• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:41 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ahww D: en wat neem jij veel dingen op je o-O. Ik vind het knap dat je dat zolang volhoud. Ik hoop dat het snel beter gaat met je en erom heen (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het komt wel goed.
    Meer kan ik niet zeggen..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nawh, niet huilen D: (goh, dat heb ik vandaag al tegen een stuk of drie mensen gezegd :'D)
    Je doet echt véél O_o Héél veel, en dan kan ik begrijpen dat je wat minder doet op Q. Echt, die onzindingen vind ik juist awesome :'D je nieuwe zusje komt eraan, ghehe ^^
    En Fred is gewoon een idioot dat hij denkt dat dat grappig is D: Je bent hem trouwens vergeten te villen :Y).
    Sterkte:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    Nawh, niet huilen D: (goh, dat heb ik vandaag al tegen een stuk of drie mensen gezegd :'D)
    Je doet echt véél O_o Héél veel, en dan kan ik begrijpen dat je wat minder doet op Q. Echt, die onzindingen vind ik juist awesome :'D je nieuwe zusje komt eraan, ghehe ^^
    En Fred is gewoon een idioot dat hij denkt dat dat grappig is D: Je bent hem trouwens vergeten te villen :Y).
    Sterkte:Y)


    Oh ja. Dat zou ik ook nog doen... Maar hem villen, dan heb ik er nog niets aan, snap je? :p


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Oh ja. Dat zou ik ook nog doen... Maar hem villen, dan heb ik er nog niets aan, snap je? :p

    Iek begraip:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik vind het goed van je dat je inziet dat je sommige dingen 'verkeerd' (ik zet dit express tussen haakjes, omdat het niet persé verkeerd is, maar gewoon niet aardig) hebt gedaan.
    Maar verder zal ik daar niet over gaan zeiken (A)

    Ik vind het heel kut voor je. Ik lees je story, en daarbij snap ik beetje bij beetje waarom jij zoveel waarde hecht aan je familie/vrienden/vriendje. Ik vind het eerlijk gezegd altijd wel grappig om dat soort dingen te horen, schattig zelfs!
    Ik weet dat je ooit hebt gezegd dat je een gecompliceerd wat een kutwoord verleden hebt, en ik zal dan waarschijnlijk nooit begrijpen (en eerlijk gezegd wil ik het ook niet begrijpen, want dat kan meestal alleen door het zelf mee te maken).
    Maar ik kan wel met je meeleven en ik wil je graag steunen (A) Als je ook maar iets kwijt moet, of gewoon even een normaal/idioot gesprek moet hebben: ik zit best vaak op Q en mijn PB en GB staan voor je open.

    Daarbij wil ik nog wel even zeggen dat ik, tussen alles door, een hele gezellige meid vind, die Q écht niet kan missen ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Blathers schreef:
    (...)
    Iek begraip:Y)


    Begin jij nu ook al met "Iek Begraip" "Okai" en "YAY"?! Omg, je praat te veel met hem D:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Begin jij nu ook al met "Iek Begraip" "Okai" en "YAY"?! Omg, je praat te veel met hem D:

    Hij praat teveel met mij :'D Dat zei ik al voordat ik met hem praatte, alledrie die dingen C:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb het helemaal gelezen en met alles wat er op jouw schouders ligt snap ik dat het gewoon allemaal teveel is. Ik vind het wel heel knap van je dat je dit allemaal hebt opgeschreven en dat je je hebt verontschuldigd, al vind ik dat laatste eigenlijk helemaal niet nodig, want als ik deze uitleg lees vind ik het meer dan logisch dat je wat kattiger kan doen en weinig tijd hebt. Ik zou zeggen, neem een beetje afstand van Q, hoe leuk het ook is, probeer de RPG's en wedstrijden door andere mensen actief te laten houden en schrijf je bij die wedstrijden anders even uit of vraag om uitstel. School gaat immers voor en privéproblemen ook. Heb je iemand die je dit in je directe omgeving hebt verteld? Zo nee, dan zou ik dat doen als ik jou was, misschien kunnen mensen je met bepaalde dingen helpen en misschien kan je die artikelen van de schoolkrant met iemand anders proberen te maken? In elk geval veel sterkte, ik hoop dat je er weer bovenop komt en de stress een beetje weg kan gaan, want je lijkt me heel aardig en dan is het echt zonde als je je zo naar moet voelen =( Als je nog eens iemand nodig hebt, kan je gerust PB'en/gastenboeken. x


    “Love is a contradiction.”

    Don't worrys girl, neem gewoon je tijd, dan komt alles goed. Wij kunnen wachten, krijg eerst zelf maar alles op een rijtje en weer in orde. De RPG wacht wel op je en ik ook.


    Your make-up is terrible

    Als ik jou was zou ik een aantal dingen laten varen of door iemand anders laten overnemen tot je weer jezelf bent. Laat iemand anders klassenoudste zijn of vraag een ander lid van de schoolkrant of hij/zij een paar van die artikelen kan fiksen.
    & Ja, wat die kattigheid betreft; das menselijk. Ik heb ook dagen dat het me echt geen kut kan schelen of ik vervelend reageer of niet.
    En wat Minichick zegt vind ik ook wel een goeie suggestie. Praat met mensen in je omgeving, als je de kans krijgt. Ik heb op het moment te maken met een ongelofelijke teringsituatie waarover ik niet met een ander kan praten en das behoorlijk fucked up aangezien praten wel kan opluchten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stalingrad schreef:
    Als ik jou was zou ik een aantal dingen laten varen of door iemand anders laten overnemen tot je weer jezelf bent. Laat iemand anders klassenoudste zijn of vraag een ander lid van de schoolkrant of hij/zij een paar van die artikelen kan fiksen.
    & Ja, wat die kattigheid betreft; das menselijk. Ik heb ook dagen dat het me echt geen kut kan schelen of ik vervelend reageer of niet.
    En wat Minichick zegt vind ik ook wel een goeie suggestie. Praat met mensen in je omgeving, als je de kans krijgt. Ik heb op het moment te maken met een ongelofelijke teringsituatie waarover ik niet met een ander kan praten en das behoorlijk fucked up aangezien praten wel kan opluchten.


    Ik ben mezelf nog, Sam. Nog helemaal.

    Wat klassenblablabla betreft: ik kan dat niet meer van me af zetten. Ik moest het in het begin van het jaar doen omdat mijn mentrix me daarvoor aanwees, en tja.. daar doe je knap weinig aan.
    Wat de schoolkrant betreft: Janne is kjhgfdsdfgh-kwaad op mij, omdat ik me volgens haar "aanstel" en omdat ik "nóóít goede stukken lever". Zegt het meisje dat maar één klas hoger zit en die niet eens in de hoofdredactie zit --kuch dat moet ik dus ook doen samen met een stel imbeciele zesdeklassers die ik mijn vrienden noem kuch--. Dus ja... Nu heb ik een heel vreemd groepsgesprek op MSN met de schoolkrantredactie en ze zijn nu zó ver, dat ze dit stuk eruit willen keilen. Dus zeg ik zo: "Prima idee, daar zat ik ook aan te denken.", krijg ik een uitbrander van die vreselijke betweter. Yep, life's hard :"D
    Het kon me ook geen ene fuck meer schelen dat ik boos werd. Dan heb ik echt zoiets van... Go fuck yourself. Hard. In the arse.
    Mjah, ik heb met mijn ma gepraat: "Dat hoort nou eenmaal bij het leven van een Gymnasiast, liefje. Papa en ik zijn héél erg trots op je. Kom, nu nog eventjes werken voor dat stuk en dan ben je klaar.". Daar had ik veel aan zeg xD

    Maar bedankt Sam. En de rest ook, ik waardeer het enorm.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dude, hoe druk heb jij het. o_o
    Veel sterkte. ;o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jeetje, ik snap dat je het je bord doet overlopen als je telkens weer gezeik krijgt. Als je tegen je vriendje zegt dat het fakers waren, hoort hij het te geloven. (als ik jouw verhaal goed begrijp, excuses als dat niet het geval is) Misschien moet je eerlijk tegen de schoolkrant zeggen dat je bepaalde dingen op dit moment niet ziet zitten en of iemand anders iets kan overnemen of je iets samen kan gaan doen. Balen van je verhalen en RPG's, maar je hebt andere zaken aan je hoofd (gehad). Echte vrienden vergeven je, en als ik het zo hoor, heb je hier hele leuke vrienden. Ik vind die fakers heel erg, maar zolang je de waarheid weet, hoef jij niet verantwoording aan andere af te leggen. Het is hartstikke rot voor je dat mensen je faken en je er problemen mee hebt, het is absurd dat zulke dingen gebeuren! Niet bang zijn dat je mensen verliest, want ik weet zeker dat het allemaal goed komt, al lijkt het niet zo. Mark my words, heb ervaring.
    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 17:06 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    Jeetje, ik snap dat je het je bord doet overlopen als je telkens weer gezeik krijgt. Als je tegen je vriendje zegt dat het fakers waren, hoort hij het te geloven. (als ik jouw verhaal goed begrijp, excuses als dat niet het geval is) Misschien moet je eerlijk tegen de schoolkrant zeggen dat je bepaalde dingen op dit moment niet ziet zitten en of iemand anders iets kan overnemen of je iets samen kan gaan doen. Balen van je verhalen en RPG's, maar je hebt andere zaken aan je hoofd (gehad). Echte vrienden vergeven je, en als ik het zo hoor, heb je hier hele leuke vrienden. Ik vind die fakers heel erg, maar zolang je de waarheid weet, hoef jij niet verantwording aan andere af te leggen. Het is hartstikke rot voor je dat mensen je faken en je er problemen mee hebt, het is absurd dat zulke dingen gebeuren!
    Don't let your hair hang down and kick some ass!


    Hihi, dank je. Dat is mijn EX-VRIENDJE. :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!