• RPG, Apart.

    © By Horus aka. Morrison.



    Inleiding.

    10 beste vriendinnen krijgen een ticket opgestuurd om naar Hollywood te reizen, de stad van beroemdheden en rijkdom. Ze vinden het geweldig, en proberen elke celebrity op te zoeken die ze willen. Ze proberen ook les van hun te krijgen, wat niet lukt. Elke dag mogen ze intrekken in een vijf sterren hotel waar de beroemdste mensen ook intrekken als ze op tour zijn. Maar elk meisje heeft ook een doel om te bereiken, en door dat doel drijven ze uit elkaar, tot er grote ruzies ontstaan. Zal het nog goed komen, en overleeft hun vriendschap?

    Regels.

    ~ Houd je aan de karaktertrekken van je personage.
    ~ Je mag géén relatie met een celebrity.
    ~ Geen ruzies OOC.
    ~ Bij OOC-praat haakjes: [ ], { }, ( ), < >, \ /, etc.
    ~ Uiterlijk moet realistisch zijn, karakter ook.
    ~ IC is als je als je eigen personage praat, en OOC is als je als jezelf praat.
    ~ Bij 3 overtredingen van de regels, krijg je een waarschuwing. Nog één overtreding, rol kwijt.
    ~ Naamverandering doorgeven.
    ~ Eén rol per persoon.
    ~ Afwezigheid niet door geven? Rol kwijt.
    ~ Geen vriendjespolitiek.
    ~ De personages móéten meisjes zijn.
    ~ Ik zie het niet door de vingers als iemand één rol meer wil maken.
    ~ Van die perfecte meisjes sta ik niet toe.
    ~ Grote beschrijvingen van uiterlijk a.u.b.
    ~ Ik heb graag dat alleen ervaren RPG’ers hieraan meedoen.
    ~ Posts zijn minimaal 3 regels in de RPG. Maximaal is er niet, zolang het maar onder de 40 posts is.
    ~ Je kunt er altijd inkomen, maakt niet uit hoe.
    ~ 16+ is NIET toegestaan!


    Kamerverdeling.

    ~ Kamer één: Esmee Lendle q]Horus[/q met Delores Rodríguez q]xYoung[/q.
    ~ Kamer twee: Beau Leen q]huppeltrutje[/q met Arwen Frances q]xPreciious[/q.
    ~ Kamer drie: Jade Bright q]HurtedHeart[/q met Alyson Avery q]MEGUSTAZAYN[/q.
    ~ Kamer vier: Artemis Jill q]DevilWings[/q met Summer Knight q]DracoMalfoyx[/q.
    ~ Kamer vijf: Liberty Summers q]IHeartMusicc[/q met Charlynn Fidea q]ForeverZaynx[/q.

    Omgevingen.

    Zwembad I.
    Zwembad II.
    Zwembad III.
    Zwembad IV.
    Zwembad V.
    Glijbaan I.
    Glijbaan II.
    Binnenbad.
    Klein zwembad op balkon.
    Hotelkamer.
    Restaurant.
    Strand.


    Rollen.

    ~ Esmee Mary Lendle ~ VP worden van modebedrijf ~ Horus
    ~ Alyson Ruby Avery ~ Zangeres worden ~ MEGUSTAZAYN
    ~ Beau Dilara Leen ~ Danseres worden ~ huppeltrutje
    ~ Arwen Victoria Frances ~ Een band krijgen ~ xPreciious
    ~ Artemis Diana Jill ~ Actrice worden ~ DevilWings
    ~ Delores Arabelle Rodríguez ~ Ontwerpster/Styliste worden ~ xYoung
    ~ Summer Serena Knight ~ Actrice worden ~ DracoMalfoyx
    ~ Libery Roxanne Summers ~ Gitariste en/of Actrice worden ~ IHeartMusicc
    ~ Jade Skyler Bright ~ Ze kijkt waar ze uitkomt, ze wil het allemaal ~ HurtedHeart
    ~ Charlynn Daphne Fidea ~ Fotograaf/Regisseur worden ~ ForeverZaynx

    Topics.

    Rollentopic.

    Hoe beginnen we?

    De vriendinnen zijn aangekomen op een vliegveld in Hollywood, en gaan één voor één naar hun hotel. De één gaat naar het zwembad, de ander gaan naar de hotelkamer, de ander naar het restaurant en de andere weer naar een bar. Zo gaat het eerste speeltopic.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 15:49 ]


    May the odds be ever in your favor!

    Jade Skyler Bright
    'Jep' grijnsde ze. 'Ik kan wel even vragen of er nog plek is in de auto.' Gaat ze verder terwijl ze haar Blackberry pakte. Zelf had ik een witte iPhone 4S, maar ik vond BB ook super handig. Ze had al snel een heel gesprek waardoor ik me even door de natuur liet verbijsteren. Het was hier echt ongelofelijk mooi. 'Hij zou wat regelen.' grinnikte Alyson nu. Ik grijns. 'Oke Nice dan ga ik even een leuke outfit bij elkaar zoeken in mijn koffers. Daarmee moet je me echt helpen ik kan namelijk nooit kiezen.' Vraag ik licht gesmekend terwijl ik een pruillipje trek.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    'Best' grijnsde ik, en sprintte met natte voeten naar de kamer. Ik gooide haar koffer open en gooide de kleren eruit eruit. Uiteindelijk vond ik een geschikte outfit, en gooide hem naar haar. 'Ze zijn hier over een kwartier.' zeg ik snel.


    El Diablo.

    Jade Skyler Bright
    Ze sprinte naar mijn koffer toe en gooide al mijn kleren er zowat uit die ik behendig ving en op een hoop op mijn bed legde. Ik gooide een van mijn lievelings jurken naar me toe. 'Ze zijn hier over een kwartier.' zegt ze snel. Alyson kende me echt onwijs goed qua smaak. We hadden ook ongeveer dezelfde smaak. Ik knikte en liep naar de badkamer waar ik vliegensvlug de bandjes van mijn BH eraf haalde en mijn shirtje uitdeed waarna ik mijn leuke rode jurkje aan deed. Mijn grote zwarte hakken waarbij de hak bedekt was met diamanten net als de rand van de zool. Ik deed snel een stijltang door mijn haren en werkte mijn mascara en gloss bij. Ook mijn eyeliner en oogpotlood en ik rende weer terug naar mijn sieradenkoffer. Ja ik had daar een koffer voor. Ja hij was helemaal vol. Ik pakte mijn mooie Zilveren hangers en mijn rood met zilvere armband. Ik spoot ook even burberry op en keek Alyson aan. Ik had hier precies een kwatier over gedaan denk ik. Ik liep voor Alyson naar beneden waar de jongens al voor het hotel aan het wachten waren bij de auto.

    [Hoe zien die jongens er eigelijk uit? :D?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Alex, middelste is Kellan ]

    Ik snelde ook naar beneden, en zag de jongens en een paar anderen voor een witte limo staan. 'Jij bent geweldig' grijns ik, en geef Kellan snel een knuffel. Ook Chris, anders wordt hij jaloers. Ik stap snel in en ga tussen de twee jongens in zitten. 'Op naar club Star!' roepen we alledrie tegelijk, en de limo begint te rijden.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 23:28 ]


    El Diablo.

    Jade Skyler Bright
    Ik kijk naar de grote witte limo en mijn mond hing net niet open. Ik stapte na Alyson in de limo, maar zag al dat ze naast twee jongens zat en gin dus naast de jongen(Kellan) zitten. Naast mij kwam nog iemand zitten. (Op de foto de meest rechtse) en ik glimlachte vriendelijk naar ze. Ik kende ze niet, maar dit leek me wel gezellig. Alyson had een goede jongens smaak vooral die Kellan was knap. Maar uiterlijk gaat natuurlijk niet op alles. Innerlijk was natuurlijk ook belangrijk. Toen de Radio aanging en Rap en R&B nummers opkwamen zong ik vrolijk mee met een aantal jongens. Ik hield van rappen ook omdat ik het kon, maar ook omdat het soms net een gedicht leek. Er echt gevoel inzat en woorden die je raakte.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson
    Ik rapte ook mee, dat kan ik wel. Opeens kwam 'Man In The Mirror' op de radio. En de jongens begonnen met hun vingers te knippen. En Alex begon met zingen, wow hij was goed. Met het refrein begon ik ook. En de anderen deden al snel mee.


    El Diablo.

    Jade Sky Bright
    Die Alex kon echt goed zingen en bij het Refrein viel ik net als Alyson in. Toen hijbijna afslopen was stopte de wagen en ging het portier open waardoor iedereen uit de limo ging. Ik was nog nooit echt in Hollywood naar een club geweest maar wel bij ons en voor zover ik wist werden meisjes veel geschuurd in clubs. Ik zuchte en ging met de groep in de rij staan waarna we onze kaartjes betaalde. De jongens waren heel vriendelijk en charmant om onze kaartjes te betalen. Ik grinnikte en liep met ze naar binnen waar we onze jassen weggaven en daarna al half dansend de club ingingen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    Ik liep samen met Alex naar de bar, en bestelde meteen een xxxl glas met Martini. Ik meen het, dit noemen ze nog small in Hollywood volgens Alex. We gingen ook wat dansen, voorzichtiger met onze drankjes. 'Je kan goed zingen.' zei Alex hard genoeg zodat ik het kan horen. 'Thanks, jij ook.' riep ik. Hij glimlachte, 'ik kan je misschien voorstellen aan mijn manager, krijg je een platencontract.' zei hij. 'Is goed.' zei ik, en begon weer te dansen. Yay, ik krijg misschien een platencontract.


    El Diablo.

    Jade Skyler Bright
    Ik begon een beetje te dansen op de beat toen ik opeens 2 handen op mijn heupen voelde. Ik rook een alcohol walm en keek even achter me. Ik kende hem niet en ik probeerde me los te trekken. Hij trok me tegen zich aan en ik gromde zacht. Ik zag hem in mijn ooghoek met zijn ogen iemand roepen. Een jongen ongeveer tegenover me liep naar me toe waardoor ik nog meer weg wou van hier. Oke wauw ik werd gesandwicht alweer. Dit is de tweede keer in mijn leven. Ik gaf hem een klap in het gezicht waardoor hij alleen maar grijnsde en zijn lippen op de ijne drukte waardoor ik memeteen wegdraaide. 'No.' Zei ik grommend. Hij grijnsde alleen maar beter. 'Yes.' Zei hij hees toen hij dichter bij me kwam ik voelde twee bobbels voor en echter me. En ik begon te spartelen. 'Let me go.' Zei ik grommend. Ik hief mijn knie omhoog zodat ik hem in zijn pik raakte dienu lekker stijf en dus gevoelig was en hij dook in elkaar. Ik rukte melos en rende ervan weg. Nou rennen kon nie t dus ik wurmde me overal tussendoor tot ik veilig bij de bar kwam en ik op een krukje ging zitten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dubbelpost-

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 13:13 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [@Horus: Op pagina vier praat Delores tegen Esmee. Zou je willen reageren?]

    Alyson

    Ik werd inmiddels al een beetje dronken, en ging dichter tegen Alex aan dansen. Hij grijnsde, en trok me bij me middel naar hem toe. Ik legde mijn armen in zijn nek, en keek hem uitdagend aan. Hij begreep het meteen, en drukte grijnzend zijn lippen op die van mij. Ik zoende terug, en het eindigde in een vurige tongzoen. Hij trok me mee naar een hoek en duwde me tegen een muur terwijl zijn armen aan de zijkanten van mijn hoofd tegen de muur drukte.


    El Diablo.

    Jade
    Na een tijdje durfde ik weer de dansvloer op en werd ik weer gegrepen bij mijn heupen, maar dit keer was het Kellan. Ik glimlachte en draaide me om. Nu zou hij me niet van achter schuren, maar van voren. Ik grinnikte en hield mijn handen op die van hem. Kellan was echt een schatje van een jongen. Ik was mosschien wel erg dronken ookcdoor de martini's die ik achterelkaar naar binnencgooide. Ik struikelde en onze lippen raakte elkaar. Ik haalde ze er niet vanaf, maar begon echt te zoenen. Hij was super dat voelde ik nu al. Ik liep voordiit waardoor ik achteruit moest lopen en hij duwde me tegen de muur. Ik voelde lust en ik was geil. Mijn ogen blonken als edelsteentjes en ik ging door zijn haren. Mijn hand liet ik naar zijn arm gaan en even over zijn broek waardoor hij grinnikte. Ik vergat gewoon even dat ik in een discotheek was, maar gelukkig zag niemand het.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Alyson

    Ik voel dat zijn handen wat afzakken naar mijn kont, en me daarna optillen. Lachend trek ik hem dichter tegen me aan. Na een paar minuten stopt hij de zoen en grijnst naar mij. Ik grijns terug, en stap naar achter. 'You are beautiful.' grinnikt hij, en strijkt langs mijn kaaklijn. 'We gotta go back.' fluister ik in zijn oor, en trek hem mee naar een zoenende Jade.


    El Diablo.

    Jade
    Ik kneep even in mijn kont waarna ik mijn ogen opende en mijn lippen in een glimlach op elkaar deed. Mijn ogen blonken van de pret. Hij gaf me nog een flirt kusje op mijn lippen toen ik Alyson in beeld kreeg. Ik grinnikte even en bloosde waarna Kellan mijn blik volgde en mijn heupen los liet. Daarvoor in de plaats pakte hij mijn hand vast en liep ik aan zijn zijde terug. Hij gaf een blijkbaar speciale handdruk aan zijn vriend Alex terwijl ik grijnzend naar Alyson toe. 'Gaat het bij jou ook al zo goed met de liefde?' Vraag ik speels, maar zo hard dat alleen wij het hoorde. Ik kijk haar verwachtingsvol aan als ik de andere jongens ook aan zie lopen.


    I'm finally back, Finally after a Year break