• #TWFanmily, fans who are fan of The Wanted, come and join us in the #TwFanmily.




    if u like

    Nathan James Sykes,

    Siva Kansewaren,

    Thomas Anthony Parker,

    Maximillian Alberto George

    and James Mcguines




    you could start some posts with pictures, little stories, news &nd converstations about the most WANTED boys.



    story's TW
    everything seems to be normal untill i saw him ft the-wanted
    Kayleigh


    foto story the wanted
    Rani


    Getting wanted
    Rani


    I love you Nathan Sykes, love story
    Rani en zita


    Warzone - Nathan Sykes
    Gabri







    members


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kaneswaran schreef:




    just as always lovely (H)


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kaneswaran schreef:
    (...)

    Ja hoor! ;D


    ghehe, hoe begin je daar aan?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    PeckerParker schreef:
    (...)

    ghehe, hoe begin je daar aan?


    wacht, volgens mij heb ik ergens wel een begin klaar liggen (A)


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Een begin:


    Na een lange dag op school kom je uitgeput thuis en ploft al zuchtend in je zetel. Je hebt geen plannen meer voor vanavond en kijkt wel uit naar een avondje alleen thuis zijn. Maar dan gaat je gsm af en je ziet dat het je vriendin Hannah is die je belt. Je neemt snel op en hoort direct aan haar stem hoe enthousiast ze is. “Heey '......' Ik ben net een paar leuke vrienden tegengekomen en willen graag seven minutes in heaven spelen. Wil je alsjeblieft ook komen? Ik smeek het je!” hoorde je haar roepen in de telefoon. Je zucht en stemt uiteindelijk in. Al zuchtend loop je naar het huis van je vriendin die niet zo ver van jou woont. Je belt aan en wordt bijna direct meegetrokken door Hannah die super vrolijk was. Verbaast kijk je op als je ziet dat The Wanted in haar kamer zit. Maar veel tijd om na te denken heb je niet want je krijgt direct een hoed onder je neus geduwd.


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Kaneswaran schreef:
    Een begin:


    Na een lange dag op school kom je uitgeput thuis en ploft al zuchtend in je zetel. Je hebt geen plannen meer voor vanavond en kijkt wel uit naar een avondje alleen thuis zijn. Maar dan gaat je gsm af en je ziet dat het je vriendin Hannah is die je belt. Je neemt snel op en hoort direct aan haar stem hoe enthousiast ze is. “Heey '......' Ik ben net een paar leuke vrienden tegengekomen en willen graag seven minutes in heaven spelen. Wil je alsjeblieft ook komen? Ik smeek het je!” hoorde je haar roepen in de telefoon. Je zucht en stemt uiteindelijk in. Al zuchtend loop je naar het huis van je vriendin die niet zo ver van jou woont. Je belt aan en wordt bijna direct meegetrokken door Hannah die super vrolijk was. Verbaast kijk je op als je ziet dat The Wanted in haar kamer zit. Maar veel tijd om na te denken heb je niet want je krijgt direct een hoed onder je neus geduwd.


    die is kei leuk!!
    maar hoe gaan we dat dan oen
    a. voorwerpen
    b. briefjes of wat??


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kaneswaran schreef:



    Wat is Tom an het doen bij die laatste??


    '' Type Sangster if you can see this. "

    PeckerParker schreef:
    (...)

    Wat is Tom an het doen bij die laatste??


    Ik weet het niet (A) Raar doen zoals altijd...


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    PeckerParker schreef:
    (...)

    die is kei leuk!!
    maar hoe gaan we dat dan oen
    a. voorwerpen
    b. briefjes of wat??


    Kies maae (A) Voor mij maakt het niet uit (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Kaneswaran schreef:
    (...)

    Ik weet het niet (A) Raar doen zoals altijd...


    IDD, maar aar zou ik he ni raar noemen, gewoon gek en funny xD

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 9:41 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Kaneswaran schreef:
    (...)

    Kies maae (A) Voor mij maakt het niet uit (:


    Neem voowerpen wat dat de jongens beshrijft.
    Nathan: Basebalpet
    Siva: Modeboekje
    Jay: een hagedis knuffeltje
    Max: iets van een oor??


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Owkeej het s bijna tijd voor mijn nieuw username welke vinden jullie het beste??

    1.SivaDiva
    2.Tomathan
    3.Sykesation
    4.TAParker


    '' Type Sangster if you can see this. "


    '' Type Sangster if you can see this. "

    PeckerParker schreef:
    Owkeej het s bijna tijd voor mijn nieuw username welke vinden jullie het beste??

    1.SivaDiva
    2.Tomathan
    3.Sykesation
    4.TAParker


    Nummer 2 of 3! (:


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    PeckerParker schreef:



    I love Tom (A)


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.