• TOPIC ÉÉN

    District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Tyson

    "Jij komt uit 4, nietwaar? Ben je dan ook getraind voor Spelen?"
    Hoe weet hij uit welk District ik kom? Ik schud mijn hoofd.
    "Nee, niet getraind. Maar dat wil niet zeggen dat ik zomaar opgeef."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jaytem T. Roselight ~ District 1

    Niet eens getraind? Oké, een Tribuut zonder voorbereiding dus. Daar was ik niet zo blij mee, ik had gehoopt op nog een Beroeps. Die waren het sterkst, dat wist iedereen toch? Maar in ieder geval was hij vastberaden, daar was geen twijfel over.
    "Voel je er iets voor om je aan te sluiten bij de Beroeps? Je maakt veel meer kans dan." Dat ik hem dan persoonlijk zou moeten vermoorden, zei ik er maar niet bij.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tyson

    "Voel je er iets voor om je aan te sluiten bij de Beroeps? Je maakt veel meer kans dan."
    Ik haal mijn wenkbrauwen op.
    "Ik zie het nut daar niet van in. In de arena is het toch ieder voor zich. Alsof jij gaat samenwerken terwijl heel het land het kan zien."
    Ik ken zijn soort wel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jaytem T. Roselight ~ District 1

    "Ik zie het nu daar niet van in," zei Tyson ongeïnteresseerd. "in de arena is het toch ieder voor zich. Alsof jij gaat samenwerken terwijl heel het land het kan zien." Heh, verdorie. Wat een zwakkelingen dit jaar.
    "Natuurlijk ga ik samenwerken. En in het begin is het niet ieder voor zich. In een groep kun je veel makkelijker en sneller anderen uitmoorden en dan, als er niemand meer over is, ga je langzamerhand uit elkaar tot er nog twee over zijn en die strijden tegen elkaar." En dan kom ik daar zegevierend uit, natuurlijk. "Maar in een team gaat dat allemaal wat sneller en makkelijker."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tyson


    "Natuurlijk ga ik samenwerken. En in het begin is het niet ieder voor zich. In een groep kun je veel makkelijker en sneller anderen uitmoorden en dan, als er niemand meer over is, ga je langzamerhand uit elkaar tot er nog twee over zijn en die strijden tegen elkaar. Maar in een team gaat dat allemaal wat sneller en makkelijker."
    Ik knik even.
    "Uhu, tuurlijk. En wie zit er dan nog allemaal in dat 'team'?"
    Want voor zover ik kan tellen, zijn we met 2, en maakt dat een duo, geen team.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jaytem T. Roselight ~ District 1

    "Voor nu alleen nog Jillana. Maar dat was alweer een tijdje geleden dat wij de deal sloten en sindsdien heb ik haar met behoorlijk wat andere mensen zien kletsen. Er zijn veel te veel die zich te 'goed' voelen voor de Beroeps. Met andere woorden: die te zwak zijn en niet kunnen en willen winnen."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tyson

    "Voor nu alleen nog Jillana. Maar dat was alweer een tijdje geleden dat wij de deal sloten en sindsdien heb ik haar met behoorlijk wat andere mensen zien kletsen. Er zijn veel te veel die zich te 'goed' voelen voor de Beroeps. Met andere woorden: die te zwak zijn en niet kunnen en willen winnen."
    Ik schud mijn hoofd.
    "Het spijt me, maar mijn antwoord blijft 'nee'. Ik wil me op de Games focussen, en geen vriendschapsarmbandjes vlechten."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Leanry
    'Je kan inderdaad beter beginnen in een bondgenootschap maar als het aantal daalt naar de 10/12 dan kan je beter uit elkaar gaan. Hoe raar het ook mag klinken uit de mond van een Career, ik vermoord liever niet iemand waarmee ik een bondgenootschap zat.' Ik staarde haar aan. Dat klonk inderdaad raar uit de mond van een career. Hoewel ik dat niet wilde, hoewel ik tegen mijn eigen voornemen inging, mocht ik haar. En iets aan me zorgde ervoor dat ik haar vertrouwde. Niet dat ik dat ooit kon zeggen.
    "Bondgenootschappen zijn moeilijk. Als ze je kansen niet zoveel groter maakten zou ik er nooit aan beginnen. Maar het is wel degelijk een goed idee om te gaan denken aan een team."

    Bethleen
    "En, hoe is het?" Ik keek hem verbaasd aan.
    "Behalve dat we op weg zijn naar de hongerspelen bedoel je? Wel oké. Maar de hongerspelen zijn nu wel een beetje overheersend."


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Aminia~District 1
    Ik knik weer en denk even na. 'Ik zit alleen te twijfelen,' zucht ik dan. 'Jillana heeft gevraagd of ik bij de Careers kom,' vervolg ik op een zachtere toon. 'Ik weet alleen niet of ik dat wel ga doen,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Leanry
    'Ik zit alleen te twijfelen,' zucht ik dan. 'Jillana heeft gevraagd of ik bij de Careers kom,' vervolg ik op een zachtere toon. 'Ik weet alleen niet of ik dat wel ga doen,' Dit werd interessant.
    'Uit wie bestaan ze tot nu toe? Het is goed om te kijken aan wie je wat hebt en wie niet.' Ik wachtte op haar antwoord, terwijl die vraag nieuwsgierig in me brandde. Uit wie bestonden de careers nou eigenlijk?


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Jaytem T. Roselight ~ District 1

    Ik lachte vreugdeloos, mijn mond vertrokken in een soort grimas.
    "Kerel, vriendschapsarmbandjes? Het draait niet om vriendschap, het draait om krachten verenigen om zo lang mogelijk in de Arena te blijven en misschien zelfs te winnen." Daarna werd mijn blik koel. "Maar oké, als je liever in je eentje daarheen gaat, ga je gang. Je bent een veel makkelijker doelwit zo." Een makkelijk doelwit voor mij, ja. Nummer 2 stond op mijn lijstje.

    Thomin O. Ryegrass-Fly (ik ga dat Fly weglaten, Ryegrass klinkt veel leuker D: ~ District 6

    "Hehe, ja, dat was ook een domme vraag," mompelde ik met rode wangen. God, wat kon ik nu goed wat Morphling gebruiken. Ik snakte ernaar, nog meer omdat ik wist dat het nergens te verkrijgen was hier.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bethleen
    "Hehe, ja, dat was ook een domme vraag," mompelde hij. Ik keek hem medelijdend aan.
    "Wat is er dom aan nog een beetje vriendelijkheid te tonen? Wie zegt dat we niet meer aardig kunnen zijn? Als ik ga sterven, wil ik wel..." mijn stem stierf weg, ik werd op dit moment overmand door emoties.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Aminia~District 1
    'Uit wie bestaan ze tot nu toe? Het is goed om te kijken aan wie je wat hebt en wie niet.' zegt Leanry.
    'Tot nu toe eigenlijk alleen uit Jillana, het meisje uit 2 en de jongen uit mijn District Jaylem. In de spelen in Panem zijn de Careers meestal District 1,2 en 4. Maar ik heb er eerlijk gezegd niet zo veel zin in om met hun opgescheept te zitten,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jillana

    Ik keek even geïrriteerd op, kunnen die gasten niet even voor 1 minuut hun kop houden? Ugh, volgens mij is het nog steeds alleen Jaylem en mij. Want de anderen zijn te dom om niet mee te doen.


    El Diablo.

    Thomin O. Ryegrass ~ District 6

    "Wat is er dom aan nog een beetje vriendelijkheid te tonen? Wie zegt dat we niet meer aardig kunnen zijn? Als ik ga sterven, wil ik wel..." Verder kwam ze niet, want ze leek haar stem helemaal kwijt te raken. Ik keek op en mijn blik ontmoette de hare meteen.
    "Wil je wat?" vroeg ik. Ik dacht aan haar woorden en was het met haar eens. Dat er moorden gepleegd gingen worden, wilde niet zeggen dat ík daar mee aan moest doen, al werd dat wel van me verwacht. Ik zou nooit, nóóit een moord kunnen plegen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen