• Hoii!!

    ik ben eigenlijk heel erg nieuwsgierig waarom je juist als een blok valt voor bepaalde soort jongens..

    ik hou van jongens met humor en blauwe ogen.. en.. ze moeten groter zijn dan ik ben ;)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    de lach en de ogen moeten cute zijn!
    en hij moet romantisch zijn,zichzelf,grappig,lief,niet roken,hij moet iets met muziek doen ofzo,mij accepteren zoals ik ben,sexy, ik moet hem kunnen vertrouwen en alles tegen hem kunnen vertelen!

    en nog veel meer!

    Waar ik het eerst naar kijk bij jongens zijn hun ogen, meestal zie ik dan meteen of ze eerlijk zijn of niet xD Als ze niet eerlijk zijn, kunnen ze van mij de pot in duiken... Als ze wel eerlijk zijn let ik daarna op hoe ze zich gedragen en hoe ze doen als ik 'niet in de buurt ben', dan zien we wel weer verder :P

    Humor, intelligentie (vind ik heel belangrijk), donker haar (bruin of zwart), mooie ogen (vooral bruin) en een heel klein beetje gespierd :P


    I clicked my heels and wished for you.

    ik val op aziatische jongens... en op gezonde mollige blonde nederlandse nuchtere jongens XD


    You can't win the match if you can't beat the best.

    Blauwe ogen. Aparte styl :) Nog zo veeeel ...

    ze meoten wel een beetje emo zijn, dan praten ze lekker makkelijk... en een eigen stijl hebben, dat vind ik echt heel belangrijk, anders zijn het meestal zo'n macho's


    It's not too late, It's never too late!

    Ik weet niet waar ik op val,
    ik heb mijn ware nog niet gevonden :)


    I recycle my thoughts.


    Aahm, Donkerblond/bruin haar, bruine of blauwe ogen.
    Uitzondering: Zac Efron. Want ik val niet op anusgezichten.


    parapapapapapa <'3


    Aahm, Donkerblond/bruin haar, bruine of blauwe ogen.
    Uitzondering: Zac Efron. Want ik val niet op anusgezichten.



    AHHAHAHA! Anusgezichten.. WAHA Ik lig hier strike xD


    I recycle my thoughts.

    ze meoten wel een beetje emo zijn, dan praten ze lekker makkelijk... en een eigen stijl hebben, dat vind ik echt heel belangrijk, anders zijn het meestal zo'n macho's


    Alex Evans is Sexy xD


    parapapapapapa <'3

    o god ik val altijd op de verkeerde :(
    van uiterlijk verschilt het vaak
    maar euhm jumpers en techtonik style =>is NIETS voor mij

    goed verzorgt, lief, schattig, het uiterlijk maakt niet zo veel uit, maar dat is altijd mooi mee genimen! :D:D als hij lief is en veel aandacht aan me besteed is het goed ^^ en als hij niet rookt, drinks of drugs doet!!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    -.langer haar, ongeveer tot zn schouders
    -.grappig
    -.géén krulletjes
    -.géén rood haar
    -.romantisch
    -.lieve smile

    Hmm, toch best lang vind ik zelf:P
    X'jes Mo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Hij moet langer zijn dan ik ben, mooie ogen hebben (mag voor mijn part PAARS MET BLAUWE STIPPEN ZIJN), hij moet humor hebben, moet goed dingen onder woorden kunnen brengen, respect hebben voor zichzelf en mij, moet een beetje volwassen zijn, maar moet wel lol kunnen maken.


    Life is an art, not a science.

    uhmm,,
    Hij moet humor hebben:D, lief zijn, ik moet me op mn gemak bij hem voelen,(A)(H)
    &ik knap af op jongens die níet voetballen(A)
    x