• Hebben jullie dat ook?
    Ik heb een hele hoop vrienden buiten quizlet, maar eigenlijk kunnen die niet tippen aan de vrienden die ik heb leren kennen via quizlet.
    Alleen mijn beste vriend, Randy, is iemand met wie ik echt een goede band heb, maar voor de rest erger ik me alleen maar kapot aan m'n vrienden in real life.
    Mijn vrienden op quizlet daar heb ik echter wel een goede band mee...
    Ik snap niet precies hoe dat komt, haha, maar ergens is het wel stom, want deze mensen wonen bijna allemaal ver weg (behalve Assassin natuurlijk :3)
    Kennen jullie dit?


    Life is hard and then we die

    Oh yeah. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nee


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, dat is helemaal waar. Misschien ook omdat ik geen echte vrienden heb haha. -Ik tel jou nog als Quizletvriend hoor-


    Your make-up is terrible

    Ik heb 1 beste vriendin. En mijn klas in het hoger onderwijs is echt geweldig ook al wonen ze in andere provincies of gewoon ver weg van mij. =)
    De Q-vriendjes zijn ook wel geweldig, maar kunnen niet tippen aan mijn beste vriendin.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    WhiteQueen schreef:
    Nee


    i put the fun in funeral

    Assassin schreef:
    Ja, dat is helemaal waar. Misschien ook omdat ik geen echte vrienden heb haha. -Ik tel jou nog als Quizletvriend hoor-
    Naja, ik dacht dat ik ze had. Renée, Linde enzo. Maar die eh... voelen zich nu te goed voor me ofzo. Beetje vaag. Alleen jongens doen nog normaal tegen me :'D Achja. AS LONG AS WE HAVE EACHOTHER tralalala. [is dat een liedje?]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Naja, ik dacht dat ik ze had. Renée, Linde enzo. Maar die eh... voelen zich nu te goed voor me ofzo. Beetje vaag. Alleen jongens doen nog normaal tegen me :'D Achja. AS LONG AS WE HAVE EACHOTHER tralalala. [is dat een liedje?]


    Ik mocht die mensen al nooit. (cat) you're waaaaay too good for them.


    Your make-up is terrible

    Een van mijn twee echte vrienden heeft me naar quizlet gesleept D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn echte beste vriendinnen zitten op een andere school, 1tje zelfs helemaal in Zwolle! die zit op een internaat, en zie ik misschien 1 keer per jaar.. :(


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Ja, dat vind ik echt heel erg herkenbaar. Mijn vrienden buiten Quizlet zijn aardig en zo maar ik heb er echt niet zo'n band mee zoals ik met bijvoorveeld Anne heb. Ze weten ook heel veel dingen niet van me, maar ze zouden dat alleen maar raar vinden en zo. (ze weten ook absoluut niet dat ik op Quizlet zit.)


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Muwa, ik heb wel vriendinnen op school. Maar die zie ik buiten school bijna nooit. :/


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee, ik vind alles via internet juist erg... gevoelloos, om het zo maar even uit te drukken (weet echt geen beter woord). Met mijn vrienden van school & yoga is het contact veel 'echter' dan dat je maar wat achter msn wat weg zit te typen.
    En ik ben te weinig actief op Quizlet om hier ook werkelijk vrienden te hebben, so yeah.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Nee, eigenlijk niet..


    your eyes are like stars in the night.

    Floodlights schreef:
    Nee, ik vind alles via internet juist erg... gevoelloos, om het zo maar even uit te drukken (weet echt geen beter woord). Met mijn vrienden van school & yoga is het contact veel 'echter' dan dat je maar wat achter msn wat weg zit te typen.
    En ik ben te weinig actief op Quizlet om hier ook werkelijk vrienden te hebben, so yeah.
    Naja ik heb ze ook wel eerst in het echt ontmoet hoor :P


    Life is hard and then we die

    Nope :]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."