• Ik wel, haha, ik vond 'm super vet. (het gaat om de 2e musical)
    Ik heb ook de cd gekocht, ik vind die liedjes echt leuk, haha. Ik heb niet vaak met Nederlandse teksten, maar doordat ik kan linken met je musical is het sowieso leuker, naar mijn mening. (:

    BIENVENIDO IN BARCELONA >:3

    Dus, ben jij ook geweest en wat vond je ervan? :D Of ben je naar de 1e geweest en wat vond je daarvan?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nein. Nicht gewesen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nope.


    The odds are néver in our favor.

    Colorblind schreef:
    Nein. Nicht gewesen.


    Ik werd door een vriendin uitgenodigd, super lief! :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    (...)

    Ik werd door een vriendin uitgenodigd, super lief! :3


    Het wordt vast superleuk! Wat leuk zeg, en wat een lieve vriendin heb jij!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Toen ik in de eerste zat heeft een vriendin me er naartoe gesleept. Ik wil die uren terug (no_chears)


    i put the fun in funeral

    Colorblind schreef:
    Nein. Nicht gewesen.


    comfort in c h a o s

    Colorblind schreef:
    (...)

    Het wordt vast superleuk! Wat leuk zeg, en wat een lieve vriendin heb jij!


    Haha, ik ben al geweest en het was idd super. Ik ken haar al bijna 10 jaar, dus dat je zulke dingen dan samen doet is echt super tof. Ik vind het ook heel leuk dat ze mij meevroeg :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kowalewicz schreef:
    Toen ik in de eerste zat heeft een vriendin me er naartoe gesleept. Ik wil die uren terug (no_chears)


    Haha, op het laatste moest ik lachen - grappig hoe je je mening uitdrukt x'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife