• Ik ben weer is door mijn knie gegaan.

    Beterschap!

    Ik heb alleen een hekel aan turnen, omdat ik zo stijf als een plank ben >.<
    Ik sta nu bijna een acht voor gym, dus daar ben ik best blij mee :]


    Deep inside, I've never felt alive

    LO is dom!
    Gelukkig moet/kan ik niet meedoen ;p


    -You don't know you're beautiful-

    Sommige spellen gaan nog wel. Me no gusta.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 21:01 ]


    26 - 02 - '16

    LikeABird schreef:
    (...)

    Chance dat je het maar 1 keer per week hebt.


    1 keer? 2 keer zul je bedoelen. )':

    Tributes schreef:
    Geweldig, mijn gymdocent heeft zo ongeveer 3/4 van de gymles geholpen bij de laatste oefening omdat je dat moet kunnen, maar er zijn genoeg mensen die nog niet eens een handstand kunnen, waaronder ik, dus ik snap hem niet meer.
    Kwam hij uiteindelijk bij ons, moest ik een handstandoverslag doen, met hulp maar toch, ik moest gillen.
    Ik haat gym, ik ben echt al 5 lessen bezig met de handstand en ik heb elke keer na de gymles hoofdpijn.


    Handstand kan ik ook niet. Gelukkig had ik van een paar lessen er voor m'n knie bezeerd waardoor ik zo'n drie maanden niet mee kon doen. En gelukkig hebben ze toen handstand gedaan. (':

    Jepson schreef:
    (...)

    1 keer? 2 keer zul je bedoelen. )':

    Ik zal het zo zeggen: 1 keer 2 uur.

    Join the club (; alleen als we dansen valt het nog mee, maar anders meld ik me het liefs ziek ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    LikeABird schreef:
    (...)
    Ik zal het zo zeggen: 1 keer 2 uur.

    2 keer 2 uur ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    ik mag helemaal niet meer meedoen van de leraar.
    mijn enkels zijn heel zwak en ik ga er dan ook vaak doorheen;) Maar ik loop dan altijd door, en heb er weken last van. Dus mocht ik absoluut niet meer meedoen..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik haat het vak niet zo zeer.
    Maar het ligt er aan met wie je het hebt.
    Er zitten altijd wel van die types in je klas die bloedfanatiek zijn en helemaal kwaad worden als je iets verkeerd doet.
    Dát haat ik.


    Tell me about it, stud.

    Mothrchucker schreef:
    Ik haat het vak niet zo zeer.
    Maar het ligt er aan met wie je het hebt.
    Er zitten altijd wel van die types in je klas die bloedfanatiek zijn en helemaal kwaad worden als je iets verkeerd doet.
    Dát haat ik.

    Dat heb ik nou ook!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Mothrchucker schreef:
    Ik haat het vak niet zo zeer.
    Maar het ligt er aan met wie je het hebt.
    Er zitten altijd wel van die types in je klas die bloedfanatiek zijn en helemaal kwaad worden als je iets verkeerd doet.
    Dát haat ik.

    Ik haat zo mensen ook en dan geven ze je bij elke fout een preek. Mijn leerkracht is trouwens ook zo.

    Ik haat het niet, maar soms zit in je in zo'n kutgroepje die óf niks doen óf jou negeren -.- En tja, je moet altijd wel een sport doen die je niet leuk vindt xD


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik vind het L.O. ook geen zak aan. Geef mij dan nog liever theorievakken ofzo. Vooral voetbal is vreselijk, en zoals hierboven is genoemd, als ik dan een keer wat verkeerd doe krijg je direct boze gezichten en domme opmerkingen naar je toe geslingerd.

    Heb zelf toen ik jong was een soort astma gehad en een slechte motoriek, dus gelukkig snapt de leraar dat wel. :)


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Volgens mij is het een wonder als ik ooit is na de les geen zeer heb.