• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    -
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    -
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    Ik zit diep in me eten verzeild en merk dan dat er een nieuwe jongen binnekomt. 'Will zei je?' Zei ik nogal onbeleefd met me mond vol. Ik slikte het snel door en lachte. 'Sorry,'

    Storm

    Ik knikte maar bedacht me toen ik Des haar stem in me hoofd hoorde, het eten was klaar. 'Ha! Kom we gaan eten.' Ik lachte naar Nadia en wachte even op haar reactie. Ik keek extra zielig, ik wilde eigenlijk best graag eten. Maar als ze echt wil dat ik ga zingen dan doen ik dat maar dan heeft ze wel een beatbox van een buik erbij.. Ik lachte kort om mijn eigen onzin.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ Ik cam met haar en zeg het haar net xd ]

    Destiny

    'Nou, we hebben hier in dit huis allemaal een gave, daarom zijn we hier heen gestuurd, om ze onder controle te krijgen, meer te weten te komen en zo,' zeg ik dan. 'Ik kan ehh Telekinese en Telepathie plus gedachte lezen,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Jullie zijn schatten]

    Nadia

    Ik stond maar op en liep samen met Storm naar de keuken. 'Het is omdat je zo lief bent,' zei ik met een lachje. Ik keek onderweg stiekem naar Storm en pakte zijn hand beet. 'Om het goed te maken mag je twee liedjes zingen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nagaari

    'Sorry, ik was totaal ergens anders.' Bij Zendé, ja.. 'Ik heb vuur, en het past ook nog wel bij me.. Driftig, opwinded, heet en ik burn me marshmellows ermee.' Ik lach er om en glimlach trots naar.. Will toch?

    Storm

    Ik liep met een brede glimlach richting de keuken en betrapte Nadia erop dat ze me hand greep en het vasthield. 'Om het goed te maken mag je twee liedjes zingen.' Ik lachte. 'Mag of moet?' Ik moet echt gaan nadenken, One thing lijkt me leuk en gepast maar voorderest.. What else?


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    [ We Know ;D ]

    Dominique

    Ik kreeg het bericht van Destiny binnen en keek naar Mylana, 'Kom,' zei ik en trok haar mee richting de keuken. Onderweg kwam ik Storm en Nadia tegen snel liep ik vooruit. Ik had nog steeds geen zin in hem vooral niet na die droom. Ik kreeg nog even rillingen en toen we aankwmaen in de keuken waren er al mensen. Ik sloeg Des even plagerig, 'Wat heb je gekoookt?' vrag ik dan geinteresseerd en kijk in de pannen, 'Pasta Qua-,' 'Tro formaggi,' maak ik haar zin blij af. Ik schep meteen een bord vol en ga dan ook zitten. Des, Gaari en Will die nieuwe jongen dus eten al en Storm en Nadia komen net binnen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ 22:22 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Will
    'Will zei je?' vroeg Nagaari met haar mond vol. Ik knikte.
    Nou, we hebben hier in dit huis allemaal een gave, daarom zijn we hier heen gestuurd, om ze onder controle te krijgen, meer te weten te komen en zo,' zegt Des dan. 'Ik kan ehh Telekinese en Telepathie plus gedachte lezen.'
    Een gave? Heb ik een gave?! Nee, dat kan ik moeilijk geloven...of is mijn ''probleem'' eigenlijk een gave?
    'Euh....ik weet niet of ik een 'gave' heb, maar euh...'


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    Nadia

    'Moet,' zei ik met een lachje. We liepen de keuken in en er waren al aardig wat mensen. Nagaari, Des, Do, Mylana en de nieuwe jongen. Ik keek even naar Storm. Ik trok zachtjes aan zijn arm. Ik hou niet van drukte en die nieuwe jongen had me eerlijk gezegd wel een beetje bang gemaakt met zijn gave.. Wat dat dan ook precies mocht wezen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    'Oh, sorry ik dacht dat je er al vanaf wist, aangezien iedereen hier het in zijn familie hoort te hebben en het al van kleins af aan heeft,' zeg ik dan even, 'Ik denk dat je het wel weet alleen niet dat het een gave is.' Ik neem een hap en steek mijn tong nog even uit naar Dominique. Nadia en Storm komen ook binnen en ik glimlach naar hun. Het was een goede keus.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will
    'Oh, ja dan weet ik wel wat mijn 'gave' is, als je het al een gave kunt-'
    Mijn adem stokt in mijn keel als ik het meisje en de jongen van daarstraks binnen zie komen. Oh, nee...Hier komen problemen...

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:33 ]


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    [Niet gisteren XD van zonet, this nog steeds dezelfde dag ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nagaari

    Iedereen was er bijna, behalve Zendé en nogwat. Een glimlach kwam op mijn gezicht toen ik Storm zag aankomen. 'MANNETJE.' Ik rende op hem af en knuffelde hem ookal had hij Nadia aan zijn arm, Nadia knuffelde ik ook maar zag angst in haar gezicht. Ik knipoogde naar haar. 'Rustig, blijf maar in de buurt van mij, Des en Storm. Bord?' Ik hield een bord omhoog.

    Storm

    Altijd weer die gekke en spontane Nagaari, ik knikte iedereen van teken van hallo en gaf een kus op Nadia haar hoofd. 'Rustig, als ik er niet ben ga dan naar Gaari of Des. Ik ga even eten opscheppen. Voor jou ook?' Ik zag dat Nagaari al een bord ophield voor Nadia.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Ik schrok wel eventjes toen Nagaari opeens op ons af kwam. Ze knuffelde Storm eerst en toen mij. 'Rustig, blijf maar in de buurt van mij, Des en Storm. Bord?' zei ze nadat ze knipoogde. Ik knikte lichtjes. Ik voelde een kus op me voorhoofd en keek Storm even aan. 'Rustig, als ik er niet ben ga dan naar Gaari of Des. Ik ga even eten opscheppen. Voor jou ook?' vroeg hij. Ik knikte weer lichtjes. 'Ja, maar niet veel,' zei ik en ik keek de ruimte weer rond. Ik keek eventjes naar Des en glimlachte naar haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik zag angst in Nadia's ogen, Chill, als je het moeilijk vind, je weet waar ik ben. Ik keek naar Will, 'Dus, vertel wat is het. Dan heb ik namelijk geen shit dalijk,' grinnik ik. Ik kijk Gaari lachend aan, 'Gekkind...'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will
    'Dus, vertel wat is het. Dan heb ik namelijk geen shit dalijk,' zegt Des.
    'Euh...soms heb ik heel erg last van een van mijn zintuigen, jeweetwel: ogen,oren, mond,... Bijvoorbeeld dat mijn zicht zo erg wordt dat ik het niet meer aankan en flauwval ofzo...' ,stammel ik. 'Maar dat is niet alles, ik kan ook de zintuigen van anderen beïnvloeden, denk ik...'
    Ik richt me naar Nadia, 'sorry', zeg ik.


    You can't have a rainbow, without a little rain;)