• Ik ben ziek. Verkouden, koorts, keelontsteking en ik zit constant te hoesten. *le sigh*
    Het probleem is dat dinsdag mijn examens beginnen en ik ben halfdood, waardoor ik mezelf niet kan aanzetten om te beginnen met leren.

    Nog iemand die ziek is?

    Nee, gelukkig niet. Ik voelde me vrijdag wel heel erg misselijk, maar daar heb ik wel vaker last van... >.<

    Beterschap!

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 18:40 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben niet ziek maar kan mezelf ook niet aanzetten om te gaan leren.. ja, ik moet écht gaan ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Beterschap! ^^
    Nee gelukkig niet, ik heb alleen wel erg last van hooikoorts. >.< Constant niezen en tranende ogen..


    Full of envy behind that anonymous mask

    Nee, ben gelukkig niet ziek. Maar wel echt klóte dat je juist nu ziek bent :c Beterschap!

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 18:41 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kemaru schreef:
    Beterschap! ^^
    Nee gelukkig niet, ik heb alleen wel erg last van hooikoorts. >.< Constant niezen en tranende ogen..


    Ugh, hooikoorts lijkt me ook zo irritant. Gelukkig heb ik daar geen last van. anders zou ik nu écht dood zijn

    Jup, same here. Maar helaas heb ik meer problemen als ik thuis blijf dan dat ik naar school ga, want ik kan gewoon niks missen want dan beginnen mijn kl*te leraren weer te zeiken. Soooooo, school tomorrow


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Gelukkig niet meer heb vorige week de hele week ziek op bed gelegen

    maar beterschap


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    D:
    Beterschap en toch nog succes met je examens.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    D:
    Beterschap en toch nog succes met je examens.


    Thenk joe.:Y)

    niet ziek, wel verkouden
    beterschap

    Dat had ik twee weken geleden, maar dan geen examens, gewoon heel veel toetsen.
    Ik was toen een heel weekend en 3 schooldagen ziek
    dus ik heb vorige week ontzettend veel in kunnen halen
    Beterschap


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Philyra schreef:
    Ik ben niet ziek maar kan mezelf ook niet aanzetten om te gaan leren.. ja, ik moet écht gaan ;D


    Join the club (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Hooikoorts! vervloek de lente:Y)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Hiero! ;D ik had griep in de combinatie met hooikoorts. Het begint eindelijk een beetje weg te trekken.


    Destroy what destroys you.

    Mijn moeder. Die voelt zich helemaal zwak en ziek enzo. Echt heel zielig ):
    Mèh. Beterschap hè (:


    26 - 02 - '16