• We hadden vandaag op school zo'n Tweede wereld oorlog film gekeken, en er was zo'n scene waarbij de vader van een jongen die duiven hield, de poten van die duiven ervan afknipte (die waren al dood, hoor). Ik ging na school even bij mijn duiven langs, en ik zag dat èèn van mijn duiven op het hek zat te wachten. Ik ging dus zo naar mijn duif toe, schrok ik me kapot! Die duif stond op èèn poot, en had zijn andere poot in zijn veren verstopt. Ik moest gelijk aan die film denken, dacht ik dus een paar seconden lang heel dom dat zijn poot afgeknipt was. :X Toen hij zijn poot weer tevoorschijn hield, staarde ik echt heel droog naar hem O_O

    Hadden jullie ook zulke momenten?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 17:23 ]


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    Ik heb ooit eens een film gezien waarin een konijn werd vermoord. Dat konijn uit die film had dezelfde kooi als het konijn dat toen van mij was, dus dat vond ik stom genoeg een beetje ceepy. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Zou ik ook voor één seconde gedacht hebben hoor.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    *ziet username*
    I see what you did there :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    KEVIN.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Sweetest schreef:
    KEVIN.

    He? :8


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Usui schreef:
    (...)
    He? :8


    Laat maar. 1D ding. x'd


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Usui schreef:
    Zou ik ook voor één seconde gedacht hebben hoor.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.