• Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:41 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    Hihi, dank je. Dat is mijn EX-VRIENDJE. :3

    Alsnog hoort hij je te geloven, toch?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Midna schreef:
    Ahww D: en wat neem jij veel dingen op je o-O. Ik vind het knap dat je dat zolang volhoud. Ik hoop dat het snel beter gaat met je en erom heen (:


    Inspiration can hit you any time

    zoals jullie me wel eens PB'en
    Dude? Wat voor een kloothommels zijn dat nu weer -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    zoals jullie me wel eens PB'en
    Dude? Wat voor een kloothommels zijn dat nu weer -.-


    Mensen zonder een lief vriendje :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Colorblind schreef:
    (...)

    Mensen zonder een lief vriendje :Y)


    Hee! Ik heb je niet gePB't!
    -Wait, ik heb helemaal geen vriendje. ^^

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 17:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als dit waar is, hoeft niemand je iets kwalijk te nemen. Doe gewoon een beetje rustig aan en krijg alles weer onder controle.


    i put the fun in funeral

    Lol ik kan niet geloven dat ik dat hele verhaal net heb gelezen

    *big hug*
    Ik ken het, ik sta de laatste tijd ook onder enorm veel stress. Het komt goed. Vertel anders die schoolkrant van je dat je het even erg druk en stresvol hebt. Daar hebben ze vast begrip voor.


    ars moriendi

    Oh Rebecca, je hoeft je echt niet voor al deze dingen te verontschuldigen. Ik ken het wel een beetje, veel last op je schouders hebben en zo. Het is heus niet erg dat je wat feller reageert als je in stress verkeert, dat is niet meer dan normaal. En misschien is het beter even afstand van Quizlet te nemen zodat je even alles op een rijtje kan zetten. Ik lees je story waardoor ik een beetje een overzicht heb op bepaalde dingen die je heb moeten meemaken, en dus snap ik heel goed dat je in een zware dip zit. Ik wil je wel even hieraan herinneren: je bent een hartstikke leuke meid, Rebecca, vergeet dat niet en twijfel daar ook vooral niet aan. Als je even aan een babbeltje toe bent of even je hart moet luchten; mijn deur staat altijd voor je open.

    Xx

    PS: laat je niet klein maken door die idiote fakers! Echt verschrikkelijk wat ze je hebben aangedaan! Maar hou je borst vooruit en kin omhoog, want ze zijn het niet eens waard je aan te kijken! De volgende keer dat die platgetrapte kakkerlakken je lastig komen vallen, deins niet achteruit maar laat je ze zien wat je in huis hebt!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 20:53 ]

    Ik ben het met bru eens !!

    Veel plezier gehad in duitsland? ;)

    Laat je je niet drukmaken en relax, maak een prioriteiten lijstje en werk dat af.

    Dat is mijn tipje ;)

    Xx


    Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget.

    Colorblind schreef:
    (...)

    Ik ben mezelf nog, Sam. Nog helemaal.

    Wat klassenblablabla betreft: ik kan dat niet meer van me af zetten. Ik moest het in het begin van het jaar doen omdat mijn mentrix me daarvoor aanwees, en tja.. daar doe je knap weinig aan.
    Wat de schoolkrant betreft: Janne is kjhgfdsdfgh-kwaad op mij, omdat ik me volgens haar "aanstel" en omdat ik "nóóít goede stukken lever". Zegt het meisje dat maar één klas hoger zit en die niet eens in de hoofdredactie zit --kuch dat moet ik dus ook doen samen met een stel imbeciele zesdeklassers die ik mijn vrienden noem kuch--. Dus ja... Nu heb ik een heel vreemd groepsgesprek op MSN met de schoolkrantredactie en ze zijn nu zó ver, dat ze dit stuk eruit willen keilen. Dus zeg ik zo: "Prima idee, daar zat ik ook aan te denken.", krijg ik een uitbrander van die vreselijke betweter. Yep, life's hard :"D
    Het kon me ook geen ene fuck meer schelen dat ik boos werd. Dan heb ik echt zoiets van... Go fuck yourself. Hard. In the arse.
    Mjah, ik heb met mijn ma gepraat: "Dat hoort nou eenmaal bij het leven van een Gymnasiast, liefje. Papa en ik zijn héél erg trots op je. Kom, nu nog eventjes werken voor dat stuk en dan ben je klaar.". Daar had ik veel aan zeg xD

    Maar bedankt Sam. En de rest ook, ik waardeer het enorm.

    Gelijk hebbie. Op een gegeven moment moet een mens schijt hebben aan anderen en een keer de knop omdraaien. Dan niet in de mate dat je aan sociopaat gaat worden, maar net het juiste gehalte schijt dat je jezelf toelaat geestelijk fatsoenlijk te functioneren.

    Oh and one more thing - ja, kom ik weer met m'n gelul hierover:
    I understand dat je niet alle shit in het leven kan voorkomen - soms kom je gewoon met je face in een hoop stront terecht die je niet aan zag komen - maar anyway, het is verstandig om eerst de kat uit de boom te kijken voordat je ergens je vertrouwen legt. Hierbij doel ik o.a. op relaties en vrienden. Tuurlijk wil je geliefd worden door mensen en aardig worden gevonden, maar als ik persoonlijk de keuze zou krijgen tussen even wachten en zien hoe mensen kunnen zijn ipv m'n vertrouwen in iemands handen leggen en vervolgens keihard genaaid te worden, ja dan is het voor mij wel redelijk duidelijk.
    Anyhow, je bent volgens mij al op de goeie weg :].


    No growth of the heart is ever a waste