• Ik zag laatst een leuk filmpje en zelf hebben ik en mijn broer en zusje het nagedaan met onze hond. Het ging soms niet helemaal goed en je lach inhouden hierbij is moeilijk (ik lach het meeste :'D). Dit is het resultaat geworden:



    Helaas kan ik het filmpje dat ik zag niet meer terugvinden maar deze is ook leuk. Dit laat dus een beetje zien hoe het echt moet ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    whahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaha!!! ik lach me dood hier echt meesterlijk!!(lol)(lol)(lol)

    echt een applaus (Y)(Y)(Y)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 16:15 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Geweldig dit :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als ik dit met mijn hond zou gaan doen dan was het een zwijnenstal geworden. Mijn hond kan dus echt niet stil op mijn schoot zitten en helemaal niet als er eten word aangeboden. Haha, maar wel geweldig dit. Heb het inderdaad vaker gezien.


    Just love and dream.

    Haha geniaal. En je hebt echt een geweldige hond ;D


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    Haha geniaal. En je hebt echt een geweldige hond ;D
    \

    Awh bedankt :) Hij vond het zelf alleen niet heel erg geweldig om in die trui te moeten zitten. Volgens mij was de boterham met kaas het enige waardoor hij het nog een beetje leuk vond :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Geniaal :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Obliviate7 schreef:
    Geniaal :'D


    26 - 02 - '16