• Hebben jullie ook twee keer per jaar brandoefeningen op school? Wij hadden dat vandaag, en het was allemaal best vaag.
    Zo'n meisje en ik gingen samen even naar ons kluisje, en toen ging dus dat brandalarm af. Toen kwamen die conciërges zo aan in een geel ding en een walky talky, en werden we naar buiten gedreven. Wij hebben achter onze school zo'n grasveld en daar staan dan allemaal bordjes van welk niveau en leerjaar, en waar je dan moet gaan staan. Dus wij gingen daar staan, echt gewoon leuk, zo mis je een hele les, voor eigenlijk alleen maar een brandoefening, maar ik snap wel waarom ze dat doen.
    Maar dat grasveld is achter de nieuwbouw, waar meestal de bovenbouw of twee-talig zit, en die kinderen hadden gewoon nog les, dat doen ze altijd apart.
    Was wel zielig voor een paar van die kinderen omdat die bij mij in de klas zaten, en een So hadden van Spaans.

    En dan kijk je eens om je heen op dat grasveld, en kan je toch wel echt duidelijk zien wie er vmbo doen en wie vwo. Onze klas, wij zijn vwo, zaten gewoon rustig te staan en te praten, en dan zie je de vmbo'ers (eerstejaars, en sommige tweedejaars) met een stok achter elkaar aanrennen, fail.

    Maar ja, dat was mijn Franse les dus, en hoe was jullie dag?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    lolz ehm saai. wij hebben dat nooit op eht hoofdgebouw ndere locatie 1x per jaar maar met 1 oefening ini de eerste was bij nask iets fout gegaan ofzo. en nu in de 2de dus ander locatie. nog nooit. ik hoop dat we niet bij Z&W dan moeten want dan moeten we over een zoldertje met spinnen:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik heb verkort lesrooster, dus dat is wel chill
    Maar ik heb wel mijn eerste onvoldoende voor Scheikunde gehaald, een 5,1, maar het was ook een belachelijk proefwerk.

    De laatste keer dat wij brandoefening hadden was de dag daarna de halve klas ziek omdat wij toen gym hadden en dus in onze gymkleren een uur buiten hebben gestaan terwijl het echt 2 graden was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Haha, ja, meestal hebben wij dat ook wel eens.
    Saai, als altijd, ik haat school.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maar 2 keer gehad op de middelbare, daarna nooit meer. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    MisPattinson schreef:
    lolz ehm saai. wij hebben dat nooit op eht hoofdgebouw ndere locatie 1x per jaar maar met 1 oefening ini de eerste was bij nask iets fout gegaan ofzo. en nu in de 2de dus ander locatie. nog nooit. ik hoop dat we niet bij Z&W dan moeten want dan moeten we over een zoldertje met spinnen:S

    klopt, alleen moet je dan nog ruzie maken met je leraar over je puffer xD


    I've gotta bad feeling about this - Anakin Skywalker

    ik doe ook vmbo alleen ren niet achter elkaar aan. ;P met de brandoefening raken alle leraren bij ons altijd gestresst. echt heel grappig ;P


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Tributes schreef:
    ik heb verkort lesrooster, dus dat is wel chill
    Maar ik heb wel mijn eerste onvoldoende voor Scheikunde gehaald, een 5,1, maar het was ook een belachelijk proefwerk.

    De laatste keer dat wij brandoefening hadden was de dag daarna de halve klas ziek omdat wij toen gym hadden en dus in onze gymkleren een uur buiten hebben gestaan terwijl het echt 2 graden was


    Ja, dat hadden wij ook een keer, maar dan wel in onze gewone kleren, gelukkig! Maar was wel ijskoud!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Padme schreef:
    (...)
    klopt, alleen moet je dan nog ruzie maken met je leraar over je puffer xD

    haha dat was bij dat brandje en docenten wisten van niks. Maar ik heb astma en moet ook bij brandoefening dat ding meenemen weet ik veel waarvoor. Dus ik zo meneer moet ik dat ding meenemen. Hij streste brand geen oefening bllablabla. HIj nee dat mag niet. dus ik zeg zo droog nou dan ontploft ie maar.
    De mijn ontploft bij vuur.......... bleek het een klein vuurtje van 30 cm te zijn van een gasbrandertje waar papier op gekomen wasxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Pff, ja maar als het brandalarm dan echt af gaat. (als ze bv aan het koken zijn fz) dan komt dus me vader op school, in brandweer pak. Like .. OMFG. Hij is sooortvan.. .. brandweer, lol. ;w


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Wij hadden een keert een bomoefening. Zeiden ze dat er een bom zou zijn. Hadden ze een vreemd apparaat op een trap gezet en het was de bedoeling dat een leerling dat zou melden. Driekwart had het niet gezien en die laatste kwart dacht: 'wat een vaag ding' en loopt rustig verder. Dus uiteindelijk hebben ze maar gedaan alsof het was gemeld en dan ging het alarm af. Eigenlijk moesten we blijven zitten en mochten we pas na de tweede bel weg, maar iedereen ging al :'D En de leraar was als eerste weg en die kwam na 30 seconden terug: 'ik moest als laatste weg!' Dus als iemand van plan was om een bom af te laten gaan, kan dat met een gerust hart bij ons op school :'D
    Brandoefeningen hebben wij nog amper. Als bij ons het brandalarm afgaat, zeggen bijna alle leraren: 'blijf maar zitten, dat is het brandalarm maar.' Ik heb echt een rare school, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    Dat hadden wij ook. Besluiten ze dat te doen, wanneer het buiten -15 is.. Fijn.. Fijn.. Zonder jas, een uur. lang.

    Had ik vorig jaar. Hadden we net die shit voor de presentatie aan de gang gekregen, gaat het brandalarm af. Best hatelijke timing.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lekker, maar paar uurtjes les.
    Brandoefeningen zijn stom, ik pak altijd rustig mijn tas in en neem van alles mee en loop super rustig weg, de helft ziet het als een gelegenheid om nog even een sigaret op te steken tijdens lestijd. Jaa, het is bij mij alleen een chille manier om mijn les te ontlopen(krul)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Limei schreef:
    ik doe ook vmbo alleen ren niet achter elkaar aan. ;P met de brandoefening raken alle leraren bij ons altijd gestresst. echt heel grappig ;P


    Ja, Ik heb ook vmbo gedaan, maar niet iedereen is zo die vmbo doet. ;P Onze leraren waren ook altijd gestrest. Nu ik op het mbo zit zijn de leraren daar nog steeds erg gestrest. ;P

    Trouwens, ik vond het op de basisschool altijd leuk. Want dan mochten we uit het raam springen, haha.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Wij hadden er een tijdens een tussenuur midden in de winter met die geweldige sneeuw en kou. En we moesten zonder jas naar buiten << paar mensen zijn alsnog hun jas wezen halen, ook al stond er een toezichthouder te vloeken dat ze naar buiten moesten.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli