• TOPIC ÉÉN

    District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jaytem T. Roselight ~ District 1

    "Volgens mij niet, hij ziet er nogal... zwak uit," zucht ze terwijl ze tegen de muur leunt en me afwachtend aankijkt. Ik sla mijn armen over elkaar en kauw op mijn wang als ik nadenk. Zwakkelingen wzijn niet altijd slecht; ze kounnen van pas komen. De wacht houden bij onze voorraad als Jillana en ik uit moorden gaan. Maar ja, wat hebben we daaraan als hij niet kan vechten? Dan zou hij zo uitgeschakeld zijn, tenzij de andere tributen al afschrikken bij het zien van een wachter.
    "Waar is hij?" vraag ik Jillana.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik rende achter haar aan en kwam haar tegen bij iemand anders ik vertelde over het messenwerpen en het elektriciteitgebeuren ding ik hoopte zo dat ik toegelaten word al was het maar om Keyra tecvermoorden mdan is dat al gebeurd 'stel he voor' zei ik 'dat we tijdens de hoorn des overvloeds bij een meer staan en dan ik kan goed zwemmen en dus ook veel spullen meenemen' kijken wat ze daarop te zeggen hadden


    Mijn geheim is geheim

    Jillana

    'Daar dus' zucht ik, en maak een gebaar met mijn hand. 'En voor spullen pakken hebben we al een plan' grijns ik.


    El Diablo.

    [@District10 kan je miss met punten en hoofdletters werken? Dat leest wat makkelijker (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zo enthousiast waren ze blijkbaar niet het blijkt dat die jongen ook een tribuut uit District 1 is 'ach kom op geef me een kans' probeerde ik hoopvol


    Mijn geheim is geheim

    Jaytem T. Roselight ~ District 1

    Oké, hij kon ook messenwerpen, dat was een groot voordeel. En of het ook van pas zou komen dat hij goed was met elektriciteit, konden we pas weten in de arena zelf. Er was lang niet altijd iets wat daarmee te maken had, heel af en toe maar. Dus daar beoordeelde ik hem niet op. Maar ik bleef kritisch en besloot hem vooral tijdens de trainingen goed in de gaten te houden, want ik wil wel zijn talenten met het messenwerpen zien natuurlijk.
    "Stel je voor," zei hij. "Dat we bij de Hoorn des Overvloeds bij een meer staan en dan kan ik goed zwemmen en dus ook veel spullen meenemen."
    Daar had hij gelijk in, maar moesten we hem daardoor bij ons groepje laten? Wie weet was er geen water waar we in hoefden te zwemmen en geen elektriciteit; dan was hij nutteloos.
    "Je zei dat je goed kunt verstoppen. Kun je ook spullen verstoppen? We kunnen onze voorraden niet zomaar achteloos ergens laten liggen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jillana

    Ik keek op, met dat spullen verstoppen heeft hij wel een punt. Een paar jaar geleden had in Panem tijdens de hongerspelen de careers een grote voorraad, maar die werd makkelijk opgeblazen, Dus we moesten inderdaad onze spullen verstoppen.


    El Diablo.

    "Je zei dat je goed kunt verstoppen. Kun je ook spullen verstoppen? We kunnen onze voorraden niet zomaar achteloos ergens laten liggen." ' ja zeker' Ze hebben gellukkig een klein beetje vertrouwen in mij

    (ik moet gaan ik ben er vanavond weer)


    Mijn geheim is geheim

    Jaytem T. Roselight ~ District 1

    "Ja zeker," antwoordde de jongen. Ik wist zijn naam niet eens. En ik wist ook niet of ik hem wel in ons team wilde. District 5 was normaal gesproken geen Beroeps district, dus ik wist niet of dit één of ander plannetje van hem was of dat hij het echt wilde.
    "Ik wacht even af tot ik je bezig zie bij de Trainingen, oké? Ik wil je talenten zien," zei ik. En als hij bewees dat hij echt goed was in messenwerpen en verstoppen, dan was hij een aanwinst. Maar anders niet.
    Daarna draaide ik mijn hoofd naar Jillana.
    "Wat vind jij?" vroeg ik zacht.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jillana

    Ik haal mijn schouders op. 'Ik twijfel, volgens mij doet hij het alleen omdat hij zijn districtgenoot wil vermoorden' zeg ik, en kijk de jongen wantrouwend aan.


    El Diablo.

    Jaytem T. Roselight ~ District 1 -waaromblijfikhethelemaaltypen-

    Geïnteresseerd trek ik mijn wenkbrauwen op.
    "Waarom zou hij dat willen?" Had ze iets gedaan? Waren het geen vrienden van elkaar? Of was ze misschien gevaarlijk? Dan konden wij haar zo omleggen. Maar als Jillana gelijk had, dan wilde ik hem niet bij de Beroeps hebben. Die hebben als doel winnen en iedereen uitmoorden; we worden niet gebruikt om af te komen van vervelende meisjes. Jillana en ik zijn beter dan dat.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jillana

    Ik haal weer mijn schouders op, 'weet niet, hij zei de hele tijd""ik wil haar vermoorden" "kan jij haar vermoorden?"' grinnik ik dan. Ik kijk hem even grijnzend aan. Rood haar, bril. Die gast heeft wel ongeluk, met dat rode haar val je dondersgoed op. Daarom ben ik blij met mijn donkerbruine lokken.


    El Diablo.

    [Tis weer dood hier..]


    El Diablo.

    Jaytem T. Roselight ~ District 1

    "Als dat zijn enige doel is, kan hij beter iemand anders zoeken," zei ik met opgetrokken wenkbrauw. "En dan slacht ik ze allebei af," voegde ik daaraan toe met een sadistische grijns. Dat zou toch geweldig zijn, als twee mensen druk aan vechten zijn en ik spring daar tussen om ze beide af te maken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jillana

    'Hé! Laat er ook een voor mij over!' zeg ik meteen, ik wil ook wat om te doen. En het liefst de jongen, want dan zien we wel weer wie hier de beste messenwerper is. Want ik durf te wedden dat hij niet eens een mes in een konijnenoog kan gooien.


    El Diablo.