• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 21:26 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joshua

    "Joshua is 't niet?"
    Ik knik even en kijk haar weer aan.
    "Jij voerde me gisteren toch nog tequila's?"
    Weer knik ik.
    "Wat er is gebeurd? Nou, gister avond viel toch opeens de stroom op het dek uit, toen begon het te stormen en viel het schip aan flarden, we zijn gelukkig allemaal hier aangespoeld."
    Ik kijk even naar mijn kleren, die nog half nat zijn.
    "En wat is dit voor plek?" vraag ik en kijk nog eens rond.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nathan

    Verbaasd keek ik haar aan. 'Wat ik zei? Ik zei-,' Toen besefte ik wat ze deed. 'Oooh. Jij bent goed in dit spelletje.' Grinnikte ik. Ik nam nog een hap van mijn ijs en keek weer op naar Jess. Ik schoot in de lach. 'Je hebt een beetje slagroom op je lip.' Glimlachte ik. 'Kom maar, ik haal het weg.' Ik veegde met mijn vinger de slagroom weg. 'Zo. Dat is beter.' Even grijnsde ik. 'Toch stond die slagroom snor je best goed.'

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 21:46 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ziad

    In mijn hutje kleed ik me om. Even later loop ik met alleen mijn zwembroek aan in de richting van het zwembad. Ik draag ook nog zwarte slippers, want ik heb geen zin in schimmel op mijn voet - als de vloer daar vuil is, dan.
    Ik kom bij het zwembad. Het is niet heel erg groot, als het nog iets kleiner was dan had ik het gewoon een bubbelbad genoemd. Bubbelt het water eigenlijk?
    Om het bad heen staan zwarte, kleine lantaarnpalen die nu natuurlijk uit zijn.
    Dan pas kijk ik wie er allemaal in het water zitten.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 21:43 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Pandora
    'Ja, ik heb honger,' Antwoord ik. Dan bedenk ik me dat ik altijd honger heb en voeg er snel aan toe: 'en dan kunnen we de anderen ontmoeten!' Ik keerde me weer op mijn buik en begon snel naar het strand te zwemmen. Een golf hief me even een stuk naar boven en gaf me een snelheids-boost. Sneller als ik dacht spoelde ik aan en stond op. Ik zag mijn kleren nog bij de klif liggen en pakte ze op. Daarna keerde ik me weer om naar Darren.


    Cookies!

    Darren Thompson
    Toen ik ook bij het strand was zag ik dat Pandora omkeek om te kijken waar ik in het water was. Ik besloot hier maar gebruik van te maken.
    Ik ging achter haar staan en zei zacht: 'Boe.'

    Alexis Celine Smith
    Ik haal mijn schouders op. 'We kunnen het ook nog gewoon altijd later doen,'
    Ik kijk even op als ik een jongen die ik nog niet eerder heb gezien naar het zwembad zie lopen. Hij zat waarschijnlijk ook op het schip maar ik kan maar niet op zijn naam komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pandora
    Ik schrok op toen ik ineens 'Boe!' achter me hoorde. Met een ruk draaide ik me met zwaaiende armen om en ik zag Darren nog snel wegduiken voor mijn hand.
    'Damn you've got me!' Zeg ik lachend en neem in mezelf voor om nog wel eens wraak te nemen.


    Cookies!

    Abbigail Felicia Diaz

    'Een eiland,' zucht ik. 'Er zijn strandhutjes, en ehh..eerlijk gezegd weet ik verder alleen dat die zijn gemaakt door mensen maar verder geen levend wezen behalve de andere passagiers zijn,' zucht ik. 'Iedereen heeft een eigen hut, namen staan op de deur gegraveerd,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Devin Nathaniel Dust

    'Dat klinkt nog beter,' zeg ik grijnzend. Ik kijk naar de jongen die langs loopt, hij komt me bekend voor. 'Ziad,' zeg ik dan met mijn bekende - Ik ben op iets gekomen - toon.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jessy.

    "Wat ik zei? Ik zei.." Hij stopt. "Wat zei je?" Herhaal ik met een grijns. "Oooh. Jij bent goed in dit spelletje," Grinnikt hij. "Je hebt een beetje slagroom op je lip," Zegt hij en kijkt me aan. "Oeps," Mompel ik en wil het net wegvegen, maar Nathan veegt het weg. Mijn mond vervormd tot een 'O' en ik kijk hem aan. "Zo. Dat is beter," Zegt hij. "Dankje?" Mompel ik twijfelend. "Toch stond die slagroom snor je best goed," Ik kijk hem droog aan. Expres pak ik een lepeltje slagroom en doe alsof ik uitschiet. Nu zit de slagroom op Nathan's neus. "Die neus staat je best leuk," Lach ik.

    [Ik moet gaan, doeii. Tot morgen,]

    Darren
    Ik kon nog net wegduiken voor Pandora's hand.
    'Sure did,' lachte ik. Ik pakte mijn kleren en trok mijn shirt over mijn hoofd. Boeiend dat ik nog nat was.

    Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën[ik ga het hierna afkorten tot: Snorri ofzo]

    Het deuntje van het liedje ‘I Like You Like That’ spookte in mijn droom, niet dat ik dat erg vond want ik trad op met Hot Chelle Rae! Ik ging met mijn tong over mijn tanden er zaten korrels op. Korrels? Korrels! Ik deed mijn ogen open en keek om me heen zon, zee en strand in het avondschemer van de zon. Ik kwam snel overeind daar had ik meteen spijt van want nu had ik enorme koppijn. Ik zag dat m’n ooghoeken zwart werden en vloekte hard, en ging half vallend weer op de grond zitten. Waarom moest ik nou perse half flauwvallen?


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Joshua

    "Een eiland. Er zijn strandhutjes, en ehh..eerlijk gezegd weet ik verder alleen dat die zijn gemaakt door mensen maar verder geen levend wezen behalve de andere passagiers zijn. Iedereen heeft een eigen hut, namen staan op de deur gegraveerd."
    "Ahzo. En hutjes? Dat is bizar..."
    Ik kijk om me heen.
    "Waar moet ik zo ongeveer zijn?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pandora
    Ik keer me even naar een paadje vlak bij de huisjes.
    'Ik zag net nog mensen bij het zwembad.' Zei ik als voorstel om naar het zwembad te lopen. Ik trek mijn topje over mijn hoofd en stap in mijn korte broekje. 'Misschien hebben ze wat te eten.'


    Cookies!

    Ziad

    Het zwembad zelf is leeg. Nou ja, er zit wel water in, maar voor de rest is het leeg. Wel zitten er twee mensen op het gras naast het bad. Een jongen en een meisje. De jongen kijkt achterom. Hij heeft bruin, halflang haar en een gespierd lichaam.
    'Ziad,' zegt hij.
    Ik knik. 'Devin, toch?'
    Dan bekijk ik het meisje naast hem even. Zij heeft blond haar en mag er wel zijn. Het valt me op dat ik tot nu toe zowat alleen maar chicks ben tegengekomen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 22:10 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~