• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - Narissa: Joshua Matt Benson
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora - Joshua Matt Benson
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 21:26 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Naveah

    'Oh, ja, ik ga er zo wel uit,' reageerde hij en trok zich vervolgens op aan de rand om er ook op te gaan zitten. Ik kon het niet helpen mijn blik een keer ongegeneerd over hem heen te laten glijden voordat ik hem doelbewust op het water richtte.
    'Heb je de rest van het eiland al gezien?' vroeg ik hem daarna. Behalve de huisjes en het zwembad had ik verder nog niks gezien, maar het leek me dat we ergens ook moesten kunnen eten en drinken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ( Dit is maybe last post, Heb beetje grote bullshit met pa.. )

    Kaylen

    'Sweet, maar is dat niet.. Ongepast een jongen en een meisje samen?' Ik lachte even. Ik bedacht me even.. 'Zei je nou iets over een schip die is verongelukt? Dat is best .. ' Ik kon er geen woord voor vinden dus stond ik even met open mond te kijken maar na een tijdje sloot ik hem weer. 'Erhm, ik weet even niks maar in iedergeval shockerend.' Zei ik resoluut


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Ziad

    Ik merk dat Naveah me bekijkt, maar ik doe alsof ik het niet zie.
    'Heb je de rest van het eiland al gezien?' vraagt ze dan.
    'Ehm... het strand, de bar, dit zwembad, de huisjes...'
    Ik som alles op op mijn vingers. 'Dat was het wel zo'n beetje.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ariana Maria Lovegood
    Kayleigh ging naast me zitten.
    'Ik heb je nog niet op het schip gezien, of wel?' vroeg ik opeens.

    (okee, succes met je vader a.)

    Emma Jade Cales
    Ik haal mijn schouders op. 'Mij maakt het niet zoveel uit dat het ongepast is. Zolang je me maar niet bespied als ik onder de douche staat,' lach ik. 'En, ja dat schip waar we op zaten is verongelukt maar iedereen heeft het gelukkig overleeft. Wat eigenlijk wel raar is,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ariël

    Ik begon te lachen toen hij het woord Derrière zei. Ik stond op en liep naar hem. "Zand, nogmaals" zei ik grijnsend.

    Kayleigh

    'Ik heb je nog niet op het schip gezien, of wel?' Ik kijk even moeilijk en ik probeer van alles terug te bedenken. Het ging met heel veel moeite tot gewoon dat ik niets kon herinneren. 'Ik denk het niet nee? Woow. Alles proberen te herinneren is moeilijk, het lijkt wel of ik een kater heb..' Ik lachte even dom en ging weer verder. 'Maar het kan wel..' Ik haalde mijn schouders kort op en ging een beetje met het water spelen.

    Kaylen

    Mij maakt het niet zoveel uit dat het ongepast is. Zolang je me maar niet bespied als ik onder de douche staat,' lacht ze. 'En, ja dat schip waar we op zaten is verongelukt maar iedereen heeft het gelukkig overleeft. Wat eigenlijk wel raar is,' Ik dacht even na, het is wel erg apart dat iedereen nog leeft. 'Hahaha, ik ben geen gluurder heb alleen nogal een open mond die volgens mij zijn eigen leven heeft. Maar heb je zegmaar iedereen al gezien enzo? Najaa misschien is dit een film of een droom of een nachtmerrie.' Ik glimlachde wat dom maar was weer serieus. 'Nee grapje dat kan niet.'

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:20 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Jessy.

    "Daar ben ik blij me-heeee!" Ik sla mijn handen voor mijn mond als hij van het muurtje afvalt. Dan trek ik één wenkbrauw op als hij zand bestudeerd. "Zand is heel interessant," Zegt hij. Hé dat rijmt! "Ja, dat weet ik, maar moet je dan zo gek doen? Kom maar snel weer back," Rijm ik en klop op het muurtje.

    Naveah

    'Ehm... het strand, de bar, dit zwembad, de huisjes... Dat was het wel zo'n beetje,' zei hij waarop ik even schuin naar hem op keek en een bedenkelijk gezicht trok. 'En eten? Of moeten we daar zelf voor zorgen..' reageerde ik en mijn gezicht vertrok even. 'Want in dat geval vrees ik dat, dat hongerlijden wordt. Ik zie mezelf geen vissen vangen.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Emma Jade Cales
    'Hahaha, ik ben geen gluurder heb alleen nogal een open mond die volgens mij zijn eigen leven heeft. Maar heb je zegmaar iedereen al gezien enzo? Najaa misschien is dit een film of een droom of een nachtmerrie. Nee grapje dat kan niet.' zegt Kaylen. 'Ik heb nog niet echt iedereen gezien, wel een paar maar volgens mij nog lang niet iedereen. Anyway vertel eens iets over jezelf? Misschien wel handig aangezien we in hetzelfde huisje moeten slapen. Correctie, zelfs op dezelfde kamer. Maar maak je geen zorgen. Er staan gewoon twee bedden.'

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daniël.

    "Zand, nogmaals," Ik kijk haar droog aan. "Un momento," Lach ik en ren naar de zee. Het is een stukje, maar ik ben er zo. Snel duik ik in het water en maak mijn gezicht schoon. Ik loop het water uit, terug naar Ariël. "En.. Is het weg?" Vraag ik.

    Ariël

    Ik knikte en veegde het laatste restje zand van zijn wang af. "Nu wel" zei ik grijnsend. "Wees me dankbaar, normaal zeg ik 'Ja' als er nog iets op je gezicht zit".

    Ziad

    'En eten?' vraagt Naveah. 'Of moeten we daar zelf voor zorgen? Want in dat geval vrees ik dat dat honger lijden word. Ik zie mezelf geen vissen vangen.'
    Haar gezicht staat moeilijk.
    'Ik denk dat er wel een plaats is waar je eten kan halen,' stel ik haar gerust. Misschien kan je zelfs wel bij die bar ook een hap halen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ariana Maria Lovegood
    Ik spetterde wat water naar Kayleigh toe
    'Ik heb volgens mij een lichte kater,' zei ik en greep naar mijn hoofd.

    Nathan

    'Maar het zand... Nou, ok dan. Maar alleen omdat je me zo erg mist.' Grijnsde ik. Ik aaide het zand nog even maar stond toen op. Ik zette mijn handen op het muurtje en trok mezelf er weer op. 'Ik krijg opeens zo veel inspiratie van dat zand. Zand, zielsverwant, vertrouwensband, picnickmand, natte krant, grote brand, ik ben op een eiland beland...' Rijmde ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [Shit, wat nu? IHeartMusicc is weg... -.-"]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:29 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'