• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    -
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    -
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (oké, bedankt;P)


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    [trouwens we zijn nog geen dag verder ;P Zo snel zijn we niet.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Het is rond 6u ofzo xd]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    William Senséro
    In de keuken zie ik twee meisjes zitten.
    'Hey', zeg ik wat ongemakkelijk en ik neem plaats aan tafel.


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    (owh, ja, dan heeft hij een dik halfuur geslapen ofzo:;P)


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    Destiny

    Ik kijk op en zie een jongen die ik nog neit kende, 'Hey,' glimlach ik een beetje gespeeld. 'Ik ben Destiny en dat is Nagaari,' zei ik en wees even naar Gaari, 'Als je honger hebt ik heb net gekookt,' mompelde ik nog erachteraan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will
    'Hey', glimlacht een meisje naar me, 'ik ben Destiny en dat is Nagaari. Als je honger hebt, ik heb net gekookt.'
    Ik glimlach terug, 'Ik ben Will', zeg ik, 'wat heb je klaargemaakt?'


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    (owh, en sorry dat ik zo laat antwoordde;s)


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    Destiny

    'Pasta, Quarto Formaggi,' zeg ik dan en glimlachend kijk ik hem aan, 'Je bent nieuw toch? Want ik heb je nog niet gezien,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will
    'Pasta, Quarto Formaggi,' zegt ze.'Je bent nieuw toch? Want ik heb je nog niet gezien.'
    'Hmmmm, lekker', zeg ik en ik schep me een bord vol. 'Ja, ik ben hier daarstraks aangekomen. Hoe lang zit jij hier al?' vraag ik.


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    Destiny

    'Sinds het begin, toen zijn we allemaal aangekomen,' Ik glimlach als hij het lekker vind, 'Eetsmakelijk,' zeg ik en pak een fles cola en drie glazen en schenk voor ons allemaal in.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will
    'Sinds het begin, toen zijn we allemaal aangekomen,'zegt ze,'Eetsmakelijk'. Ze pakt een fles cola en schenkt drie glazen uit.
    'Dankje, smakelijk', zeg ik. Maar zodra ik een hap neem, gaat het mis.
    Ik begin alle smaken te proeven, fel. Alles door mekaar, mijn tong doet pijn. Oh, nee...En ik dacht dat ik vandaag geen last zou hebben... Ik probeer mijn gezicht in te plooi te houden en slik het eten snel door. 'Hmmm, echt lekker', zeg ik. 'Is er ook water? Ik drink geen cola...' vraag ik aarzelend.

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:08 ]


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    [ Vergeet de naam niet ]

    Destiny

    Ik kijk hem even vaag aan, 'Wat is je gave eigenlijk?' vraag ik dan geinteresseerd en schenk wat water voor hem uit.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will
    'Wat is e gave eigenlijk?' vraagt ze.
    'Gave?' vraag ik nadat ik een flinke slok water heb genomen.
    'Wat voor gave?'


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    [Dewi waar blijf je? ;D Ik verveel me ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you