• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    -
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    -
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dominique

    'Laat me het zo zeggen, zie het beeld voor je,' begin ik kalm, 'Waar het naar toe moet veranderen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mylana

    Ik wierp Do een bedenkelijke blik toe voordat ik me weer op de ster richte. Zoals hij zei stelde ik me het beeld voor waarin de ster weer terug veranderde in water. Het duurde even maar uiteindelijk verloor de ster zijn vorm. 'Ohh,' bracht ik verbaasd uit toen het water tussen mijn vingers door op mijn broek en het bankje liep. 'Water..' grinnikte ik.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dominique

    ´Inderdaad,´ grinnikte ik terug. ´En zo moet je gewoon door gaan.´


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mylana

    'Hmm,'humde ik en keek weer even naar het water. 'Zo makkelijk vind ik het anders nog niet,' reageerde ik en haalde wat water omhoog van het bankje om vervolgens weer als kleine druppeltjes neer te laten komen. 'Hoe komt het dat je er zo goed mee kan omgaan?'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Verveelde me en dacht ik schrijf gewoon een stukje van toen jullie tweetjes weggingen ;d Cuz i'm bored]

    Nadia



    'We.. eh.. gingen wat piano spelen,' zei ze. Ik had die vraag eigenlijk aan Do gesteld, maar ja. Ze keek even naar Do en daarna weer naar mij. 'Ik ben Mylana,' glimlachte ze. 'Moment,' zei ze en ze was weg. Ik haalde mijn schouders op en keek weer naar Storm. Ik begon weer te spelen, maar dit keer sloeg ik het couplet over. Ik zong zachtjes. 'Hold my breath as you're moving in, taste your lips and feel your skin. When the time comes, baby don't run, just kiss me slowly,' zong ik en terwijl ik dat zong keek ik Storm strak aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dominique

    'Mijn moeder stuurde ook water,' zei ik toen, 'Ze heeft me alles geleerd, toen ik klein was en niet bewust van wat dit allemaal,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mylana

    'Ah, je hebt een leermeester gehad,' glimlachte ik flauwtjes. 'Dat verklaart waarom je al zoveel kan,'voegde ik eraan toe en wierp even een bedenkelijke blik uit het raam.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dominique

    ' Niet lang,' zei ik toen schouder ophalend. ' Mijn moeder heeft het me geleerd. Tot mijn 8e toen werd het duidelijk dat ik een gave had, en toen stopte ze, ze zei altijd tegen me ik leer je niks omdat je alles al weet,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mylana

    'Wel,misschien niet lang maar je hebt in iedergeval begeleiding gehad,' mompelde ik en streek een lok haar achter m'n oor. 'Ik haalde er altijd geintjes mee uit, met het kleine beetje wat ik dan kon,' grinnikte ik vervolgens.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dominique

    Ik lachte, ' Dat deed ik ook altijd bij Destiny, maar toen ik erachter kwam wat zij kon waren samen een verschrikkelijk team,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mylana

    'Ohmy, wil ik weten wat jullie allemaal uitvraten dan?' vroeg ik en lachtte zachtjes. 'Ik kan je vertellen dat mijn leraren altijd een natte broek hadden,' grinnikte ik. 'En ze hadden totaal geen idee hoe dat nou kon.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dominique

    Ik grijnsde, ' Mensen die ons pesten hadden het niet fijn,' grijnsde ik. ' Destiny manipuleerde hun gedachte.' zei ik. ' En als ze thuis waren lieten we hun spullen bewegen en ik het water ronddraaien,' lachte ik. ' Eigenlijk best erg maar ze moesten ons niet pesten,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nagaari

    'Ja, een hele kleverige en natte, graag. Ik moet hem hier hebben.' Hij knikt grinnikend om vervolgens op zijn wang te tikken. Ik laat de cornflakes over mijn lippen gaan met de melk en ren snel naar Zendé om hem een natte melkconrflake kus te geven. Vervolgens lik ik me lippen om ze weer te drogen met mijn mouw. 'Hahahhaa had je gedacht dat ik het echt zou doen?' Ik geef hem nog een knipoog en ga weer op het aanrecht zitten om verder te eten.

    Storm

    Ik was zodiep in mijn gedachte verzonken dat ik niet echt doorhad wat er gebeurde. 'Sorry wat heb ik gemist, ik was even.. Weg..'


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé

    Het onbekende meisje en Domnique zijn inmiddels ergens anders heen vertrokken.
    Net als ik me om wil draaien stormt Nagaari opeens op me af en drukt haar kleverige, natte lippen op mijn wang. Vervolgens loopt ze al likkend aan haar lippen naar achteren.
    'Getver!' roep ik uit terwijl ik driftig met de rug van mijn hand over mijn wang ga. Toch moet ik heel hard lachen.
    'Hahaha, had je gedacht dat ik het echt zou doen?'
    Ik kijk naar Nagaari op en zie dat ze naar me knipoogt en daarna op het aanrecht gaat zitten. 'Nee, eerlijk gezegd niet,' zeg ik nog steeds na-lachend. Dan loop ik naar haar toe, pak het pak cornflakes van het aanrecht en vul een ander kommetje. Ik doe er ook wat melk bij.
    Ik neem plaats naast Nagaari en blijf naar haar kijken terwijl ik van mijn lunch eet. Ik weet niet hoe ze het heeft gedaan, maar ik ben alweer helemaal over mijn dipje heen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik zuchtte en stopte even met trainen. Daarna ging ik weer verder en sloeg ik weer in op de boksbal.


    The duty of youth, is to challenge corruption.