• En het is weer zover, er is een storing bij de NS. In heel Amsterdam. Ik kan dus niet meer naar school, allemaal leuk en aardig maar als mijn school eens die telefoon op kan nemen .. anders sta ik tot 12 uur afwezig en dat was ik niet van plan ..
    Hebben jullie ook problemen nu door de NS?


    To infinity and beyond •

    Kun je wel zeggen als ze weer opnemen, desnoods maak je een printscreen van een nieuwssite waar die storing zo op komt te staan. Ook al sta je dan afwezig, dan neem ik aan dat ze je weer van de lijst halen aangezien dit een redelijke verklaring is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou me daar dus echt totaal niet druk om maken en denken 'goh, chill, vrije dag' :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    Ik zou me daar dus echt totaal niet druk om maken en denken 'goh, chill, vrije dag' :')


    Als je zoveel afwezige uren hebt als mij, maak je je er wel druk om haha!


    To infinity and beyond •

    Lovevloertje schreef:
    (...)

    Als je zoveel afwezige uren hebt als mij, maak je je er wel druk om haha!

    Eh nee? Jij kunt er toch niks aan doen dat je niet op school kan komen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    (...)
    Eh nee? Jij kunt er toch niks aan doen dat je niet op school kan komen :')


    Mijn school zet je gerust op afwezig hoor, interesseert ze allemaal geen fuck. En achteraf kun je er niets aan veranderen 'nee nu ben je te laat' -__-


    To infinity and beyond •

    Lovevloertje schreef:
    (...)

    Mijn school zet je gerust op afwezig hoor, interesseert ze allemaal geen fuck. En achteraf kun je er niets aan veranderen 'nee nu ben je te laat' -__-

    wat een kloteschool heb jij (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Niet nu, maar wel vaak.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, niet nu, maar wel toen ik twee uur op Weesp in de kou mocht gaan wachten hihi:Y)


    SLOAN.

    Lovevloertje schreef:
    (...)

    Mijn school zet je gerust op afwezig hoor, interesseert ze allemaal geen fuck. En achteraf kun je er niets aan veranderen 'nee nu ben je te laat' -__-
    Je hebt ouders...


    Today will be Girl's Day party with you~

    Thank god hoef ik vandaag niet met de trein (ik woon vlakbij Amsterdam)! Ik kan gelukkig met GVB naar school (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    En je kunt niet met ander vervoer er heen? En het is wel erg dat he school je dan absent gaat zetten terwijl jij er waarschijnlijk niets aan kan doen en juist naar school wil (daar ga ik even van uit)


    Physics is awesome

    Nee, ik ga gewoon op de fiets. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Niet nu maar 1 keer wel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Lovevloertje schreef:
    (...)

    Mijn school zet je gerust op afwezig hoor, interesseert ze allemaal geen fuck. En achteraf kun je er niets aan veranderen 'nee nu ben je te laat' -__-


    Zo is mijn school ook.. -.-


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Bij ons waren er een aantal docenten niet. Dat was wel chill. (bloos)


    To love is to destroy.