• TOPIC ÉÉN

    District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jaytem T. Roselight ~ District 1

    "Hé! Laat er ook een voor mij over!" roept Jillana meteen en ik lach. "Natuurlijk! Tenslotte moeten we er dan nog 20."
    En na die twintig zijn alleen ik en Jillana nog over. Wat er dan gebeurd, zien we wel, maar voor mij is het alleen nog bedenken hóe ik haar afslacht. Dat ik ga winnen, is een feit.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jillana

    Ik grijns, 'dankje' grinnik ik dan maar en lach. In mijn gedachten zie ik de spelen al voor me, samen met Jaytem vermoord ik ze allemaal tot de grote finale. Hij en ik, en dan is bedenken hoe ik hem het leukst kan vermoorden.


    El Diablo.

    Bethleen - District 6
    "Ik heb niet echt talenten," antwoordde hij.
    "Ik kan absoluut niet omgaan met wapens - geen enkele -. Het enige wat ik kan, is plannen bedenken. Maar uitvoeren is weer iets heel anders." Hij keek een beetje droevig.
    "Er komen trainingen," zei ik. "Als je goed oefent..." Dan wat? Als je goed oefent, dan wat? Moest je eenentwintig mensen vermoorden, om verder te leven? Of liever gezegd, moest je een heleboel mensen vermoorden om vervolgens zelf vermoord te worden?
    "Misschien..." mompelde ik. "Misschien kunnen we... samenwerken?"


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Sanri Orphelida Dreamcanamint ~ District 8

    Ge-wel-dig. Er wordt mij een enorm schuldgevoel bezorgd, en zeker omdat als zij voor mij zóúden sterven, ik waarschijnlijk niet eens zou winnen. Ik schud mijn hoofd.
    'Daar komt niets van in. We zien later wel wie er wint, maar laten we eerst maar proberen zo lang mogelijk in leven te blijven, want waarschijnlijk gaan we allemaal toch dood,' zeg ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dhelia
    "Daar komt niets van in. We zien later wel wie er wint, maar laten we eerst maar proberen zo lang mogelijk in leven te blijven, want waarschijnlijk gaan we allemaal toch dood," Bedenkelijk knik ik, we waren namelijk niet echt in ons voordeel met de beroeps hier - die hun hele leven getraind hadden.
    "Tja, dat is een mogelijkheid." Het idee brengt me de rillingen, een koude vlaag reikt langs mijn lichaam, waardoor ik mijn armen beschermend voor mijn lichaam werp. "Maar dat betekend niet dat we ons uiterste best gaan doen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zefli

    Ik zou Dhelia kunnen kussen, maar ik doe het niet. Ik ben dankbaar wanneer Sanri begint te spreken en me afleidt, ookal ben ik het niet eens met wat ze zegt.
    "Daar komt niets van in. We zien later wel wie er wint, maar laten we eerst maar proberen zo lang mogelijk in leven te blijven, want waarschijnlijk gaan we allemaal toch dood," zegt ze hoofdschuddend.
    Ze heeft een punt, maar ik val nog liever hier ter plekke dood dan dat ik in de arena niet eens zou proberen haar te beschermen.
    ""Tja, dat is een mogelijkheid. Maar dat betekend niet dat we ons uiterste best gaan doen," antwoordt Dhelia.
    Ik glimlach zachtjes en laat hem snel weer van mijn lippen verdwijnen.
    "Wat zij zegt, als ik neer moet gaan dan sleur ik zeker weten enkele van die arrogante, opgeblazen- Sorry." Ik krab even in mijn haren. "Naar onze coupé dan maar?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dhelia
    "Wat zij zegt, als ik neer moet gaan dan sleur ik zeker weten enkele van die arrogante, opgeblazen- Sorry." Een grijns komt er op mijn gezicht te staan, even wil ik zijn zin afmaken, maar houd me dan toch nog in.
    "Naar onze coupé dan maar?" Ik knik en kijk Zefli twijfelend aan.
    "Ik volg je voetsporen wel, kan ik alvast oefenen niet?" Ik glimlach twijfelend en wacht even op Sanri. We hadden elkaar nog heel veel te vertellen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ceris P Runtulip

    'Oke ik wil niet alleen bij jullie komen om mijn districtgenoot te vermoorden maar ook om de rest te doden dat is toch de bedoeling van de careers eerst de mensen uit de zwakkere districten vooral District 10,11 en 12, ik zal me bewijzen bij de trainingen dan kunnen jullie beslissen of jullie mij erbij willen hebben'. Er zat toch niks anders op dan ook andere mensen te vermoordden als ik hierbij kom dacht ik, ik ga ervoor en als we met zijn drieeen over zijn dan sla ik toe.


    Mijn geheim is geheim

    Zefli

    De grijns op Dhelia's gezicht maakte duidelijk dat ze precies wist wat ik wilde zeggen. Ze knikt en lijkt te twijfelen.
    "Ik volg je voetsporen wel, kan ik alvast oefenen niet?" glimlacht ze.
    Zelfs dat kleine zinnetje zet me aan het denken. Als ze achter me lopen in de arena, dan kan iemand hen zo weg graaien. Als ze voor me lopen, dan kunnen ze in een val lopen zonder dat ik het kan tegen houden. Daar moet ik nog iets op verzinnen. Ik knik kort en neem Sanri bij de hand om haar vervolgens mee te sleuren. Wanneer we in ons eigen coupé zijn, wacht ik tot Dhelia binnen is om dan de deur te sluiten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dhelia
    De coupé is vrijwel het zelfde als de mijne. Toch blijf ik aarzelend bij de deur staan. Bang om iets aan te raken. Het was niet mijn coupé en alles leek zo duur. Als er iets kapot zou gaan, zou mijn familie tientallen jaren geld moeten leveren. Ik kan het tevens niet laten om constant te blozen door de manier waarop Zefli naar me kijkt. Ondanks dat doet het me goed, doordat ik nu bij hem en Sanri ben. Heb ik niet de neiging om in tranen uit te barsten. Ze doen me voelen of ik toch nog ergens bij hoor, de laatste paar weken dat ik leef.
    "Goed." Ik zucht diep. "Wat nu?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zefli

    "Goed. Wat nu?"
    Ik haal even mijn schouders op en laat Sanri's hand los om vervolgens te gaan zitten. Ik kijk van mijn nichtje naar Dhelia en terug.
    "Ik denk dat we eerst maar eens te weten moeten komen wie wat goed kan," zeg ik nuchter. "En dan wat we gaan doen zodra we bij de cornucopia zijn."
    Mijn ogen glijden weer naar Dhelia.
    "Zeg eens, waar ben je goed in?" vraag ik stil.
    Hoewel ik er vrij zeker van ben dat niemand buiten onze coupé ons kan horen, neem ik liever geen risico. In gedempte tonen praten kan hoe dan ook geen kwaad.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dhelia
    "Zeg eens, waar ben je goed in?" Ik strijk niet graag met de eer, dus hakkel ik in het begin even en voel me blozen.
    "Ik kom uit zeven, dus, eh. Tja, ik kan redelijk met een bijl overweg, maar mijn voorkeur gaat uit naar een katapult." Ik voel me direct dom overkomen, maar weet dat ik het goed kan. Soms raakte ik er vogels mee, waarna we die avond een goede maaltijd hadden. "Vogels neerhalen met dat ding kan, dus mensen, zou als het nodig is ook kunnen." Ik haal tevreden adem en kijk ongemakkelijk naar de grond door mijn opmerking. Ik was van het één op het ander in een heel ander persoon veranderd.
    "Wat ik wel weet is dat we zo snel mogelijk weg moeten bij de hoorn."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zefli


    "Ik kom uit zeven, dus, eh. Tja, ik kan redelijk met een bijl overweg, maar mijn voorkeur gaat uit naar een katapult. Vogels neerhalen met dat ding kan, dus mensen, zou als het nodig is ook kunnen. Wat ik wel weet is dat we zo snel mogelijk weg moeten bij de hoorn."
    Ik knik goedkeurend.
    "Ikzelf kan ook vrij goed mikken, maar eerder met kleine voorwerpen. Naalden enzo," ik steek mijn arm met het speldenkussen even omhoog. "Van camouflage weet ik ook wel een en ander. En Sanri hier kan je besluipen dat je bijna uit je vel springt van het schrikken. Maar eh, weet iemand iets van planten?"
    Ik laat mijn blik tussen de twee meisjes glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dhelia
    "Van camouflage weet ik ook wel een en ander. En Sanri hier kan je besluipen dat je bijna uit je vel springt van het schrikken. Maar eh, weet iemand iets van planten?" Ik kijk even naar Sanri, maar steek dan aarzelend mijn hand op.
    "Bessen," Verbeter ik hem. In zeven stond het er vol mee en de bossen waren groot, het duurde soms uren voordat je weer thuis was, waardoor het handig was om daar het één en ander over te weten. Mijn vader had me er heel wat over vertelt, voor het geval dat. Voor als ik verdwaald zou raken, of zo. Nooit gedacht dat het hier goed uit ging komen.
    "Ik moet wel eerlijk toegeven," Ik slik en aarzel even. "Als de arena een wateroppervlakte is, laat me dan achter, goed?" Ik meen wat ik zeg. "Dan ben ik alleen een extra probleem voor jullie."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Jillana


    'Oke ik wil niet alleen bij jullie komen om mijn districtgenoot te vermoorden maar ook om de rest te doden dat is toch de bedoeling van de careers eerst de mensen uit de zwakkere districten vooral District 10,11 en 12, ik zal me bewijzen bij de trainingen dan kunnen jullie beslissen of jullie mij erbij willen hebben' zegt die gast uit 5 weer. Ik kijk even Jaytem aan, en dan weer naar hem. 'We zullen zien.' zeg ik. En hou hem wantrouwig in de gaten.


    El Diablo.