• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 21:26 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joshua

    Ik knik even en kijk naar de anderen. Ik herken ze maar vaag vanop het schip. Meteen sla ik weer dicht, en ik zwijg een tijdje. Als zij niet op me afstappen, hebben ze waarschijnlijk geen behoefte met me te praten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ziad

    'Klopt,' zegt Devin. 'Ik weet het niet, ligt wel lekker, denk ik.'
    'Ik heb net al even gezwommen,' zegt Alexis schouderophalend. 'Nou ja, eigenlijk ben ik er meer ingeduwd, maar goed.'
    'Blijkbaar het zwembad dus ook ontdekt,' hoor ik achter me. Ik kijk op en zie Abby dichterbij komen.
    Ik laat me het water in zakken en zucht genietend. Ah, lekker.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Emma Jade Cales
    Nadat ik een tijdje het huisje heb doorzocht besluit maar te kijken over er ergens een zwembad is. Met die luxe hier zou dat me niks verbazen. Ik trek een bikini uit de kast en als ik die aan heb getrokken loop ik het huisje uit. Na even te hebben gelopen kom ik inderdaad aan bij een zwembad waar ik meerdere mensen zie, waaronder Ziad. Mijn blik valt op een jongen, volgens mij heet hij Joshua. Ik haal een hand door mijn haar waarna ik op hem afloop. 'Jij bent toch Joshua?' vraag ik aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua

    "Jij bent toch Joshua?"
    Ik draai me om wanneer ik mijn naam hoor. Ik knik even.
    "Ja, dat ben ik," zeg ik met een glimlach.
    "En jij bent... Ik ben het kwijt."
    Ik kijk haar verontschuldigend aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Emma Jade Cales
    'Ja, dat ben ik,' glimlacht hij. 'En jij bent...Ik ben het kwijt'. 'Geeft niet,' lach ik. 'Ik ben Emma,' zeg ik daarna terwijl ik mijn hand naar hem uitsteek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua

    "Geeft niet. Ik ben Emma."
    "Juist, Emma. Dat was het."
    Lachend schud ik haar hand.
    "Slaap jij al bij iemand op de hut? Want ik heb geen idee bij wie ik slaap."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Emma Jade Cales
    'Juist, Emma. Dat was het,' zegt Joshua terwijl hij mijn hand schudt.
    'Slaap jij al bij iemand op de hut? Want ik heb geen idee bij wie ik slaap'.
    Ik denk even na, 'volgens mij slaap ik bij iemand die Kaylen heet,' antwoord ik, 'ik kan me wel vaag herinneren hoe hij eruit zie maar ik heb hem hier nog niet gezien,' vervolg ik.
    'Anders lopen we even naar de hutjes?' stel ik voor, 'daar staat als het goed is ergens je naam,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik deed mijn short en topje snel uit en ging toen ook het water in, ja omkleden is best handig ook al weet je niet wat je te wachten staat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joshua

    'volgens mij slaap ik bij iemand die Kaylen heet,' antwoord ik, 'ik kan me wel vaag herinneren hoe hij eruit zie maar ik heb hem hier nog niet gezien. Anders lopen we even naar de hutjes? daar staat als het goed is ergens je naam.'
    Ik haal mijn schouders op.
    "Voor mij is dat goed. Maar dan moet je me wel zeggen waar dat is..."
    Ik glimlach even.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Emma Jade Cales
    'Voor mij is dat goed. Maar dan moet je me wel zeggen waar dat is...'
    'Follow me,' glimlach ik.
    Ik pak Joshua zijn hand vast en hem zachtjes mee naar de hutjes.
    'Het is maar een klein eindje lopen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua

    "Follow me."
    Ik kijk naar haar hand die zich om de mijne sluit. Dit ben ik dus niet gewoon.
    "Het is maar een klein eindje lopen."
    "oke," zeg ik braafjes en volg haar gedwee.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    Ariël

    Ik trek mijn shortje aan die nog op een steen lag en kijk hem verbaasd aan. "Hoezo dan ?". Ik laat mijn haren naast me vallen en wring ze uit, om ze daarna samen te binden tot een hoge staart. Ik maak een sprintje zodat ik hem weer bijbeen.

    Emma Jade Cales
    'oke,' zegt Joshua.
    Als we bij de huisjes zijn laat ik zijn hand los waarna ik een paar voordeuren bestudeer.
    'Hier staat je naam,' zeg ik tegen Joshua waarna ik hem gebaar te komen.
    'Je slaapt hier samen met een of andere Pandora Achternaamloos,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joshua

    Mijn hand tintelt wat na wanneer ze hem heeft losgelaten, en ik schud er wat mee om het gevoel kwijt te raken.
    'Hier staat je naam. Je slaapt hier samen met een of andere Pandora Achternaamloos,'
    "Ik ken geen Pandora, dus dat wordt afwachten," zeg ik met een glimlach.
    Ik kijk of ik de deur van het hutje kan openen.
    "He, al mijn spullen!"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Emma Jade Cales
    'Ik ken geen Pandora, dus dat wordt afwachten,' glimlacht Joshua.
    Dan opent hij de deur. 'He, al mijn spullen!'
    'Raar he,' zeg ik, 'op een één of andere manier zijn al onze spullen hier. Ik heb zelfs wat dingen gevonden waarvan ik dacht dat ik ze kwijt was,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered