prachtige groene jongen. Ik stond goed op en maakte me los uit zijn sterke armen. Ik moest zeggen hij was super knap. Net als het Groepje achter hem. [Jongere uitvoering). Mijn mond voel bijna open en ik dacht dat ik kwijlde. 'I'm Sorry for that.' Zei ik weer vrij nerveus. 'Like i sad. A beautyful lady like you don't have to apologize.' Zei hij weer grijnzend. Ik bloosde alweer en maakte aanstalte om weer naar beneden te lopen voor een nieuwe band. 'You can Ride with me.' Zei hij vriendelijk. 'Yes Thanks. I'm Jade.' Zei ik nu met mijn mooie witte glimlach. 'Jake.' Zei hij erop. 'And those boys are. Kay, Mason, Rick, Brandon, Justin and Waren.' Stelde hij ze voor. Ik zag al dat er achter ons een rij begon te komen en ik grinnikte. 'I think we should glide.' Zei ik grijnzend. 'Yes we must.' Antwoorde hij. Ik trok hem mee en hij hieldwel de band goed vast en tilde mij er tegelijk op met hem. Dit voelde leuk, maar ook weer niet. Ik zuchte even, maar i schrok door de plotselinge bocht die er gemaakt werd.
    [Jade wordt bedolven onder de knappe jongens. Wie gaat haar redden? XD]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 16:43 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Ik meen het, die Jake is net een oudere versie van een jongen van mijn basisschool :o ]

    Alyson

    Na een tijdje te hebben gepraat hadden we allebei ons drinken opgedronken. 'Want another drink?' vroeg hij, 'Bacardi Cola' zei ik grijnzend. Wat alcohol mag nu ook wel. Hij betaalde weer en gaf mijn drinken, 'I'm Alex by the way' zei hij. 'Alyson' zei ik glimlachend. Hij lachte ook even, en keek toen naar zijn groepje. 'And those five are Kellan, Chris, Tyler, Carlos and Gregory´ zei hij toen. Ik knikte, en dronk wat van mijn Bacardi terwijl ik naar hem luisterde.


    El Diablo.

    [ Heb ik iets gemist?]


    The duty of youth, is to challenge corruption.