• Hellow people

    Ik speel hockey en ben een trouwe fan van de Red Lions en de Red Panthers gisteren speelden de Red Panthers een kwalificatiewedstrijd op het pre olympisch toernooi. Als ze dit toernooi winnen mogen ze naar de Olympische Spelen en ik moet zeggen, onze dames doen het echt goed! Gisteren wonnen ze met 1-0 van Spanje. Niet veel later speelden het heren team de Red Lions een oefenwedstrijd tegen onze lieve buren de Nederlanders. Ze wonnen met 1-0 wat onwaarschijnlijk was, want Nederland is normaal veel sterker!
    Zijn er nog mensen die het volgen en die fervente supporters zijn?
    Of hier iets over wil zeggen?

    't Leek me wel vet om te doen vroeger, tot ik erachter kwam dat echt de halve havo school erop zat. De mensen die ik niet zo aardig vond zeg maar. Ofwel: sport lijkt me vet, de mensen minder.


    No growth of the heart is ever a waste

    Stalingrad schreef:
    't Leek me wel vet om te doen vroeger, tot ik erachter kwam dat echt de halve havo school erop zat. De mensen die ik niet zo aardig vond zeg maar. Ofwel: sport lijkt me vet, de mensen minder.
    Het klopt wel wat je zegt er zitten soms heel irritante mensen, maar dat is overal zo. Het is een heel leuke sport en bij jullie in Nederland is het zeer gekend hier veel minder.

    Hockey?! Dat volg ik niet en zo bekend is het niet in Nederland, ja het komt in het sportnieuws als bijvoorbeeld het Nederlands elftal wint of naar de olypische spelen mogen maar voor de rest hoor ik er in ieder geval weinig over.


    Physics is awesome

    Sorry, ik hoef hier niets over te zeggen. (flower)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Eyes schreef:
    Hockey?! Dat volg ik niet en zo bekend is het niet in Nederland, ja het komt in het sportnieuws als bijvoorbeeld het Nederlands elftal wint of naar de olypische spelen mogen maar voor de rest hoor ik er in ieder geval weinig over.
    Hier in België zeggen ze er nog veel minder over hoor.

    Ik zit al 6 op hockey, maar ik heb serieus nog nooit over die teams gehoord O.o


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Usui schreef:
    Ik zit al 6 op hockey, maar ik heb serieus nog nooit over die teams gehoord O.o
    Dat zijn de Belgische nationale teams de vrouwen en de heren.

    Alloveryou schreef:
    (...)Dat zijn de Belgische nationale teams de vrouwen en de heren.

    O, oke, haha. Maar nee, ik volg eigenlijk helemaal geen andere wedstrijden of kampioenschappen van hockey. Doe mij maar de sport, das zat :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Usui schreef:
    (...)
    O, oke, haha. Maar nee, ik volg eigenlijk helemaal geen andere wedstrijden of kampioenschappen van hockey. Doe mij maar de sport, das zat :Y)
    Haha daar is niets mis mee he ^^ Ik volg het wel en ik vind het leuk om het te volgen, maar ieder zijn ding =) Als er een verhaal over de hockey kwam zou je het lezen?

    In dat team dat gewonnen heeft speelt de zus van iemand van mijn klas.

    LikeABird schreef:
    In dat team dat gewonnen heeft speelt de zus van iemand van mijn klas.
    Bij de Red panthers? Echt hoe heet ze?

    Alloveryou schreef:
    (...)Bij de Red panthers? Echt hoe heet ze?

    Voornaam kan ik momenteel niet op komen. Van Lindt noemt ze bij achternaam.

    LikeABird schreef:
    (...)
    Voornaam kan ik momenteel niet op komen. Van Lindt noemt ze bij achternaam.
    Lieselotte heet ze ^^

    Als ik er een verhaal over schrijf zou iemand het lezne?

    Mijn schoonzusje hockeyd en ik vind het wel leuk maar kan het niet zo goed(krul)


    Don't dream your life, but live your dream!