• #TWFanmily, fans who are fan of The Wanted, come and join us in the #TwFanmily.




    if u like

    Nathan James Sykes,

    Siva Kansewaren,

    Thomas Anthony Parker,

    Maximillian Alberto George

    and James Mcguines




    you could start some posts with pictures, little stories, news &nd converstations about the most WANTED boys.



    story's TW
    everything seems to be normal untill i saw him ft the-wanted
    Kayleigh


    foto story the wanted
    Rani


    Getting wanted
    Rani


    I love you Nathan Sykes, love story
    Rani en zita


    Warzone - Nathan Sykes
    Gabri







    members


    '' Type Sangster if you can see this. "

    PeckerParker schreef:
    OOOOWWHHH
    je hebt ook egt mijn naam vermeldt thanx(H)
    :$


    Ofcourse! (: Jij gaf me de voorwerpen ^^


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    PeckerParker schreef:
    ik heb al een stukje voor Nathan wa denk je??


    Je opent je ogen en rivaliseert dat je naast Nathan ligt. Je denkt terug aan wat er gisteren was gebeurt. Je speelde Seven minuts in heaven met je vriendin en The Wanted. Tot je verbazing had je het voorwerp van Nathan genomen. Voor de eerste keer had je helemaal geen spijt dat je mee deed omdat je gewoon hebt geslapen met dé Nathan sykes. Je geeft hem een kus op zijn wang om hem zo te wekken. Snel opent hij zijn ogen en kon een glimlach niet onderdrukken. ‘Hi, sweatheart.’ Zijn schorre ochtend stem galmde door je oren, waardoor je een rilling na liet. Het zonlicht verlichtte de kamer zodat je goed in zijn blauwe/groene ogen kon kijken. Je aandacht ging helemaal naar hem. Hij drukte zijn lippen op de jouwe, zonder na te denken beantwoord je de kus. Al snel veranderde die zwoele kus in een ruwe tongzoen. Zijn tong speelde samen een spel met die van jouw.
    ‘ Hey guys, eet elkaar niet op.’ Tom kwam ruw jullie kamer binnen gestormd. Snel stopte je de tongzoen en je gezicht kleurde rood. Tom verliet lachend de kamer, zodat jullie weer alleen waren. Je bleef naar de deur staren om zo te zien of dat er weer niet iemand binnen kwam vallen. Twee armen werden rond jouw middel gewikkeld, waardoor je boven op Nathan lag. Zijn warme adem kietelde je hals. Waarvan je een kreun je lippen verliet.
    ‘Wat dacht je van vanavond, jij en ik alleen?’ Pas na enkele seconden had je door dat hij je uit vroeg. Voor een date.


    I like!! ;D Het is echt al geweldig en als je hulp nodig hebt bij de rest vraag je het maar (: ik ben er om te helpen ^^


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Kaneswaran schreef:
    (...)

    I like!! ;D Het is echt al geweldig en als je hulp nodig hebt bij de rest vraag je het maar (: ik ben er om te helpen ^^


    Vind je??
    alvast thanx :$
    (H)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2012 - 21:32 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    hier is het laatste stukkie
    wat vind ge?

    De glinsters in je ogen waren dan ook niet te missen. Je was verbaasd dat hij je dit vroeg, omdat het eerst maar een spelletje was. Maar het spel veranderde al snel in liefde die niemand kon stoppen. Als het aan jou lag. Je knikte over duidelijk met een glimlach en gooide je armen rond zijn nek. Zo vielen jullie samen van het bed op de grond. Dit maakt jullie moment nog romantischer. Je lag nu pal op hem met twee armen rond je middel. Hij hield je stevig vast en was niet van plan je los te laten. Dat vond je natuurlijk helemaal niet erg, want jij voelde je beschermd in zijn armen. Zolang jij bij hem was voelde je je veilig. Zijn lippen plaatste zich weer op de jouwe. Je plaatste jouw handen op in zijn haren, waardoor je zijn bles uit zijn gezicht haalde. Je kon natuurlijk zijn prachtige ogen niet missen. Opeens bedenk je dat je nog een goed outfit moet vinden voor die perfecte avond. Met tegen zin stop je de kus en verteld hem dat je je outfit gaat uitkiezen. Hij geeft je nog snel een kus op je voorhoofd en loopt vrolijk de kamer uit. Je wist meteen dat hij het goede nieuws ging rond vertellen. Zo wist jij wel dat hij gelukkig was met jouw. Dat liet dan ook een glimlach verschijnen. Na enkele minuten heb je je kleding bij elkaar gelegd. Een wit jurkje met daaronder een panty en open schoenen. De tijd vliegt voorbij en het was tijd om naar beneden te gaan om te vertrekken naar je date met Nathan. Zenuwachtig loop je de trap af. Ja was bang van de reacties van de anderen, en hoe je eruit zag. Misschien vond Nathan dit wel niet leuk spookt in je hoofd. Met een trillende hand open je de deur en ziet Nathan met grote ogen aan de uitgang staan. Je hoofd kleurde dan ook rood, terwijl de andere jongens naar je floten. Met alle vertrouwen liep je naar Nathan toe.
    ‘Ready?’ Hij nam je hand vast en jullie liepen samen de deur uit. Na een lange rit, waren jullie aan de eindbestemming. Je wist totaal niet wat hij had geplant. Je keek al richtingen uit, zonder succes want het was al donker buiten. In de verte zag je wat licht branden dat je helemaal nieuwsgierig maakte. Na enkele minuten had je door dat je aan het strand was. Je plaatste je op het dekentje dat voor je lag. Je keek naar Nathan die een glimlach niet kon weer houden
    ‘Hope you like it?’


    '' Type Sangster if you can see this. "

    en nu kunt gij iemand nemen die je graag wil en dan neem ik weer iemand gaan we het zo doen??:Y)


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Tomathan schreef:
    hier is het laatste stukkie
    wat vind ge?

    De glinsters in je ogen waren dan ook niet te missen. Je was verbaasd dat hij je dit vroeg, omdat het eerst maar een spelletje was. Maar het spel veranderde al snel in liefde die niemand kon stoppen. Als het aan jou lag. Je knikte over duidelijk met een glimlach en gooide je armen rond zijn nek. Zo vielen jullie samen van het bed op de grond. Dit maakt jullie moment nog romantischer. Je lag nu pal op hem met twee armen rond je middel. Hij hield je stevig vast en was niet van plan je los te laten. Dat vond je natuurlijk helemaal niet erg, want jij voelde je beschermd in zijn armen. Zolang jij bij hem was voelde je je veilig. Zijn lippen plaatste zich weer op de jouwe. Je plaatste jouw handen op in zijn haren, waardoor je zijn bles uit zijn gezicht haalde. Je kon natuurlijk zijn prachtige ogen niet missen. Opeens bedenk je dat je nog een goed outfit moet vinden voor die perfecte avond. Met tegen zin stop je de kus en verteld hem dat je je outfit gaat uitkiezen. Hij geeft je nog snel een kus op je voorhoofd en loopt vrolijk de kamer uit. Je wist meteen dat hij het goede nieuws ging rond vertellen. Zo wist jij wel dat hij gelukkig was met jouw. Dat liet dan ook een glimlach verschijnen. Na enkele minuten heb je je kleding bij elkaar gelegd. Een wit jurkje met daaronder een panty en open schoenen. De tijd vliegt voorbij en het was tijd om naar beneden te gaan om te vertrekken naar je date met Nathan. Zenuwachtig loop je de trap af. Ja was bang van de reacties van de anderen, en hoe je eruit zag. Misschien vond Nathan dit wel niet leuk spookt in je hoofd. Met een trillende hand open je de deur en ziet Nathan met grote ogen aan de uitgang staan. Je hoofd kleurde dan ook rood, terwijl de andere jongens naar je floten. Met alle vertrouwen liep je naar Nathan toe.
    ‘Ready?’ Hij nam je hand vast en jullie liepen samen de deur uit. Na een lange rit, waren jullie aan de eindbestemming. Je wist totaal niet wat hij had geplant. Je keek al richtingen uit, zonder succes want het was al donker buiten. In de verte zag je wat licht branden dat je helemaal nieuwsgierig maakte. Na enkele minuten had je door dat je aan het strand was. Je plaatste je op het dekentje dat voor je lag. Je keek naar Nathan die een glimlach niet kon weer houden
    ‘Hope you like it?’


    Tis super! ;D


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Tomathan schreef:
    en nu kunt gij iemand nemen die je graag wil en dan neem ik weer iemand gaan we het zo doen??:Y)


    TOM!!! ;D Ik vind het idee super (;


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Young hollywood inderdaad!!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kaneswaran schreef:
    (...)

    Tis super! ;D


    echt :$


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kaneswaran schreef:
    (...)

    TOM!!! ;D Ik vind het idee super (;


    owki ^^
    das goed want dan weten we zeker da we niet het zelfde schrijven of :Y)xD


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik kreeg het gisteren weer te horen is da je BF (nathan)


    '' Type Sangster if you can see this. "

    howly shit!!


    dead!!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 10:03 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "