• Beste Q's

    Ik heb een aantal verhalen geschreven.
    Ze zijn allemaal nog lang niet af.
    Echter hoop ik meer lezers te kunnen krijgen.
    Vanuit meer lezers en meer tips, ideeën kan ik weer leren.

    Tot nu toe gaan bijna alle verhalen die ik schrijf over twilight.
    Waarom ik kan me goed inleven. Vooral in die personages.
    Een van de verhalen waar ik nu mee bezig ben heet My new Life.
    Ik ben ook nog samen met Martje96 een verhaal aan het schijven.
    Dat verhaal heeft al meer dan 350 hoofdstukken.

    Ben je benieuwd dan kan je eventueel even naar de profiel toe gaan.
    Hier staan een paar kleine linken van verschillende verhalen.
    Ik zou zeggen probeer ze te lezen, mocht je daar zin en tijd voor hebben.



    Verleden voor de Proloog.

    8 jaar geleden.
    Elize Marie Mason - Hart


    Eindelijk was ik dan getrouwd, weg uit mijn ouderlijk huis.
    Niemand die meer regels kon geven.
    Het was heerlijk, vrij samen met mijn man.
    We waren een paar weken op huwelijksreis geweest.
    Richard mijn man moest meteen daarna weer werken.
    Er moest weer geld in het laatje komen.
    Echter vond ik dat niet zo’n groot probleem.
    Ik was toch alleen maar huisvrouw.
    We hadden net een huis gekocht in Phoenix.
    Het was hier heerlijk en zonnig.
    We hadden het huis helemaal opgeknapt en ingericht zoals wij het wouden.
    Na een paar weken werd ik niet ongesteld.
    Ik haalde een test bij de drogist.
    Ik zou hem in de ochtend gebruiken.
    Op de verpakking stond dat je dat het beste kon doen, voor het beste resultaat.
    Zo gezegd zo gedaan.
    Volgens de test bleek ik inderdaad zwanger te zijn.
    Ik belde de huisarts op en vertelde wat er gebeurt was.
    Ik kon meteen langs komen.
    Na een paar onderzoeken bleek inderdaad dat ik zwanger was.
    De zwangerschap liep niet helemaal gesmeerd.
    Toen mijn man thuis kwam en ik hem het nieuws vertelde was hij razend.
    Hij wilde geen kinderen.
    Maar hij begreep dat het mijn keus was, ik wou de baby houden.
    Na 9 maanden draagtijd mocht ik dan eindelijk bevallen.
    De bevalling liep goed af.
    Ik kreeg een pracht dochter.
    Genaamd Felicity Wynona Bree Mason.
    Een kern gezonde baby.
    De namen had ik zorgvuldig uitgezocht.
    Zoals der roepnaam betekend eigenlijk geluk voortvarend met vreugde.
    Wynona betekend eerst geboren dochter.
    Bree heeft niet echt een betekenis.
    Maar als je helemaal goed ging zoeken kwam je uit op dat alle namen van haar een kleine betekenis hadden.
    Mijn man trok het haast niet met onze dochter.
    Ik ging bij hem weg.
    Maar een paar jaar later zocht hij me op.
    Hij was veranderd, Felicity Wynona Bree, mijn dochter was nu bijna 6 jaar oud.
    Richard kwam terug bij ons wonen.
    Echter merkte ik dat hij het niet aankon.
    Hij begon me te slaan en te martelen.
    Na een paar maanden pakte hij ook Fee.
    Ik vluchtte samen met mijn dochter.
    Hij ontdekte waar ik was onder gedoken.
    Felicity Wynona Bree was nu rond de leeftijd van 7 bijna 8 jaar oud.
    Daarna kan ik helaas niks meer vertellen.
    Wat er met mijn dochter is gebeurt weet ik niet.
    Maar ergens zegt mij dat ze niet bij hem is.

    Overleden: Elize Marie Mason – Hart
    Gestorven aan overtallig letsel, toegetakeld door ex-echtgenoot.
    Datum onbekend.


    1) My New Life





    Demi–Lynn is de enige overlevende van de Black stam in haar dorp Salem.
    Haar familie wordt zo goed als vermoord. Maar waarom?
    Demi–Lynn is een van de kinderen van de Quileute stam.
    Haar vader was een Shape-Shifter net als haar oudere broer en zus.
    Demi–Lynn is te jong om zichzelf te kunnen veranderen.
    Haar broer Danny was grijs bruin van kleur als Wolf.
    Haar zus Elly was zwart grijs van kleur als Wolf.
    Haar vader was een grote Grijs zwart bruine Wolf.
    Haar moeder was gewoon menselijk, ze kon niet in een wolf veranderen.
    Maar op een avond veranderd alles, het mooie leven wat ze nu leiden zou snel voorbij zijn.


    2) Mysterieus





    Mijn naam is Bree en ik ben Dertien jaar oud.
    Ik ben enig kind met gescheiden ouders.
    Ik kan me nog goed herinneren van de tijd dat me ouders nog bij elkaar waren.
    Helaas is het al acht jaar geleden toen woonden we nog met ze drieën in Forks.
    Doordat me moeder zich niet thuis voelde, maakte me ouders veel ruzie, omdat ze graag wou verhuizen.
    Rènee heeft het nog een aantal maanden volgehouden, toen Charlie uiteindelijk met een oplossing kwam.
    De oplossing dat Charlie toen bedacht had was zwaar maar wel oprecht, ze gingen scheiden.
    Het was niet omdat me vader niet meer van me moeder hield,
    me vader vond het verschrikkelijk om zijn vrouw ongelukkig te zien.
    Ik was nog maar twee jaar oud, toen me moeder me mee nam naar Jackson-Ville waar de zon altijd schrijnt.

    Ik woon nu al bijna elf jaar bij me moeder in Jackson-Ville.
    In de grote vakantie's ging ik naar me vader in Forks.
    Me moeder heeft in de tussen tijd een vriend gekregen en zijn afgelopen zomer getrouwd.
    De nieuwe man van me moeder heet Phil.
    Phil is honkballer en heeft een week geleden een goed aanbod gekregen.
    Hij moet dan wel al over veertien dagen vertrekken naar New Castle,
    om mee te doen aan de voor selectie's voor het samen stellen van een team.
    Als Phil zijn best doet maakt hij kans op een baan als speler in een honkbal team en zal hij veel gaan reizen.

    Ik merkte aan me moeder dat ze trots was, maar ook erg verdrietig.
    Ze kan niet mee omdat ze voor mij moet zorgen.
    Dus besloot ik om aan haar te vragen, wat ze der van vond als ik bij Charlie een tijdje ging wonen.
    Ze vond het een leuk en goed idee, maar ik wil wel dat je der goed over nadenkt, zei Rènee ..
    Na twee dagen nadenken bevestigde ik dat ik graag naar Charlie toe wou.
    Zodat Rènee met Phil mee kon reizen. Ik had de achter liggende gedachte maar niet verteld,
    ik zou der alles aan doen om me moeder gelukkig te krijgen.
    Ook al moest ik dan naar een vreemde plek verhuizen, waar maar tweeduizend inwoners wonen.
    Eigenlijk ben ik al drie jaar niet meer in Forks geweest.
    Het is nu anders, me moeder zou gelukkig zijn als ze met Phil mee kon reizen.
    Dus ik ga bij Charlie wonen.

    Rènee had Charlie al gebeld om te vragen of hij het goed vond dat ik bij hem kwam wonen.
    Charlie was door de dolle heen toen hij hoorde dat ik graag bij hem wou wonen.
    Charlie ging meteen me school en me slaapkamer in orde maken.
    Over twee dagen ging ik naar Forks, naar me nieuwe woonplaats.
    Ik pakte me koffer in en stopte daar een aantal spijkerbroeken, jogging broeken truien t-shirts en sokken in en ritste hem dicht.
    De vlucht zou dertien uur duren, dat is dan inclusief de reis naar Forks toe.


    3) Gevaarlijke Mythe




    de tweeling Lynn en Demi Faith komen bij de cullens.
    ze houden hun achtergrond nog geheim. maar alles leggen ze later uit.

    Lynn is een meisje van 14 jaar oud,
    ze heeft mooie helder blauwe ogen met lang bruin haar.
    ze is 1,70 m lang.
    ze heeft een leuk shirtje aan met een skinny spijkerbroek en sneakers.
    maar dat is helemaal vies door alles

    Demi is een meisje van 14 jaar oud.
    ze heeft mooie parelblauwe ogen met lang blond haar
    ze draagt een donkere skinny spijkerbroek met sneakers.
    maar ook dat is helemaal vies onder de vlekken


    4) Faiths



    De meisjes Noëlle en Felicity groeien op in verschillende gezinnen weeshuizen en kindertehuizen.
    Naar mate dat ze ouder worden nemen ze beslissingen.
    Het leven dan beide meisjes is een beetje complex, maar toch proberen ze er iets van te maken.
    Ze genieten met volle teugen van het leven, ook al is dat niet dagelijks.
    Ze houden van de natuur het zijn echte dieren lief hebbers.
    Maar door de beslissingen die ze genomen hebben krijgt het verhaal een hele andere wending.
    Hun leven zal voor altijd veranderen door de beslissingen die genomen zijn.
    Zullen beide meisjes het overleven?
    Zouden ze voor altijd samen blijven?
    Het leven veranderd en ook de mensheid.

    Willen jullie meer weten over deze twee prachtige meisjes.
    Dan is de enige optie om het verhaal te gaan lezen.
    16+ ivm seksueel getinte en gewelddadige hoofdstukken kunnen er in voorkomen.


    5) Verloren Strijd



    Heel erg veel leesplezier.
    Binnen kort komt ook een verhaal van Harry Potter online.
    Ik ben al begonnen aan een paar hoofdstukken, echter is het nog niet voldoende om het nu al te plaatsen.
    Mocht de tijd rijp zijn en heb ik meer hoofdstukken geschreven komt ook dit verhaal online te staan.
    Echter zijn dit nog maar 5 verhalen waarvan allemaal nog in Progress/ Ontwikkeling.
    Hebben jullie tips of ideeën kunnen jullie ze eventueel posten, in de verhalen.
    Mocht je willen dat mensen ook jou verhaal lezen post dan hieronder een bericht met de links erbij.
    Mocht je nog tijd over hebben met een kleine omschrijving.
    De leeftijd hoeft er niet bij.
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Wanneer ik weer een nieuw verhaal schrijf zal ik het in dit topic melden.
    Echter laat ik jullie ook de voortgang van mijn verhalen weten.


    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke Groet,

    Girl89

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 15:19 ]


    Enjoy the little things in life, because one day you wi





    Lila wordt gemerkt als toekomstig vampier. Als ze aankomt in het Huis van de Nacht krijgt ze Kalona als mentor.
    Maar hoe langer ze in het Huis van de Nacht is, hoe meer vreemde dingen er gebeuren en niemand weet wat de oorzaak is.
    Samen met haar vrienden probeert ze erachter te komen wie die vreemde dingen veroorzaakt, maar of iedereen het zal overleven moet nog blijken.



    - Je hoeft niet per sé het Huis van de Nacht boeken
    hebben gelezen om dit verhaal te lezen.
    - In het nederlands geschreven.
    - Kalona is in dit verhaal niet slecht,
    en hij is niet de krijger van Nux.
    - Is begonnen op 25-02-'13
    - Rode halfwassen en blauwe halfwassen komen hierin voor.
    - Soundtrack 1
    - Soundtrack 2






    Why me? [Embry Call]

    Forever twin sisters ~ ft. Paul and Seth ~

    Je Twilightverhalen lijken me heel leuk! En ik zal zeker een abo op je verhaal nemen!(:

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 16:04 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb geprobeerd je verhalen te lezen, maar door je manier van schrijven vind ik het onprettig om te lezen. Je hoeft hier niet perse gehoor aan te geven, maar ik heb hier toch wat tips:
    - Probeer niet te snel door alles heen te gaan. Ik snap dat sommige stukken saai zijn om te schrijven, maar om een personage "voor te stellen", haar weg te laten rennen van huis en de liefde van haar leven te laten ontmoeten in 1 hoofdstuk is veel te veel (dit is alleen een voorbeeld). Neem de tijd om elke gebeurtenis stap voor stap te beschrijven.
    - Door gedetailleerder te gaan schrijven, krijgen je karakters en hun omgeving meer diepte. In plaats van alleen te schrijven: "Ze liep door het bos. Toen kwam ze bij de zee." kun je schrijven: "Door de groene bladeren van de bomen viel het zonlicht op haar gezicht en takjes kraakten onder haar voeten. De zonnestralen voelden fijn en warm, alsof ze haar gezicht werkelijk streelden. Al snel maakten de bomen en het gras plaats voor zand en ze zag blauw water dat zich strekte tot aan de horizon. De warme zon verwarmde nu haar hele lichaam, terwijl ze er met volle teugen van genoot." Op deze manier kan de lezer zich een beter beeld vormen bij de omgeving en misschien wel bijna zelf de zon op zijn/haar lichaam voelen. Het wordt nu ook duidelijk dat dit bepaalde karakter kan genieten van kleine dingen in het leven en zich waarschijnlijk vrij gelukkig voelt op dit moment.
    - Je zinnen mogen wel iets langer, zodat er niet de hele tijd van de hak op de tak springt. Door middel van verbindingswoorden krijgt een zin meer vorm, maar probeer wel in verbindingswoorden te variëren (dus niet de hele tijd "en" gebruiken).

    Dat was het wel zo'n beetje. De verhaallijnen zijn wel leuk bedacht. Zoals ik al zei, je hoeft niet naar me te luisteren, het zijn alleen wat tips (:


    From these ashes, I will rise




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden)
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Start bij 5 abo's
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    link

    Crimson lips

    ''Er staat iemand naast mijn bed, ik kan hem horen ademen, ik kan zelfs zijn adem voelen op mijn lichaam. Ik probeer mijn ogen open te doen, en te praten, maar het lukt niet. Mijn lichaam werkt niet mee. 'Maak je geen zorgen.' zegt een stem. Ik weet niet waar de stem vandaan komt, daardoor ga ik me juist meer zorgen maken. Ik herken de stem, het is niet de persoon die naast mijn bed zit. De stem lijkt veel dichterbij te zijn. De persoon naast mijn bed is een hij, ik kan het horen aan zijn zware adem. De stem die ik hoorde is overduidelijk een vrouwelijke stem. De stem komt me zo bekend voor. De zwarte kleur van het binnenste van mijn oogleden, begint zich langzaam te vormen tot een beeld. Ik zie haar, mijn hart staat even stil voor een seconde. 'Ik heb je gemist.' Ik probeer haar aan te raken maar ik kan nog steeds mijn lichaam niet bewegen. Ze begint te praten, ik glimlach bij het horen van haar stem. 'Je bent nog niet bij me, je ligt in het ziekenhuis. Je ligt in coma, Selene, Selene! Niet teruggaan, hij is gevaarlijk. Praat niet met hem Selene, wacht!' Ik open mijn ogen en de jongen naast mijn bed staat zonder iets te zeggen op en rent weg. Het gebeurde te snel om zijn gezicht te herkennen.''


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Update: nieuw verhaal erbij gepost: Verloren strijd..
    boven in kun je een klein stukje ervan lezen.
    heel erg veel plezier toegewenst..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Update:

    Meer hoofdstukken staan online van het verhaal : faiths
    Meer hoofdstukken staan online van het verhaal : Verloren Strijd
    Meer hoofdstukken staan online van het verhaal : Mysterieus


    Heel erg veel lees plezier toegewenst.

    Met vriendelijke Groet,

    Girl89


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Woman of Westeros ||Game of Thrones||
    Targaryen, Stark, Lannister, Baratheon, Martell, Tully


    ''War was easier than daughters.''
    ''Tears aren't a woman's only weapon. The best one is between your legs.''


    In het koninkrijk Westeros zijn er genoeg liederen over dappere ridders. Maar het zijn niet alleen de ridders die dapper en slim kunnen zijn.. De vrouwen zijn degene die moeten overleven in de wereld.


    In het zuiden woont Rhinearys Targaryen, laatste erfgename van het huis Targaryen. Targaryen's zijn het bloed van de draak.
    Alleen wordt Rhinearys erg bedreigd door deze naam. Als ook maar iemand erachter komt, betekent het haar dood.

    In het Noorden, Winterfell, woont de familie Stark. Lyanna Stark is gedwongen om zich te verloven met prins Joffrey Baratheon, tegen haar wil in. Maar een omslag verandert alles.


    Allis Lannister, de zus van de koningin, is het hoofd van de koningsgarde en stadswacht. Ze is verplicht om met haar neefje, prins Joffrey, mee te reizen naar Winterfell om de verloving tussen hem en Lyanna Stark goed te laten verlopen.



    Maar wat gebeurt er als alle 3 hoofdrolspeelsters een tegenslag moeten verwerken? Zullen zij zich staande houden?


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."




    ''Uit het diepst van mijn hart''


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    Ik raad je aan om niet na elke zin een enter te plaatsen. Dat leest een beetje onprettig. De verhaallijnen zijn goed bedacht!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    I'm not helpless! You're not sorry! It's not your fault i'm blind! But it hurts....
    Meeting you felt like is saw something for the first time. But you think i don't exist........ See me! Because i can't see you!


    Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje


    Chasing goals.

    Klik


    You must save the world.
    June Mccartner, is 16 jaar en wordt bijna 17 jaar.
    Ze is een vrolijk meisje en staat goed in het leven, ze woont bij lieve ouders.
    Maar die ouders hebben een geheim voor hun dochter.
    En als june ontdekt wat het geheim is van hun ouders.
    Wilt ze echt de waarheid weten en gaat op onderzoek uit.

    Onbekende personen.


    Klik


    Different
    Jona is een 17 jarig meisje ze woont in het kleine dorp in ergens in Nederland.
    Elke dorpbewoner vinden haar maar raar en vreemd, ze negeren haar. Vrienden heeft ze niet. Ze woont samen met haar oma Jullia. Ook zei wordt vreemd beschouwt. Ze wonen in een kleine boederijtje. Ze hebben een koe en een varken en een mooi zwart paard Raven genaamd.
    Als er een vreemde man komt en zegt dat ie werk zoekt..

    Jona is erg nieuwsgierig naar die mystrieuze man.

    Onbekende personen


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.