• TOPIC ÉÉN

    District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Ja, Jillana hangt maar wat rond in de zetels =P ]


    El Diablo.

    Zefli

    Mijn hart springt bijna uit mijn borstkas wanneer ik Dhelia naast me komt staan en ik haar hand op mijn rug voel.
    "Één van ons komt er hier levend uit, daar zorg ik wel voor."
    "Zij," fluister ik bijna onhoorbaar terwijl ik vluchtig naar Sanri kijk. "Of jij," voeg ik er na enige stilte aan toe.
    Mijn eerste keuze blijft nog altijd Sanri, en als ik moet kiezen dan zal ik ook niet twijfelen. Maar zo lang ik de mogelijkheid heb ze beiden te redden, dan zal ik mijn belofte nakomen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Jaytem is ook Beroeps, maar die zit nu vast omdat Tyson (gespeeld door Flounder) al een tijdje niet meer heeft gereageerd in hun gesprek, dus met hem kan ik niet verder]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dhelia
    "Zij," Ik kijk even naar Sanri. Nog zo jong, hoe oud zou ze zijn? Veertien, misschien net vijftien? "Of jij," Ik schudt mijn hoofd vrijwel direct als hij dit zegt. Ik ging niet winnen, dat was technisch gezien onmogelijk.
    "Laat ik eerst maar de eerste dag overleven." zeg ik hard op, maar kijk hem dan weer serieus aan.
    "Ze is nog te jong om te sterven," Ik steek mijn hand naar hem uit en kijk dan vanuit mijn ooghoek naar Sanri. Ze deed me aan mijn zusje denken, waardoor ik meteen mijn besluit neem. "We zorgen ervoor dat ze wint."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ceris P Runtulip



    De treinreis duurde heel lang en ik lag in mijn coupe natedenken over hoe ik het ging aanpakken ik wou iedereen vermoordden die in mijn buurt kwam maar hoe ik heb geen talenten met wat moest ik iedereen vermoorden. Ik hoop dat ik misschien bondgenootschap kan sluiten met District 1 maar dan moet ik daar eerst naartoe. Ik liep naar hun coupe toe ik deed de deur open en ze keken verbaasd


    Jillana

    Ik keek hem even aan, wat wou die gast nou weer? Ik zucht, en kijk weer naar mijn ketting. Terwijl ik met het kristal speel hou ik hem vanuit mijn ooghoek in de gaten.


    El Diablo.

    Ceris P Runtulip

    'eeh hoi' zei ik. Ze zei niks terug toen gooide ik het eruit 'ik kom uit district 5 en ben niet al te sterk maar mijn medetribuut praat niet met mij ik heb jouw hulp nodig om haar te vermoorden aub'. Dat was eruit dacht ik


    Mijn geheim is geheim

    Jillana

    Ik grijns, 'dus met andere woorden, je wil bij de careers?' grinnik ik. Ik kijk hem nu recht in zijn ogen aan. 'En ik hou wel van een potje moorden hoor' grijns ik. 'En dat is vooral omdat ik al mijn hele leven ervoor train' mompel ik dan.


    El Diablo.

    Ceris P runtulip

    'Dat is wat ik bedoel ik moet van haar af ik ook ver komen in de arena en met jullie hulp gaat dat beter'. Ik voelde dat het de goede kant op ging hoopte dat zij er mee instemde


    Mijn geheim is geheim

    Jillana

    Ik denk even na, is hij wel goed genoeg voor de careers? 'Mmh, ligt eraan' zeg ik, en kijk hem doordringend aan. 'Wat zijn je talenten?'


    El Diablo.

    Mijn talenten wat moet ik daar nou op antwoorden 'eehm ik kan heel goed zwemmen en ik ben ook zeer lenig dus kan ook goed verstoppen' Nu dacht ik wat zijn haar talenten dan maar dat vraag ik straks wel


    Mijn geheim is geheim

    Jillana

    Ik knik, is dat alles? denk ik in mezelf. 'Ik zal kijken wat Jaytem ervan vind' zeg ik, en loop weg. Ik zoek even naar Jaytem en vind hem al snel. 'Hé, die gast van 5 wil met de careers meedoen, maar hij kan alleen zwemmen en verstoppen' zeg ik. Ik kijk hem aan, wachtend op een antwoord.


    El Diablo.

    Jaytem T. Roselight ~ District 1

    Het gesprek tussen mij en Tyson is een beetje stilgevallen en ik weet ook niet meer wat te zeggen, maar net op het moment dat ik er dan een einde aan wil maken, komt Jillana naar me toe.
    "Hé, die gast van 5 wil met de Careers meedoen, maar hij kan alleen zwemmen en verstoppen," zegt ze. Bedenkelijk frons ik mijn wenkbrauwen.
    "Dat kan van pas komen, maar kan hij ook dingen die van pas komen in een gevecht?" Als hij daarin waardeloos is, zal hij het niet echt lang bij ons volhouden. Want vechten gaan we.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    'is dat alles' zei ze maar ik heb nog niet alles verteld oh wat stom ik moeten zeggen dat ik goed kan messenwerpen en ook kan omgaan met elektriciteit


    Mijn geheim is geheim

    Jillana

    'Volgens mij niet, hij ziet er nogal.. zwak uit' zucht ik, ik leun even tegen een muur en kijk hem aan. We gaan veel vechten, dat is zeker. Dus we moeten wel goede vechters hebben.


    El Diablo.

    District10 schreef:
    'is dat alles' zei ze maar ik heb nog niet alles verteld oh wat stom ik moeten zeggen dat ik goed kan messenwerpen en ook kan omgaan met elektriciteit


    [Euhm, dat dacht ze..]


    El Diablo.