• Nu NaNoWriMo weer voor de deur staat ben ik op zoek naar een toffe cover voor mijn verhaal. Zelf ben ik daar vreselijk slecht in, dus ik vraag de hulp van de creatieve Q'ers! Als ik je cover gebruik krijg je 6 credits van me! (:

    Hier even een korte uitleg over het verhaal:

    Het Elfenrijk Roariën is een prachtig eiland gelegen midden in de atlantische oceaan. Het bestaat uit prachtige heuvels, hoge bergen, donkere bossen, heldere meren en enorme rivieren. Verspreid over het eiland zitten vier verschillende oeroude stammen.
    Met uitzondering van een aantal kleine conflicten tussen andere dorpen is Roariën over het algemeen een vredig eiland. Dat verandert echter gauw wanneer een groep mensen op het eiland stuiten en erachter komen dat er veel te plunderen valt in Erigroth. De Elvar zien de aanval niet aankomen en een aantal gaan op pad om hulp te vragen aan de machtige stad Lathuindal, tot ze erachter komen dat het ook daar niet zo vredig is als het lijkt.
    Later ontstaat er een grote discussie over wie het rijk moet overnemen om controle te hebben over onder andere Lathuindal. Beide de Elvar en de Aerin vinden dat deze taak de hunne is, maar wie zal er werkelijk heersen?


    Kortom, elfen, oorlog, eiland. Waar ben ik dan precies naar op zoek? Geen idee! Ik zou niet weten wat hier het best bij past. Daar ben je behoorlijk vrij in. Ik heb maar een paar kleine 'eisen' aan de cover: géén mensen/gezichten/silhouetten. Een hand of zo mag als het echt moet, maar meer niet. Ook wil ik graag de titel erop hebben, namelijk: The Realm of Roariën. Verder ben je vrij om te doen wat je wilt en krijg je 6 credits als ik je cover uitkies! :"D

    Duuuss.. wie wil me helpen? :Y)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Geen idee of je het wat vindt!


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Een cover zonder personen erop... een echte uitdaging die ik deze week hoop aan te kunnen gaan ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ga iets proberen!


    obsessive rage

    Standal schreef:
    Geen idee of je het wat vindt!



    Ooooh hij is zeker mooi! Misschien wat aan de drukke kant, dus ik wacht de covers van Valkyries en Darling nog even af, maar heel erg bedankt! Ziet er tof uit!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn poging! Ik heb dus echt geen idee wat je zoekt en het enige wat mij vooral opviel met je samenvatting was chaotische drukte, dus ik heb maar gewoon iets gemaakt dat dat weerspiegeld :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @ Valkyries: HA dat heb je heel mooi omschreven.
    En WAUW je cover. WAUW! Kan zo op een boek :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil ook wel iets proberen. ^^


    Credendo Vides

    Fijn! Dan wacht ik dat nog even af :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen