• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    -
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    -
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    Ik knipperde weer met mijn ogen. Ik glimlachte en bloosde. Mijn gedachte gingen weer even op de hobbel. Ik lag weer op me rug met Storm die boven me hing. Ik glimlachte en was blij met de woorden die hij zei. Vooral de laatste vijf 'Ik ben blij met jou'. Ik probeerde weer over mijn woorden na te denken. 'Ik wil dat jij mij mag om hoe ik ben, niet om wat ik kan en wil doen,' zei ik zachtjes en slikte weer even. 'Mag jij mij?' vroeg ik onzeker.

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 23:03 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik schrok van Nagaari, er gleed nog een enkele traan over mijn wang en die veegde ik snel weg, ze was in shock dat zag ik aan haar, 'Gaari, kalmeer, wat is er gebeurd?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Storm

    Ik knikte om haar wijze woorden en ik snap haar wel, als je iedereen alleen maar mag om wat hij of zij kan is het ook zo van whaat? 'Mag jij mij?' Ik keek even naar haar en glimlachde weer breed. 'Ja, min alle pijn die je me geeft vind ik het superleuk met jou, muziek maken en luisteren, samen liggen, dat ik bij je ben en gewoon ik weet niet.' Ik dacht even na en moest toen lachen. 'Baby you light up my world like nobody else the way that you flips your hair gets me overwhelmed, you don't know -oh-oh, you don't know you're beautifull.'

    Nagaari

    'Gaari, kalmeer, wat is er gebeurd?' Ik probeer te ontspannen en het lukt me wel een beetje. 'Die bosaapgeval iets beneden had me net gekust toen ik zei dat ik hem leuk vind maar dat hij voor jou moest kiezen, en ik was aan het huilen en janken en alles en like.' Ik praat snel als ik gefrustreerd ben, daardoor stotterde ik half maar daar schonk ik zowat geen aandacht aan. 'En like dat wilde ik niet echt en alles, want jij had al shit en jij moet gewoon met Zendé samen zijn en gewoon brap baksteen boos cola zoenen iets idontknow shock. Alles is gewoon zo, puinhoop.' Ik keek moeilijk naar Des, ik voelde me echt afschuwelijk ik was wel blij maar gewoon afschuwelijk en een slechte vriendin.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Nadia

    Ik begon weer hard te blozen toen hij begon te zingen. Zijn woorden maakte mijn blij, zijn zang maakte mij blij, zijn aanwezigheid. De glimlach die op mijn gezicht was verdween maar niet. Van mij hoefde hij niet te verdwijnen. Ik voelde me geweldig hier. Ik wist niet dat ik me zo kon voelen. 'Ik wil je bij me hebben, voor altijd,' zei ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 10:42 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik zelf was ook aardig in shock. Ik vermande me en stelde me gewoon normaal op, 'Oke, ach hij noemde me toch al een slet,' zei ik nonchalant. Ik weet niet als ze het kon zien maar het deed me pijn, wie niet? Hij maakte het niet makkelijk voor ons en wij niet voor elkaar. Ik wou niet weet in zo'n storm-fase komen. Dat zei ik nog. Dat hoopte ik nog maar karma was weer eens een bitch. Wat heb ik je aangedaan karma?! Ik zuchtte en keek Gaari aan, 'Voel je niet schuldig, je kan er niks aan doen,' zei ik uiteindelijk en leunde achterover.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    Ik zit op mijn kamer, op bed, voor me uit te staren. Te verwerken wat er zojuist is gebeurd. Ik heb Des - min of meer - uitgescholden voor slet, en daarna zei ze dat ze me leuk vond. Vond. Nu niet meer. Bedoelt ze met leuk verliefd? Dat kan niet. Ze zei namelijk dat het haar pijn deed dat Storm en Nadia samen zijn.
    En dan wat ik bij Nagaari deed. Ik weet het niet, maar toen ze uitgesproken was ben ik haar gewoon... aangevlogen. Ik begrijp niet wat er in mijn hoofd omging. Ik begrijp sowieso niets van mezelf. Ik was toch op Destiny verliefd? Ik vond Nagaari toch niet leuk? Of wel...?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Gaari was weer eens in gedachte verzonken en ik hoorde Zendé's gedachte en slikte even. Moet ik hem antwoord geven? Ik zuchtte, Het was niet gelogen telepatheer ik. Ik weet niet wie hij leuk vond, maar één ding wist ik zeker. Als hij voor Gaari zou kiezen zou ik gewoon blij voor haar zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    Ik ging zuchtend met me hand door me haren. 'Alles is een puinhoop, hij moet gewoon voor je gaan.' Ik glimlachde naar Des, ookal deed het pijn. Zij moest het geluk nu hebben anders zou ik echt gewoon bang zijn voor het andere. 'Ik zou het moeilijk accepteren als hij voor mij koos maar dat.. Is dat zo?' Ik twijfelde even.. 'Ik vind dat hij voor jou moet gaan ik bedoel het enige dat wij doen is geinen, en jullie vechten als een getrouwd stel. Okay niet getrouwd maar gewoon.. Je weet wel?' Ik keek naar de grond. Ik snap haar pijn, dondersgoed. Daarom wil ik dat zij met hem gelukkig is.

    Storm

    'Ik wil je bij me hebben, voor altijd,' hoorde ik zachtjes. Ik glimlache wat. 'Wat nou als ik een vieze perverse pedo ben?' Ik probeer serieus te kijken maar het faalt een beetje door mijn gegrinnik..


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    Ik zucht, 'Hij twijfelt,' zeg ik dan simpel. 'Maar, besef als hij voor je zou kiezen moet je ervoor gaan,' glimlach ik dan licht moeilijk. Ik zucht even en sta dan op, 'Laten we naar binnen gaan het wordt koud,' zeg ik en kijk op mijn horloge, 'Het is alweer 5u,' zeg ik. 'Ik ga koken, kom je mee?' Ik zucht en twijfel, Matthew heeft me ook niet meer gebeld bedenk ik me dan, ik zei als ze nog wat met me te maken willen hebben sms me en hetzelfde als jij dat wil. Niks gekregen, ach ouders kan ik ze dus niet meer noemen even als mijn zogenaamde broertje, ik heb altijd Do nog en Gaari. Gaari mijn lieve gekke marshmallow verslaafde vriendin. Ik kijk even op mijn telefoon, verstuur Matt een sms, Ik weet genoeg en bespring Gaari dan, 'God damn, ik zal jou never meer verlaten,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    'Wat nou als ik een vieze perverse pedo ben?' vroeg hij. Hij klonk aardig serieus. Je hoorde alleen een beetje gegrinnik er doorheen. Ik keek hem aan en deed alsof ik na dacht. 'Dan zou jij mij veel pijn doen en moet ik nu weg,' probeerde ik serieus. Ik duwde hem zachtjes van me af en stond al op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Kan Destiny van grote afstanden ook gedachten lezen? Dat is toch niet zo leuk..? Ik moet trouwens eten.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [mwah ze concentreerde zich op zendé]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    Ik ben altijd in me dromenland over marshmellows, ik probeer af te kicken. THUMBS UP. 'God damn, ik zal jou never meer verlaten,' Ik schrok kort want ik werd besprongen door een lading vrolijkheid. 'BETER! Want als je dat doet stuur ik mijn marshmellows leger op je af.' Ik kijk evilish maar waarschijnlijk kon ze dat toch niet zien.

    Storm

    'Dan zou jij mij veel pijn doen en moet ik nu weg,' Ik keek even verbaasd naar haar en merkte dat ze me van haar af duwde en op stond. Ik snelde de bank af en viel half op me gezicht. 'NOOOHH I WAS JOKING. Please don't leave.' Ik keek smekend naar haar en hield haar voet vast.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Destiny

    'Dan moet jij bestand zijn tegen mijn chocolade leger,' grijnsde ik. 'Maar kom, het wordt al donker, laat en we moeten nog eten, allemaal dus ik ga even koken anders krijgen we nooit wat,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nadia

    Ik hoorde een plof en ik draaide me eigen om. Ik lachte zachtjes toen ik zag wie er op de grond lag. 'NOOOHH I WAS JOKING. Please don't leave,' zei hij en hij hield mijn voet vast. Ik ging zitten waar ik stond en lachte naar hem. 'Hmm oké, maar op één voorwaarde,' zei ik en ik bekeek hem eventjes. Ik zou me eigen voor me kop slaan als ik hem ging verlaten. 'Zing nog eens voor me?' zei ik na een tijdje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you