• Heey,

    Zoals de titel al zegt.. (A)
    Wat is jouw eerste knuffel?

    Mijn eerste knuffel is een konijn, genaamd Snuffie. Ik heb hem toen ik net geboren was gekregen van m'n broers (die toen 6 en 3 waren). Ik heb hem nog steeds en ik slaap er ook nog steeds mee. :3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik geloof.. Een rammelaar knuffel van een clown... Ik vind hem nog steeds niet leuk.. toch heb ik hem nog ergens xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een beer die nu op mijn kast staat lief te doen :3


    -

    Een konijn dat Nijn heet. Heb haar gekregen voor mijn geboorte, toen was ze nog lichtgeel.. x'D En ze heeft altijd een lintje om haar hals gehad, met één zachte kant, waarmee ik dan 'nijnde' -het lintje langs mijn bovenlip halen, hielp me met slapen blijkbaar-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    een winny the pooh, ik slaap ern nog steeds mee.
    Mijn broer een wit konijntje met piepje erin die heet piep en is helemaal kapot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Yoda schreef:
    Een konijn dat Nijn heet. Heb haar gekregen voor mijn geboorte, toen was ze nog lichtgeel.. x'D En ze heeft altijd een lintje om haar hals gehad, met één zachte kant, waarmee ik dan 'nijnde' -het lintje langs mijn bovenlip halen, hielp me met slapen blijkbaar-


    Ahwww, weetje hoe schattig dat klinkt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Een beer, en ik noemde hem... Beer! :] Lekker origineel...

    Ik kreeg hem toen ik twee was, op de vierde verjaardag van mijn zus, die wilde hem niet hebben en kreeg ik hem :'D Ik sliep ermee tot mijn achtste ^^


    A smiling face, doesn't always mean a smiling heart.

    Twee beertjes en een olifant. De beertjes heb ik nog steeds op een kastje naast mijn spiegel staan, de olifant weet ik niet zeker eigenlijk. ;o


    Til hug og blod.

    Volgens mij... die gele teletubbie, lala.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Keun. Weet je wel :Y)
    Een keun is het West-Vlaams dialect voor een konijn. Het is dus een konijn die ooit eens bij de pampers zat. Daarvoor had ik ook wel knuffels, maar dat was mijn enige knuffel.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Een hele ouderwetse beer. ^^


    Tell me about it, stud.

    Zo'n dikke, witte aap en ik noemde hem: Aapieboy, haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Een grote, hele lekkere, zachte hond. Nou ja 'groot', hij was groter dan ik toen ik ermee sliep toen ik klein was. :')
    Nu is hij dus kleiner.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Een blauw schaap dat schaap heette. En een pinguin met een rood-groene wollen muts die pinguin heette. Ik was erg origineel met namen :Y)

    De dag dat ze van me afgepakt waren is nog steeds een zwarte dag in mijn leven :C


    quidquid excusatio prandium pro

    een nijntje knuffel. Ik vond zelfs dat ze niet genoeg op een meisje leek, dus toen heb ik toen ik drie was van die dikke roze elaskiekjes om haar oren gedaan. die zitten er trouwens nog steeds omheen.

    [ bericht aangepast op 8 april 2012 - 12:49 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Een beer! Hij heette mevrouw beer en ik was echt dol op dat ding. Ik heb echt tot mijn 11e ofzo met dat ding geslapen. Nu is hij helemaal kapot enzo :'D