• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    -
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    -
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny

    Nadat ik klaar was met trainen bond ik mijn handschoenen vast en liet die langs mijn nek hangen, je weet wel zo over je schouder. Het tape dat ik nog om mijn handen had liet ik zitten. Mijn haar deed ik in een staartje en ik liep naar de keuken, dit had ik nodig. Alle frustraties eruit. Toen ik daar aan kwam zag ik Gaari en Zendé staan. Het was verschrikkelijk verleidelijk om bij ze te gaan zitten, iets wat ik normaal zeker had gedaan. Ik glimlachte even nep naar Nagaari, iets wat ze misschien niet had gezien maar oke, Zendé keek ik niet aan, ik snapte nog steeds niet, wat heb ik hem nu weer aangedaan. Ik zuchtte en liep naar de koelkast en snuffelde even. Flesje water.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hoe zou Des eigenlijk reageren als ze Nadia en Storm weer samen ziet? XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Gewoon, ze heeft er zelf voor gezorgd xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hmm, ja is zo. ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Hahah xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Zendé

    'Het is gewoon mijn schuld, ik ben te open en zo,' zegt Nagaari nadat ze geschokt op heeft gekeken. 'En soms moet ik me mond houden maar... like... ik voel me gewoon zo goed bij jou. My problem, im sometimes too close.'
    'Nee, ik voel me ook fijn bij jou,' zeg ik hoofdschuddend. 'Ach, kom hier.' Ze kijkt zo zielig. Net als ik haar nogmaals wil omarmen hoor ik iemand binnenkomen. Als ik opkijk zie ik Destiny en vlug neem ik een normale houding aan. Het meisje schenkt Nagaari een flauw glimlachje, maar gunt mij geen blik waardig. Dan loopt ze naar de koelkast en begint daar in te neuzen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiny

    Ik zucht even en neem dan het flesje water, Valerie is nog steeds de stad uit samen met Peter, Alex is gone en Dawn is spoorloos. Ik ren naar boven, neem een korte douche en kom dan weer terug. Ik doe mijn haar weer in een staartje en ga op het aanrecht zitten. Peinzend kijk ik Zendé aan en glimlach, 'De begeleiders zijn er niet dus lessen gaan denk ik niet door,'

    [ bericht aangepast op 30 maart 2012 - 18:19 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Avondeten? Het is toch pas vier uur of zo?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Oh ja...gosh mijn hersens werken niet ik verander het ;o ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Zal ik niet even op DrugsForSale wachten?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ Kan wat je wil, mij maakt het niets uit (: ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nieuw Personage staat in het rollentopic;)

    [ bericht aangepast op 3 april 2012 - 19:52 ]


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    [Het is wel handig om het in te vullen in het rollentopic en niet in het speeltopic ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (is dit personage goed??? x3)


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    (Ohw, sorry, ik heb het hier maar ingevuld want misschien kijkt er niemand meer naar het rollentopic x3)


    You can't have a rainbow, without a little rain;)