• Ik weer inspiratie heb xD
    Hier gaat het idee over. Het gaat over 3 meiden die op Quizlet zitten. De meiden ontmoeten alledrie op verschillende manier elkaar op Quizlet. Ze raken bevriend maar spreken nog niet af in Real om elkaar te zien. Het wordt een vriendengroepje van 3. Op verschillende manier ontmoeten ze ook TH en daar raken ze ook bevriend mee. Wanneer hun Quizlet- vriendschap uit een dreigt te vallen door TH, vinden ze dat erg jammer. Maar wat gebeurt er als ze elkaar in Real ontmoeten door Tokio Hotel en het niet weten?

    Rollen(IKDOEMETVERASSINGEN!)

    Verassing 1:HelloxTOMx3[BF Hoofdrol1+ Bassiste band van Hoofdrol1]
    Verassing 2:SamxLiebe[Vriendin Gustav]
    Verassing 3:LOLLIPOPx[Hoofdrol3]
    Verassing 4:CHOCOPOPx3[BF hoofdrol2]
    Verassing 5:JOYCESTAR[Hoofdrol2]
    Verassing 6:LilPrincess[Vriendin Georg]
    Verassing 7:BoKillerDoll[BF Hoofdrol3]
    Verassing 8:PersianRose (A) xD [Hoofdrol1+ Gitariste band]
    Extra rollen:
    1= KimFootball[Zangeres band]
    2= DonEdHardy[Drumster band]
    3= TOMSDICK[1e Vriendin Tom, + Latere gewone vriendin Hoofdrol1]
    4= Flo[BF TH+ Gewone vriendin Hoofdrol3+ Vriendin Andreas]

    Plaatje:
    Text:
    Wat vind je van het idee?(Eerlyk!):
    Wat vind je van my xD?(Eerlyk!):


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Verassing 2

    Plaatje:
    http://media.photobucket.com/image/scene/alissaaaax14/Scene%20hair/thscene3.jpg

    Text:

    Haii!^^
    Ik ben Janouk, 15 jaar oud.
    Mijn hobby's zijn, dansen, zingen, schrijven, lezen & Quizlet!
    De mensen hier zijn allemaal zo aardig en vriendelijk enzo!
    Over mijn karakter, dat is snel gezegd, ik ben *bijna* altijd vrolijk, ik ben behulpzaam, en soms een beetje ongeduldig en eigenwijs.
    Mijn vrijdagavond breng ik door met vriendinnen, of thuis op de bank films kijken!
    Maar, school gaat zo beginnen!
    Dus ik ga snel!!
    Liefs, Jnouk.<3

    Edit:

    Het idee?: Is heeel origineel, lijkt me echt heel leuk.

    Jou?: Ik ken je niet persoonlijk ofzo..xD Maar je lijkt me best aardig!! :)


    i need you like a heart needs a beat.

    Eindelyk iemand die reageert xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    whaha xD
    Jeeej bedantk voor de rol <3!


    i need you like a heart needs a beat.

    Graag gedaan. Je mag hem ook al weten als je wilt?
    Omdat ik het anders zielig vindt dat je tot vanmiddag ofzo moet wachten xD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ike will,, Verassing 4
    Info komt zo!


    Dunno ><

    Plaatje:
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Text:
    Hoii, Hoii. Ik ben Elle. en huppel al 18 jaartjes lang ofer deze aarbol rond, en ik zeg je. ik heb het hier best naar me zin, Kom mischien ook wel, omdat ik best een makkelijk leventje heb, niets speciaals ofzo. Ik lief mijn Vriendjes en vriendinetjes, heel erg. en ik kan niet zonder ze!! Hun zijn, het allerbelangrijks voor mij, Nou, met me Lolly's dan [A] Ja dat is mijn verslafing, dus daar kan ik ook niet zonder. Ik ben Heel Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk niet na voordat ik iets doe of zeg. Ben heel aardig,,(Tegen me vrienden dan) Als ik iemant niet mag, laat ik dat snal mereken, ik heb soms mij Ego momenten, maar dat heeft iedereen wel is tog ?! Ik doe veel met muziek, ik luister het, en bespeel wat instrumenten, |Gitaar, piano en Microfoon^^ Maar ik moet gaan, had afgesproken met een vriendin.
    Bye Xx
    Wat vind je van het idee?(Eerlyk!):
    Lijkt me echt leuk!! ^^
    Wat vind je van my ?(Eerlyk!):
    Je verhallen zijn altijd heel goed,, maar vedder, ken ik je niet echt, dus word betjje moeilijk om te zeggen he :P


    Dunno ><


    Verassing 6 (A) mag dat? =D

    Plaatje: http://i335.photobucket.com/albums/m444/scene_kiddo12/hannie.jpg

    Text: Mijn naam is Demi.. Ben 16 jaar en ik haat school :[ ik ben jarigg op 20 april (A) dansen doe ik super graag en zingen. I love: my friends, Bill(H), Lolly's, Hello kitty, quizlet verhaaltjes (A) en mijn broer ( ook al is hij soms super vervelend, hij blijft me broer (A) )

    Wat vind je van het idee?(Eerlyk!): Super gaaf! moet je zeker doen!! <3

    Wat vind je van my ?(Eerlyk!): Ik ken je niet goed maar je verhalen zijn super goed!! en je bent volgens mij echt super lief! <3


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Plaatje:http://www.girls-emo.com/wp-content/uploads/2008/06/789343061_small.jpg

    Text: Haay,

    Ik ben Merel,17 jaartjes jong.M'n uiterlijk zie je op de foto.M'n innerlijk is; Lief,Behulpzaam en betrouwbaar.Maar soms kan ik ook wel een Bitch zijn.Ik ben totaal geen huppel,en ik ben ook geen gothic ofzo,ik ben gewoon mezelf.Maar m'n kleding hangt ook af van m'n karakter.Als ik zoals normaal ben,dan draag ik kleurrijke skinny en leuk shirt.Als ik me kut voel,zie je mij helemaal in het zwart.Genoeg over mij,Bye!

    Wat vind je van het idee?(Eerlyk!): LEUKK!

    Wat vind je van my ?(Eerlyk!): Zie m'n pro!

    x
    Als m'n tekst verander moet worden,zeg ff.Verassing 1

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=79525

    Text:

    Haaii kiendjes^^

    Mijn naam is zoals je hierboven wel al gezien had Annelies en al 17 jaar lang leef ik op deze coole planeet. Shoppen, da's mijn ding en daardoor zie je me ook wel weekelijks in het shoppingcenter om Make-Up of kleren te kopen. Yah, ik ben een hopaholic maar ook een chocaholic, dat wil zeggen dat ik verslaaf ben aan chocolade. Ach, welk meisej niet? Nou, dit pretty meisje op de pica, dat ben ik! Ik heb zwart haar en doe graag dingen ermee zoals je hier misschien al zag. Jaah die roze&witte highlights erin dat heb ik lekker zelf gedaan! Dat hondjeop de foto hea? Da's mijn lieve hond Spike. Achjah, ik moet maar eens gan ^^.

    Ciaoz

    Wat vind je van het idee?(Eerlyk!): SUPER!

    Wat vind je van my ?(Eerlyk!): No comment :P Nee jij bent echt waar een van dé beste&leukste meisjes die ik hier ken!

    Verassing 6.->Hoop dat ik een van de meiden ben ;)





    Foto/Plaatje:

    http://jacvanek.buzznet.com/user/photos/stop-whispering/?id=32724871



    Tekstje:

    Heyaa! Ik ben Audrey lauren , maar noem me AL :').
    Ik ben 16 en PartyVerslaafd , als er iets te doen is vind je mij en men vrienden meteen op die fuif of feest,..! Ik doe aan Voetbal maar ook aan R&B dance.Ik hou van Shopppen , men vrienden , Gloomy bears ETC.. Ik haat[!]Geeks n' Huppels, maar vooral die vieze vliegende beestjes , altijd een busje verdelger bij me^^Als je wat fel tegen me doet mag je altijd zowel iets 10x harder terug verwachten. Ciao Miauw Tiger<33


    -Ik vind het idee : Origineel Ö
    het zo zo kunnen gebeuren en nog nooit geplaatst :D

    Wat vind ik van jou? Wel euhm , ik ken je niet ofzo , maar je 'attitude' staat me aan :D en ik weet dat je altijd wel leuke tekstjes hebt x']

    rol 5.of anders een andere =]

    Plaatje:
    [url][http://img56.imageshack.us/img56/6397/rr72he.jpg/url]
    Text:
    Héééj lieverds.Mijn naam is joyce en ik ben 16 jaar.Mijn moeder is amerikaans maar mijn vader duits.Sinds mijn 5e heb ik amerika vaarwel gezegd en vanaf nu woon ik in België/nederland.Mijn grootte passie vanaf dat ik in dit land woon is muziek.Ik had niemand meer daarom dat ik mij heb laten gaan in de muziek.En mijn gitaar is heilig en daar mag niemand aan komen.Ik ben fan geworden van tokio hotel een paar jaartjes geleden en ik houw er nog steeds van.Sinds al die jaren is tom mijn favoriet geweest.En ik kan zelfs jaloers worden wanneer ik hem met een fan op de foto zie staan.Voor de rest heb ik niet echt real life vrienden maar ik heb een site ontdekt dat quizlet noemt.Daar heb ik mijn vaste vrienden,en ik zouw ze voor geen goud willen missen.Ze zijn echt belangrijk in mijn leven.Voor de rest?ik ga graag naar partys,maar jha,ik heb tog niemand.Shoppen doe ik ook graag maar dat doe ik dan meestal met mijn zus,alleen of mijn moeder.Ja met mijn moeder.Nu heb ik echt niets meer te vertellen en ga ik.Bye!<3kus.

    Wat vind je van het idee?(Eerlyk!):
    Super n_n! i love it!

    Wat vind je van my ?(Eerlyk!):
    Rose lieveling.Jij bent kei belangrijk in mijn leven geworden.Ik zie u dood graag en kan echt niet meer zonder je.Ook al heb ik u nog niet in het echt gezien,woon je niet echt dicht bij mij.Je bent tog dicht bij mij want je zit voor altijd in mijn hart vast,en je graakt er nooit meer uit.Ik wil u dood graag zien!Your my devil.And i love you.<3[/url]

    verassing 4
    Plaatje:http://nl.netlog.com/clan/Perfectxstars/photo/photoID=5352435#photos
    Text:
    Hii,
    Ik ben Lynn.Ik ben 17 jaar en woon al mijn hele leven in Duitsland.Ik hou van de zomer en op vakantie gaan.1 van mijn verslavingen is weggaan met vrienden.Ik hou namelijk veel van ze.Ik kan vrij verlegen zijn, maar als ik wil kan ik me ook wel goed laten horen.Ik ben met de meeste mensen wel vrienden.Ik ben al mijn hele leven 'Emo' zoals ze zeggen.Ik hou gewoon van die stijl.Trouwens Emo is een muziekstijl en geen kledingstijl.Over kleding gesproken.Ik hou ook erg veel van shoppen.Ik hou iets minder van spinnen en ruzie.
    doeii x.

    Wat vind je van het idee?(Eerlyk!):
    Ik Lief het idee.(: Super zalig anders zou ik geen rol willen (=

    Wat vind je van my ?(Eerlyk!):
    Eh.Ik ken jou niet echt goed maar je quizen en ideeën zijn wel altijd super.


    The soul needs autumn.

    Plaatje:
    http://media.photobucket.com/image/scene/alissaaaax14/Scene%20hair/favoritehair1.jpg?o=70
    Text:
    haaj chicka!ik ben dus lisa,16 ikke hou van zingge en lolly's en muziek en cookies.ik haat school en alles wat ermee te maken heeft.wat ikke dus niet leuk vind is bowlen dat is gelijk gewoon naar rechtstaande dingen gooien en gewoon wachten en-ok ik ben aan het afwijken ikke haat ook nog werken in de tuin want daarvan worden schoenen groen en dat kleur pas niet bij paars.ikke weet nieks meer.

    salukes

    Wat vind je van het idee?(Eerlyk!):
    origineel


    Wat vind je van my ?(Eerlyk!):ikke ken je niet maar je lijkt leuk:)


    We're all dancing to the same sad song.

    Graag gedaan. Je mag hem ook al weten als je wilt?
    Omdat ik het anders zielig vindt dat je tot vanmiddag ofzo moet wachten xD


    jaaa ikke willen weten!!


    i need you like a heart needs a beat.

    Verassing 1 Of 3 of daar vlakbij.
    Plaatje: http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1160145505.3872.jpg&w=400

    Text: Hoii, ik ben dus Kim en 16 jaar oud en heb lang lichtblond haar en ben best wel lang en slank. Ik eet erg gezond dus met fruit,vitamine en groente. Ik heb lichtgrijze ogen maar draag ook wel is kleurenlenzen. Ik hou erg va me vrienden,natuur en dieren en wil later zuster worden. Mijn favorieten kleuren zijn wit,lichtblauw en lichtroze. Ik moet nu maar is gaan dus DOEI!

    Wat vind je van het idee?(Eerlyk!): Orgineel maar misschien iets te gewoontjes.

    Wat vind je van my ?(Eerlyk!): Behulpzaam,aansteller,koppig,geduldig.