• TOPIC ÉÉN

    District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Ik vind dat je aan hém je excuses aan moet bieden, niet aan mij. Je had er geen reden voor om zo uit te vallen, al doet iedereen "maar wat". Dan zeg daar maar wat van in plaats van zo te reageren.]

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 22:02 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [@Rebecca District10 is een hij :W En ik ga slapen, morgen zal ik wel reageren:Y)]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ceris P Runtulip - District 5

    We reden door een tunnel, het was een beetje eng want ik kom bijna nooit in een tunnel. Maar er was licht aan het eind van de tunnel we kwamen het capitool binnen en ik keek mijn ogen uit, ik dacht bij mijzelf nu gaat het beginnen


    Mijn geheim is geheim

    [Ze waren ook aan hem.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Jillana

    We reden het capitool binnen, wow. Het was hier nog mooier dan ze zeiden. Met een grijns keek ik uit het raam, Heerlijk. Al die mensen die aan je voeten liggen, kijkend hoe ík iedereen vermoordt


    El Diablo.

    (excuses aanvaard vond het irri dat het zo lang duurde)


    Mijn geheim is geheim

    Dhelia
    Er komt wat gemompel vanaf Zefli zijn kant, ik hoor het nauwelijks. Ben verblind door de enorme gebouwen van het Capitool die op ons afrazen. Hoe was het mogelijk dat hun in zulke welvaart leefde en wij in armoede? Het maakte me kwaad, woest zelfs. Ik neem een diepe teug adem en draai me dan weer om, niet meer terugkijkend. Het zou de jaloezie enkel doen opkrikken.
    "Fijne Hongerspelen en laat de kansen ímmer in je voordelen zijn." zeg ik zuchtend, met het Capitoolse accent waar ik gewend aan was geraakt na al die jaren horen op de televisie. De spelen waren nu pas echt begonnen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Blathers-->Peacekeeper*O*]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Bethleen - district 6
    Ik keek mijn ogen uit terwijl we het Capitool binnenreden. Zoiets had ik nog nooit in mijn leven gezien, zoveel rijkdom, luxe. Maar ik werd alleen maar bang, bang bij de taak die me te wachten stond. Het enige lichtpuntje was dat ik het misschien niet alleen hoefde te doen.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    [Hoe gaan we dat trouwens in het Capitool doen, etc? Hoe gaan de trainingssessie's, hoeveel dagen duren die? Hihi x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    {kleine sammenvatting? waar zijn we? hoe laat is het?}


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Zefli

    Met een diepe zucht sta ik op zodat ik goed kan zien of echt buiten echt de moeite waard is. Ik zet een paar stappen dichter naar het raam. Plots draait Dhelia zich om en ik schrik even, slik even omdat ze niet zo gek ver van mij staat nu.
    "Fijne Hongerspelen en laat de kansen ímmer in je voordelen zijn," zucht ze met een Capitools accent. Ik hou mijn hoofd schuin en kijk haar met een kleine glimlach aan.
    "Als dit een imitatiewedstrijd was, had je zo gewonnen," grap ik voorzichtig. Ik weet niet zeker waarom ik het doe, maar volgens mij heeft de kwade blik op haar gezicht er iets mee te maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ik volg er nu al niks meer van. Alweer niet. Zijn we nu in het Capitool of nog niet? En Bethleen was toch in gesprek met Thomin? En nu ineens niet meer? I don't get it D:]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    {volgens mij rijden we het catipool binnen maar zijn we nog niet gearriveerd}


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Dhelia
    "Als dit een imitatiewedstrijd was, had je zo gewonnen," Ik grijns vluchtig, waardoor mijn norse blik van mijn gezicht verdwijnt.
    "Halleluja, heb ik die al binnen." zeg ik, ergens hoor ik de sarcasme van mijn stem afdruipen. "Tenminste één wedstrijd die ik winnen kan." vervolg ik mezelf en glimlach even. Daarna draai ik me nog even om en staar weer naar buiten.
    "Het is oneerlijk, zo ontzettend oneerlijk." Een zucht ontsnapt er uit mijn mond.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.