• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    -
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    -
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    'Maar kom, het wordt al donker, laat en we moeten nog eten, allemaal dus ik ga even koken anders krijgen we nooit wat,' Ik knikte en sleurde haar mee naar de keuken en ik stopte in bij de koelkast. 'Ik ben bang..'

    Storm

    'Hmm oké, maar op één voorwaarde,' Ik knikte en ging in kleermakerszit tegen over haar zitten met een kleuterglimlach. 'Zing nog eens voor me?' Ik keek even verbaasd maar herstelde me weer.. Ik dacht even na wat zou ik zingen dan? 'Wat wil je dat ik zing?'

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:49 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    'Ga zitten,' zei ik nog. 'Wat is er?' vroeg ik toen aan haar. 'Trouwens, vind je het erg als ik Italiaans maak? Ik hou daar namelijk heel veel van,' grinnikte ik. Ik liep naar de koelkast om alles te maken, 'Quatro formaggi,' riep ik nog half zingend. Ik begon met koken en keek Gaari aan, 'Whaddup?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    'Whaddup?' Ik keek ever verbaasd naar wat ze allemaal zei en was weer terug op aarde. 'Gewoon ik wil en vind dat hij voor jou moet kiezen klaar.' Eindig ik mijn zin met een volmaakte glimlach. 'Het is gewoon zo, URGJ.'

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 18:50 ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    'Urgh' verbeter ik haar, 'Het is zo, alleen tja, ach i'm used to it,' mompel ik.
    Na ongeveer drie kwartier ben ik klaar, 'Je mag eten,' zeg ik dan glimlachend. 'Ik hoop dat je het lekker vind,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Wat wil je dat ik zing?' vroeg hij. Hij legde de nadruk op wil. Ik haalde mijn schouders op en deed mijn hoofd een beetje schuin. 'Een leuk, lief liedje,' zei ik zachtjes. Ondertussen zocht ik zijn hand op zonder te kijken. Mijn ogen bleven gericht op die van hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zendé

    'Het was niet gelogen,' hoor ik opeens in mijn hoofd. Wat? Zit Destiny gewoon met mijn gedachtes mee te luisteren? Kan ik dan echt geen privé momentje hebben?
    Ik voel lichte woede opkomen, maar druk het snel weg. Rustig Zendé, zij kan er ook niets aan doen dat ze die gave heeft.
    Ik sta op en begin door de kamer te ijsberen. Ik probeer mijn hoofd leeg te maken, half in de hoop dat mijn brein dan wordt opgefrist en half omdat ik niet wil dat Des met me meeluistert.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik probeerde me zo goed mogelijk af te sluiten van alle gedachte en het beperkt te houden tot deze ruimte, ik werd gek van iedereens gedachte hier. Nadia, Storm, Gaari, Zendé, Do, Felicity, Mylana.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik ga eten x ]

    Storm

    'Een leuk, lief liedje,' Ik grinnikde en voelde Nadia haar handjes lichtelijk over de mijne gaan. 'One thing?' Ik lachte kort.

    Nagaari

    'Je mag eten. Ik hoop dat je het lekker vind,' Ik lach en pak een bord en mes en vork en lepel, ik pak alles gewoon. En lach. 'Mama opscheppen voor mij?' Ik lach wat, goodoldmemories.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik begin te lachen, 'Tuurlijk lieverd,' zeg ik en knijp even in haar wangen. Ik schep wat eten voor haar op en dan ook voor mij. Dan stuur ik iedereen, met dank aan mijn gave een telepathisch bericht dat het eten klaar is. Daarna probeer ik me weer af te sluiten en ga dan even zitten aan tafel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ok XD Niet te veel 1D Zo leuk vind ik ze niet XD Dr is maar één liedje die ik wonder boven wonder leuk vind en die deed je hiervoor xd]

    Nadia

    'One thing?' lachte hij kort. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik doe niet aan titels. Als jij denkt dat die lief genoeg is, laat maar horen,' zei ik met een lachje. Ik ging wat meer naar hem toe. Ik greep zijn beide handen vast. Ik schrok lichtjes toen ik Des opeens in me gedachte hoorde dat het eten klaar was. Ik zuchtte heel zachtjes. Des? We komen zo. Eerst.. Ja.. Zo.. dacht ik in me eigen. Ik wist niet of ze me zou horen. Al hoorde ze me niet, dan merkte ze het wel als we niet kwamen.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 19:07 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik hoorde nog vaag iets en zei toen tegen Nadia dat het alleen was zodat ze wisten dat er eten was. Ik keek weer naar Gaari, 'Weet je ik weet het niet meer joh,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    Des hoorde me blijkbaar als nog, want ze antwoordde weer dat ze het alleen maar zei zo dat we het wisten. Ergens klonk ze wel anders. Kon dat? Of verbeelde ik me eigen dat alleen maar? Dank je, dacht ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    'Alstjeblieft,' Ik keek even naar mijn eten en dacht na. Over heel de dag het is echt fucked up alles.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    William Senséro
    Langzaam wordt ik wakker. Als ik mijn ogen open, verwacht ik in mijn kamer te liggen, maar nee. Ik lig in een andere kamer, die van het internaat waar mijn ouders me naar toe hebben gestuurd. Ik zucht, maar dan vliegen alle herinneringen van gisterenavond weer door mijn hoofd. Over de steek van pijn, het meisje dat ik blind had gemaakt, hoe dat ik flauwgevallen was omdat mijn hoofd mijn zicht niet meer aankon, hoe ik me toen ik bijkwam naar naar mijn kamer ben gekropen,... Mijn zicht...mijn zicht!!! Ik had geen last meer van mijn ogen! Het meisje! Ik zou moeten gaan vragen hoe ze zich vandaag voelt, maar dan scheldt ze me waarschijnlijk uit als monster of freak of zoiets... Toch besluit ik mijn bed uit te kruipen en naar beneden te gaan. Ik had wel honger.

    (ps, waar is iedereen?x3)


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    [Nadia en Storm in dezelfde ruimte maar dan op de grond. Des en Nagaari in de keuken en Zendé in z'n kamer]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you